MTB meeting 27 juni '09

Gestart door 993GT2, 05-05-2009 19:25:16

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Euh Reitse, in dit geval bedoelen ze met herstellen: je koolhydraatvoorraad weer zo maximaal mogelijk krijgen. Je spieren worden er echt niet sneller minder vermoeid van. En tenzij je meerdaagsen rijdt (of de volgende dag weer wilt trainen) heb je er niets aan. En ik doe beide niet...

Gewoon een biertje werkt in mijn geval even goed!

Oh, en doping maakt mij niet uit, voor mij zou het legaal zijn, ik rijd geen wedstrijden ;D
De Tussenpaus

Reitse

Voor die tijd dan even goed energiedrankje erin (of zo'n gel-achtig dingetje). Kan de EnerByte van MDY wel aanbevelen, geeft een goeie stoot energie van ongeveer een uur, vermoeidheid ben je dan ook wel ff kwijt.

Of zou het aan mijn trainingsregime van 5-6x per week liggen... :eusa_shifty:

hathü

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 14:21:36
Euh Reitse, in dit geval bedoelen ze met herstellen: je koolhydraatvoorraad weer zo maximaal mogelijk krijgen. Je spieren worden er echt niet sneller minder vermoeid van. En tenzij je meerdaagsen rijdt (of de volgende dag weer wilt trainen) heb je er niets aan. En ik doe beide niet...

Oh, en doping maakt mij niet uit, voor mij zou het legaal zijn, ik rijd geen wedstrijden ;D

Voor een biertje(of meer biertjes) zit je daar zaterdag helemaal goed, bij de kerk en supermarkt aldaar zitten twee leuke cafe,s. :P
Je kunt er ook tegen redelijke prijzen lekker eten.

FGG

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 13:12:00
Hopelijk wil iemand me duwen zaterdag...

Dan zul je me eerst voorbij moeten. :evil:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: gewoon peter op 24-06-2009 13:29:31
Het is voor mij allemaal zo heerlijk herkenbaar. Iedereen heeft, "mankeert" en/of moet iets, mag iets enz. Allemaal op voorhand verontschuldigingen die moeten verklaren waarom het uitgerekend "vandaag" niet ging. Ik geniet er al van. Zal ik zelf dan ook maar? Ruim 4 jaar niet meer gefietst (buiten boodschapjes en zo) Echt 23 kilo aangekomen en was al niet zo'n klimmer c.q. mountainbiker. Reed 's winters voornamelijk op m'n cyclocrosser (ging veel harder).
Nu nog spierpijn van gisteren, 68 km gefietst op de weg. De "zit" is er gelukkig nog na al die jaren. Conditie is volkomen verdwenen, inspanningsastma weer duidelijk aanwezig (moet volgens m'n arts via conditie weer teruggedrongen worden). Maar heb lading Salbutamol bij me en een attest voor evt. dopingcontrole.
Begin nu aan de koolhydraten stapeling zodat ik zaterdag op springen sta.

Maar, heb voor mezelf al ingetekend waar de kortere stukken zitten. gr. peter

Ik heb nog geen smoezen of excuses. Ik ken het parcours en ik weet dat ik geen topper ben. Dus ik pak 't geheel rustig aan om niet halverwege volledig kapot te zijn en dan zien we wel. Er zitten twee zware klimmen in, wat nooit een hobby is geweest en zal worden. Ik ben gewoon reeel.

Misschien kunnen we lekker samen opfietsen, Peter. :D

Turbobiker

Citaat van: FGG op 24-06-2009 14:50:00

Naast elkaar! Dan komt niemand er meer voorbij ;D
De Tussenpaus

FGG

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 15:02:31
Citaat van: FGG op 24-06-2009 14:50:00

Naast elkaar! Dan komt niemand er meer voorbij ;D

Jij zit er voor, jij moet gedrukt worden.

gewoon peter

Turbo, wedstrijd of niet, ik heb heel veel klassiekers in Frankrijk gereden, maar als je iets gebruikte wat op de dopinglijst staat hang je. Als de franse flique een groep met een krom stuur hijgende fietsers voorover ziet hangen kunnen ze je laten stoppen en urine afnemen. Ik reed dus georganiseerde klassiekers maar altijd formulier van een arts dat ik salbutamol mocht gebruiken. Bij me en vooruit insturen. gr. peter  
p.s. volgens mij wordt het heel lekker weer zaterdag.  

gewoon peter

Citaat van: gewoon peter op 24-06-2009 15:12:47

Geen dunne sleepkabel? Duwen is dodelijk vermoeiend

FGG

Citaat van: gewoon peter op 24-06-2009 15:12:47
p.s. volgens mij wordt het heel lekker weer zaterdag.  

Denk je?

:eusa_think:

Emiel

Had me niet opgegeven maar voor de mensen die hoopte mij tegen te gaan komen in een afgrond. Ik kom niet! Heeft wededele heer Biker het wat makkelijker in de achterhoede.

Blahblahgezondheidblahblaondestekingenblahblahmedicijnenundsoweiter...

Veel plezier iig en probeer geen highsiders te maken zoals ik dat altijd voor elkaar krijg...

Oja, dit topic blijf ik wel vervuilen.

Turbobiker

Citaat van: Emiel op 24-06-2009 15:27:20

Geen rammeltjes aan de fiets? ::)
De Tussenpaus

Emiel

Citaat van: Turbobiker op 24-06-2009 16:10:44
Citaat van: Emiel op 24-06-2009 15:27:20

Geen rammeltjes aan de fiets? ::)

Ook dat nog.

Turbobiker

Nu we al zoveel afhakkers hebben.... Wie komen er nog?

1. turbobiker (voor het bier, weet niet of ik mee rijd nu er zoveel toppers komen...)
2. ...
De Tussenpaus

FGG

1. turbobiker (voor het bier, weet niet of ik mee rijd nu er zoveel toppers komen...)
2. FGG (bezemfiets)
3. ...