Automaatbak leeggelopen!!!! update> moet nieuwe bak onder :( 1750euro

Gestart door Blitzbuggy, 02-05-2009 17:50:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hathü

Citaat van: Blitzbuggy op 03-05-2009 20:34:55
Hi Lampje...dankje! voor je reply...ben bang dat ik niet tot volgende week zaterdag kan wachten. En denk ook niet dat ik hem zo lang bij de garage kan laten staan....

Wil gewoon de echte reden vinden..en dan laat ik dat toch leibver repareren bij een "betrouwbare" merkdealer voor bv 1000 euro dan voor 800 euro bij een doe het zelf garage waarbij in geen gevoel heb, woon namelijk zelf in Friesland, dus daar kan ik geen gevoel bij hebben, mits jullie tips hebben...Maar zoals ik zei, kan de auto eigenlijk niet langer dan n week missen. Mijn vriendin moet er mee naar 't werk, ik rij lease.

Harrie Arendsen, o.a. Volvo Dealer in Zevenaar, staat bekend als een betrouwbaar bedrijf.

UserID6342

Jacco, Hunter Volvoparts zit in Gorredijk.  Wat ik over hem heb gehoord qua reparaties is hij allerzins redelijk en hebben de monteurs echt wel kennis van zaken.  Bovendien heeft hij als grootste voordeel alle onderdelen zo liggen.  Ik zeg niet dat je het moet doen, maar het is wel iets wat je even mee kunt nemen in je overwegingen natuurlijk.  Maar wacht nu eerst maandag even de goede diagnose af.

Blitzbuggy

CiteerHunter Volvoparts zit in Gorredijk.  Wat ik over hem heb gehoord qua reparaties is hij allerzins redelijk en hebben de monteurs echt wel kennis van zaken.

Bij mijn weten doet Hunter enkel sloop en onderdelenhandel? Althans dat vertelde Sjoerd mijzelf eens..ik woon in Gorredijk ;) Toch bedankt voor ;t meedenken Dirk342!!


UserID6342

Als je Sjoerd betaald schroeft hij zelfs zijn hond nog onder je auto :)

daytonawim

Ik zou Sjoerd nog maar eens vragen, want er is vorig jaar het e.a verandert bij het bedrijf.

Een adres bij Zevenaar weet ik ook nog wel "dennis850estate" ook een goede monteur :-)

Vertigo

Citaat van: hathu op 03-05-2009 20:51:25
Citaat van: Blitzbuggy op 03-05-2009 20:34:55
Hi Lampje...dankje! voor je reply...ben bang dat ik niet tot volgende week zaterdag kan wachten. En denk ook niet dat ik hem zo lang bij de garage kan laten staan....

Wil gewoon de echte reden vinden..en dan laat ik dat toch leibver repareren bij een "betrouwbare" merkdealer voor bv 1000 euro dan voor 800 euro bij een doe het zelf garage waarbij in geen gevoel heb, woon namelijk zelf in Friesland, dus daar kan ik geen gevoel bij hebben, mits jullie tips hebben...Maar zoals ik zei, kan de auto eigenlijk niet langer dan n week missen. Mijn vriendin moet er mee naar 't werk, ik rij lease.

Harrie Arendsen, o.a. Volvo Dealer in Zevenaar, staat bekend als een betrouwbaar bedrijf.

Zeker een erg betrouwbaar en goed adres. Komt wel goed dus maandag.

Kan ook wel even voor je langs gaan als het nodig is ergens voor... ik werk 200m van Harrie Arendsen.

Blitzbuggy

Zo..net chef werkplaats aan de lijn gehad.

Zaterdag waren inderdaad prutsers..

Diagnose is rechtse steekaskeering. ..bleek hij aardig uit te lekken zei die..dus tijdens een rit van 150km, klinkt aannemelijk?!

Duurt 3 uur, kosten werkloon, kering en 6liter olie ongeveer 450euro? zucht!! van opluchting... Ze bellen me terug met de definitieve prijs aangezien t toch niet op n dag komt dat ie klaar moet zijn (moet ophalen toch plannen)

Wederom, graag jullie comments....

Thanks,. Jacco

btw...Vertigo, zal ik zeker onthouden. Dankje!

-D©©©L-

3 x 90 = 270
15 euro voor een keerring
120 euro voor de ATF (dealerprijs).

10% slag om de arm voor tegenvallers.

Hmm, jah. Klopt wel zo'n beetje.

Blitzbuggy

Allen bedankt voor de snelle en raadzame response! Ze hebben vandaag de bak gevult en de AUT getest of die geen schade had opgelopen en die was ok :eusa_dance:..dus morgen komt de kering binnen en zetten ze het hele zaakje eronder en vullen ze de bak weer af.

Gelukkig minder dan de helft van de in 1e instantie verwachte schade...en redelijk snel weer mobiel!

Thanks! Jacco

elianmars


Blitzbuggy

Hoi allen...


Ben weer veilig terug van de dealert! 340euro...viel dus erg mee.(kom ik op terug.)..maar heb toch nog problemen...

Eerste paar km zonu en dan eventjes schokken rond de 2500 touren...na 50km geen last meer van gehad...

Maar ik wil heb net de oprit opdraaien,......de R doet helemaal niets.  Wil niet in de achteruit...??? Geen mechanische geluiden oid......wat kan hier de oorzaak van zijn?  :'( Onderweg tijdens tanken deed hij het wel goed! Wat kan hier de oorzaak van zijn!!

Jacco

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Taranis

Krijg je de hendel niet in R, of kun je de hendel wel in R zetten maar doet de bak gewoon niets? Is het oliepeil wel goed?

Helpt het als je de keuzehendel even 20x op en neer ragt? (standenschakelaar mogelijk vervuild?)

Blitzbuggy

Krijg em wel in de R,.....achteruitrijlampen branden. Maar er gebeurt gewoon niets.(ook niet na 20x..de pook heen en weer..)
Mag aannemen dat er genoeg vloeistof in zit, want heb hem vanmiddag 17.00 uur bij de volvo dealer opgehaald..zie o.a. verhaal hierboven. Net thuis..na rit van 150km met aanhanger.

Het is vreselijk takkeweer...en de oprit is zijknat..maar er lijkt weer olie onder de auto te liggen...kortom..ken wel janken.

Iemand........? :-\

mevita

Ik zou dan toch maar niet aannemen dat er genoeg vloeistof inzit als je weer olie onder de auto ziet liggen,
controleer of de koppeling van de slangen naar de oliekoeler bij de radiateur goed ingeklikt zitten.

gr mevita