Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

Nee :'(, daar doet ze t niet voor komt overeen met een volle tank euro 100 van de Gulf :(
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

zo das een duur vrouwtje eh tasje :eusa_shifty:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Citaat van: Jack v op 11-11-2011 21:37:13
zo das een duur vrouwtje eh tasje :eusa_shifty:
Maar wel lief hoor

hanss850

Vandaag is de rooie meegenomen door de nieuwe eigenaar, dus nu echt nog maar 1 Volvo in huize hanss850. Wellicht meld de nieuwe eigenaar zich nog hier met de Rooie

Ook nog wat nieuwe kunstof delen van de rav op kleur gespoten (wat een prijzen rekent de toyota dealer hier voor zeg)

Verder vanaag de R een lekker wasbeurtje gegeven en jrkalf is ook nog evn langs geweest en heeft zijn Volvo ook hier gewassen en ontdaan van wat krasjes in zn lak.
Morgen de R nog van binnen even kuisen zodat de vrouw dinsdag in Een nette auto mee kan naar Brussel . Daar ben ik tegenwoordig een aantal maal per maand en ze wilt wel eens weten wat ik daar doe

Lekker rustig dagje gehad

Als ik morgen nog tijd over heb nadat ik het linker raammechanisme van de mx5 heb vervangen wellicht de dubbele simons monteren. Heb de uitsparing al afgetekend op de bumber

)()()sT

Koop je dan ook nog een setje oordoppen?

;D

hanss850

joost,

nee wel een setje korte einddempers als t te is ;)

maar eerst maar eens zo er onder

maruska

ik zie niet eens de auto's staan door de mist, zou ff een misthoorn meenemen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

Citaat van: hanss850 op 13-11-2011 08:48:56
joost,

nee wel een setje korte einddempers als t te is ;)

maar eerst maar eens zo er onder

Het is "te"neem dat maar van mij aan ;D

)()()sT

Ja daarom mijn opmerking ;D
Rogé had 'm ook onder zijn 855 en die dreun tussen 2000 en 2500 rpm was echt te.

arjen850

Citaat van: )()()sT op 13-11-2011 10:12:40
Rogé had 'm ook onder zijn 855 en die dreun tussen 2000 en 2500 rpm was echt te.

Ach, ik ben ook eigenwijs geweest, wou het perse ook zelf ondervinden ;D Maar door de simons demper te vervangen door de originele heb ik het geluid tot een prettige manier weten te beperken, geen nare brom, maar van buiten toch goed hoorbaar. Mensen verdraaien hun nekje nog wel eens om te kijken wat daar nou aan komt roffelen ;D

jrkalf

Volgens mij was het toch alleen een bochtje bijwerken en de juiste eindstukjes waardoor je niet zo'n brom had?
Anyway, Hans... laat die brom zitten. Het is een lange rit naar Brussel, af en toe is wat rust in die auto doordat je haar niet hoort ook wel lekker ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

rovelra

Citaat van: )()()sT op 13-11-2011 10:12:40

Deze hangt er nog steeds onder !! :eusa_wall:
Norty en ik hebben van de week samen dik een uur gereden !!Man ben ik blij met mijn ferrita :eusa_clap:

Heb nu nog hoofdpijn van dat gedreun!LOL

hanss850

Uitlaat zit er nog niet onder,

dag lief gisteren wat anders, Bob moest en zou bij een vriendje in utrecht gaan spelen gisteren dus 2x op en neer gereden.

Deze week gaat ie er onder en zal ik het gebrom en geluid mee gaan maken. Ben namelijk ook er eigenwijs, en als het te is gaan er andere dempers op (leuk sint kadootje toch?)

Martijn_B

Hebben jullie dan geen einddemper op die Simons?

Ik heb een catloze dp, middendemper van Simons en aant uiteinde nog een
Klein rond dempertje. Geen gedreun wel mooie roffel!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

hanss850