Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

Citaat van: jrkalf op 24-03-2011 21:55:10
Ziet er goed uit, je kan het dus toch vanuit de auto doen. Ziet er goed uit.

Yep, is denk ik niet eens anders te doen. en dan te bedenken dat de dealer hier tot 660 euro voor durft te vragen (pomp 358,00 in de btw en montage). Was nu klaar voor 129,00 en wat vrije tijd. Als je wilt doen we die van jou ook even.
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

Ik moet zeggen, dat prijsverschil maakt het lichte geluidsverschil van de twee pompen wel goed. Zeker omdat ik de pomp niet hard hoef te gebruiken. Ik heb hem alleen maar nodig bij het starten van de auto en in het uiterste geval als ik geen LPG heb.... € 230,- die ik daarmee bespaar is een hoop LPG.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

Citaat van: elianmars op 24-03-2011 21:39:32
Dit klusje was zeker sneller geklaard, Mark?  ;D
hahaha, alles is sneller dan die frituur diesel ;D

Citaat van: jrkalf op 24-03-2011 22:42:07
.. auto en in het uiterste geval als ik geen LPG heb.... € 230,- die ik daarmee bespaar is een hoop LPG.
dat is een hoop apres-ski in jouw geval :)

Mooi weer inderdaad Hans, zo onprettig werken is dat niet :)
het was ff kloten met die sluitring, maar met gepast geweld ging die er toch mooi op...
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Even een kleine update

De rooie rijdt nu een weekje en 1200km zonder problemen echt heerlijk

Verder afgelopen zondag nog even bij de achterhoek meeting geweest en 850 forum stickertje gescoord, helaar waren er al een hoop weg.
Gisteren even bij ET in moergestel geweest en wat  flesjes motorflush spul meegenomen, komende week maar de motor gaan reinigen en ook maar gelijk de carterventilatie beetpakken.
Dus morgen maar even naar de dealer met m'n lijstje te bestellen onderdelen en neem dan ook gelijk m'n wiellager mee deze staat voor het weekend op de planning.
Vandaag de Rooie nog verwent met 2 nieuwe luxe kentekenplaten.

Zo dat was het weer even

hanss850

Zo het flushen en carterventilatie vervangen van de rooie en van een medeforumer auto wordt volgende week vrijdag beetgepakt. Ben benieuwd naar het verschil.
Ook vandaag definitief besloten dat de blauwe V70 er uit gaat. Ga dit weekend beginnen met poetsen nadat het wiellager van de rooie is vervanen en volgende week vrijdag komt de deuken tovenaar nog even langs om de blauwe strak te maken.

Groet Hans

hanss850

Was vanochtend even bij m'n favoriete garage (Hardeman) om m'n apk van laatst te betalen. en had het er over dat ik van het weekend m'n wiellager ging vervangen, had hij zo'n mooie aanbieding dat hij dit vandaag voor me doet. kreeg gelijk leen auto mee en kan hem zo weer ophalen.

hanss850

Afgelopen week niet de carterventilatie vervangen deze staat nu samen met het flushen voor komende week op de planning. Wel afgelopen vrijdag de deuken tovenaar nog over de vloer gehad voor de blauwe Hij heeft echt weer top werk afgeleverd e.e.a is vastgelegd door Jelle.

Verder rijd hij nu al weer een paar weken  en zo'n 1600 km zonder probleem met de rooie.

Gister een nieuwe speeltje opgehaald een degelijke krik Specs. 4 ton heffen 63cm om hoog maar groter van verwacht.

Afmeting vanaf de bestruurdersstoel tot tegen de achterklep.

daytonawim

Ter*ng wat een ding man, je zal je auto dus eerst met iets ander in de lucht moeten brengen voordat
je deze kan gebruiken.

hanss850

Dat valt wel mee hoor laagste stand is slechts 12 cm

jrkalf

Mooie krik, kan zo in het museum, naast de rode volvo ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

Beter nog, naast de jouwe. Ook op 4 wielen, groen en lomp :-*

jrkalf

*Proest* daar heb je wel een puntje. ;D
shRek is verkocht!
---

ulkeman

haha beste krik.
ik zeg een grote plaat oplassen kan die minder onder de auto makkelijk met bandjes wisselen ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

hanss850

Morgen dus eindelijk de carterventilatie vervangen, en aansluitend de injectoren reinigen. Dus morgen weer plaatjes. en loop nog steeds met de vraag, wat voor een zomersloffen krijgt de rooie

hanss850

Zo,

Vandaag dus eindelijk de Carterventilatie vervangen, de injectoren gereinigd en het blok geflushed. Lekker druk dagje gehad en gezellig samen met Cas Bezig geweest JRkalf kwam ook nog even langs om z'n brandstofpomp te vervangen dus een leuk Volvo dagje gehad