Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

maruska

och, ik denk dat de kids het niet erg vinden, die zijn toch al allebei autogek ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: hanss850 op 16-05-2011 20:42:51
nog even een foto van dr mooie kontje,
http://i54.tinypic.com/2j0jjfb.jpg

en nu weer terug naar de orde van de dag, Volvo

Is dit nou de 1.8 V6?

Justin-850

MX-5 is niet met V6 geleverd ;) Tenminste, niet in NL daarbuiten weet ik niet precies. De MX-3 daarentegen wel ;)

MX-5 is 1.6 of 1.8 16V ;)

Gr. Justin

cas

Citaat van: arjen850 op 17-05-2011 12:17:40

Is dit nou de 1.8 V6?

neen,

inderdaad zoals Justin zegt, de 1.6  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

Citaat van: cas op 17-05-2011 14:23:38
Citaat van: arjen850 op 17-05-2011 12:17:40

Is dit nou de 1.8 V6?

neen,

inderdaad zoals Justin zegt, de 1.6  :)

met aangepast filter, aangepaste uitlaat, spacers om haar wat breder te maken en de wielen te laten passen en ook een stukje verlaagd
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Vandaag met Cas op pad geweest en mij zelf een mooi nieuw Beta sleutel setje cadeau gedaan.

verder afgelopen week met startmotor projectje bezig geweest waarvan ik morgen wat foto's zal plaatsen. verder doet de rooie het prima net zoals de blauw

hanss850

De blauwe gister te koop gezet zowel hier op het forum als op marktplaats. De vrouw wilt toch echt met de MX5 gaan rijden. Best leuk autootje en stukken goedkoper in wegenbelasting en verzekering, zeker als je weet dat ze maar 50 km per week rijdt.

Verder gisteren de garage maar weer eens grondig opgeruimd wat er kom echt geen auto meer in, en na al de inspanning van gisteren nu weer wel.

Vandaag met m'n startmotor projectje aan de slag

wellicht start ie straks weer

jrkalf

Dat is nog al een chique startmotor.. verf er nog op, netjes schoon...
Wat is er mis mee?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hanss850

Ben lekker bezig met de voorbereiding van de vanille aardbei meeting, aankomende zondag samen met stevenJC de route uitstippelen.

Verder afgelopen maandag de blauwe verkocht dus nu nog maar 1 Volvo de Rooie die sinds gisteren na het bezoekje van de airco man weer heerlijk koel is als je hem aanzet.

Nu de Rooie klaar is en ik al lang aan het kijken ben naar een R gaat de Rooie ook in de verkoop zodat dit kan verwezenlijken. Dus eerdaags kun je de rooie hier vinden in het te koop topic. of als je dit leest mag je alvast een PB sturen.

hanss850

Vanochtend met maruska op pad geweest en heb een 855R gekocht een gRijze

Hij wordt nu klaargemaakt met nieuwe apk en bandjes en ga hem volgende week ophale.

T is een mooie grijze waarvan alles het doet met complete historie en de mooiste velgen er onder de Volans

rifwachter

Heb je al een foto van die R ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

bastiaan arissen

Gefeliciteerd met je R. Hopen dat je er veel plezierige en veilige kilometers mee kunt maken.
En we wachten op de foto's natuurlijk ;)

jrkalf

Het is een nette R, wel wat veel kilometers, maar komt bij een volvo monteur vandaan eaar ik ook m'n wintervelgjes vandaan heb. Ik heb die bak in Feb nog bij hem voor de deur zien staan. Mooie bak, dat worden fijne kilometers.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rifwachter

Citaat van: jrkalf op 11-06-2011 13:12:13
Het is een nette R, wel wat veel kilometers, maar komt bij een volvo monteur vandaan eaar ik ook m'n wintervelgjes vandaan heb. Ik heb die bak in Feb nog bij hem voor de deur zien staan. Mooie bak, dat worden fijne kilometers.

Is het de 855R die uit Duitsland komt ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo