Moose power EVOLVE: 850 2.5 20V 170PK --> 850 T5 370PK --> C70 T-5 240PK

Gestart door Moosepower, 06-05-2009 21:34:57

Vorige topic - Volgende topic

nardgilsing

Waarschijnlijk zoals de meeste opgefokte Ron98

Je moet er wat voor over hebbben  :eusa_whistle:

Moosepower

Idd drinkt alleen Euro98 of hoger de rest vind hij niet zo lekker  ;D
Maar hij is afgelopen zaterdag verkocht  :'(
Auto was nog geen uur weg en de nieuwe eigenaar beld op dat er liters olie uit de carter ontluchting kwamen ??? Dus ik denk dat Moosepower gereanimeerd moet worden.

Maar gelukkig is voor de 850 een mooie C70 T-5 terug gekomen. Met een paar mooie opties zoals:
-Dolby Pro Logic
-Leder Interieur
-Hout inleg
-Electrische stoelen
-Automaat
-18'' R velgen
-Climate control
-Black stone  8)

Lijkt op het eerste gezicht niet veel aan te mankeren moet nog ff een lijste maken met things to do.

Straks ff wat foto's plaatsen

Moosepower

Plaatjes vinden we hier belangrijk dus bij deze

Is best een mooie auto maar als deze weer klaar is gaat hij toch weer weg. Zwart is toch niet echt mijn kleur en de km-stand is aan de hoge kant om er nog G3-gas in te zetten. Ik zoek gewoon rustig verder naar een Saffron Pearl C70 T-5.

Trouwens wie heeft ook zulke koplampen, want ik vind het lichtbeeld dramatisch slecht zelfs met xenon.
Heb de orginele facelift heldere koplampen liggen alleen knipperlichten zoek ik nog. Daarvan zal de licht opbrengst aanzienlijk beter zijn maar wat staat beter? Helder zwart imitatie of orgineel helder?
Geef gerust je mening.

)()()sT

Origineel helder..... ;)
De lichtopbrengs met die imi's vond ik ook zeer matig, de heldere originele die ik met xenon heb is  :o

Jeroentjuh

Citaat van: )()()sT op 02-11-2009 11:48:16
Origineel helder..... ;)
De lichtopbrengs met die imi's vond ik ook zeer matig, de heldere originele die ik met xenon heb is  :o

Gewoon een setje originele heldere monteren, kosten iets van 215 excl. per stuk......

innocenti

Mijn lichtbeeld met de lenslampen is super. Alleen groot licht laat te wensen over, maar gebruik het zelden.

Emiel

RobbertC70

Geinig bakkie!
Ik heb ook van die lampen, maar geen Xenon erin. Vind het wel best.

Moosepower

Citaat van: Emiel op 02-11-2009 15:49:37
Waar komt die C70 vandaan? Regio Nijkerk toevallig?

Uit Amersfoort zover ik weet, Nijkerk ligt daar niet ver vandaan.

Dave

Citaat van: innocenti op 02-11-2009 12:41:32
Mijn lichtbeeld met de lenslampen is super. Alleen groot licht laat te wensen over, maar gebruik het zelden.
Dat kan ik volledig beamen! En ook passagiers van mij waren onder de indruk van het goede lichtbeeld.

Emiel

Citaat van: Moosepower op 02-11-2009 17:07:09
Citaat van: Emiel op 02-11-2009 15:49:37
Waar komt die C70 vandaan? Regio Nijkerk toevallig?

Uit Amersfoort zover ik weet, Nijkerk ligt daar niet ver vandaan.

Auto kwam ik een aantal keren in de week wel tegen.

Veel plezier ermee.

elianmars

Rudy-M

Zo ben ik een tijdje op zoek naar foto's van een (zwarte) C70 op Pegs, nauwelijks te vinden, komen ze in een keer met bosjes ;D

Mooie wagen! En probeer heldere knippers te vinden, de originele heldere lampen passen beter bij een C70, vind ik. Of doe zoals Dave en Barry: spuit de bezel van de originele zwart, i.c.m. de zwarte knippers.

@Marcel: de ruststandnokjes missen. Expres?

En gas in een C70 T-5?  :-X

)()()sT

Laserblue

Citaat van: Dave op 02-11-2009 18:47:35
Citaat van: innocenti op 02-11-2009 12:41:32
Dat kan ik volledig beamen! En ook passagiers van mij waren onder de indruk van het goede lichtbeeld.

hier ook hoor  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*