Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

cas

onderhoud, warmrijden, en met beleid, dus niet vol trappen onderin zijn toeren, zijn de belangrijkste dingen Mark! die van mij doet het ook nog steeds met 4 ton  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

maruska

jups Cassie, maar jij hebt je auto al een stukje langer... en daar is een stuk meer aan gebeurd dan die van Hans.. ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Ben zelf van mening dat als de R deze upgrade niet aan kan hij niet meer in goede conditie is. Als dat zo is gaan we gewoo. Verder totdat hij dat wel is. Gaan het er dus lekker op zetten en als er zwakke plekken zijn Komen die vanzelf boven. En zoals cas al zegt, je moet m niet aftrappen maar ja dat geld voor alle auto's
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

maruska

Helemaal mee eens Hans.. Hij heeft genoeg onderhoud gehad, en een turbo die 400d km mee gaat origineel is een zeer zeldzame verschijning. Ben erg benieuwd wat je grijze monster dan gaat doen !
Wanneer laat jij overbouwen ?
T-5R

hanss850

Mark, ik denk dat ik er volgende week maar een vrije dAg voor inplan

hanss850

Deze week had de R toen ik s'ochtends weg wilde gaan een lekke achterband deze dus maar even laten maken.

Vandaag ook maar een setje wintersloffen besteld en zullen morgen gepaatst gaan worden t zij 88v pirelli winter 240 snowsport banden geworden. Voor 205 45 17 en achter 215 45 17. Ben benieuwd hoe ze rijden.

Laat de banden op de volans leggen die ik heb en ga dan op zoek naar een ander setje volans om de assimetricos op te leggen. Had er een paar op mp gezien maar die vraagt er 800 voor  :eusa_sick: dus die zullen het niet worden.

Duur maadje zo aan t worden met al die verwennerij voor de R. Alleen begint de vrouw nu een beetje te zeuren. Zal haar maar nieuwe tas of schoene geven zodat ze weer even stil is

Sbv

Voor 800 heb je zeer royaal een nieuwe set. Zou ze lekker nieuwe kopen dan voor ca 700 euro denk ik, mogelijk nog iets minder

hanss850

Citaat van: Sbv op 10-11-2011 22:12:47
Voor 800 heb je zeer royaal een nieuwe set. Zou ze lekker nieuwe kopen dan voor ca 700 euro denk ik, mogelijk nog iets minder

En waar kan ik nieuwe nog vinden dan?

maruska

bestellen bij de dealer, of via duitse handelaar.. die heeft ook nog titans etc.. sander heeft vast wel een linkje :)
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 10-11-2011 22:32:40
bestellen bij de dealer, of via duitse handelaar.. die heeft ook nog titans etc.. sander heeft vast wel een linkje :)
Hans heeft al een pb  ;D

The Volvoboy

www.volvovelgen.com heeft soms ook nog wel wat leuks liggen ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

hanss850

Vandaag de nieuwe wintersloffen er onder laten zetten, kom ik bij de bandenboer aan, kom ik er achter dat ik m'n slotbout sleutel vergeten was, uiteindelijk helemaal goedgekomen. Moet zeggen dat ze voor zover als ik er nu al wat over kan zeggen heerlijk rijden.

Vanochtend ook nog een dubbele Simons uitlaat gekocht voor de R en om alles voor te zijn de vrouw maar die tas gegeven die ze me al een paar keer had laten zien.

Jack v

en nou geen gezeur meer gehad zekers?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Jack v

tasje bij de zeeman weggehaald?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.