Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

maruska

uitlaat een nieuwe laklaag ? zozo ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Tijd vrijgemaakt en vrijdag ochtend gaat ie er onder. Gaan het geluid dan wel beleven. Komend weekend even naar Zoutelande dus kunnen we het geluid gelijk even op de lange afstand testen. Als het voor mij idd te is ga ik 2 denpers plaatsen maar eerst maar eens ervaren.

Vandaag bij de dealer nog een ashoesje besteld want tijdens de winterbanden montage zat er vet aan m'n rechter voor velg, en ook nog een uitlaatklem (die tussen de kat en uitlaat zit)

Verder krreg ik nog een uitdraai mee zodat ik even alle benodigde pakkingen ringetjes en tapeindjes kan uitzoeken die ik nodig heb voor de turbo wissel. dus vanavond maar even bekijken.

@ Arjen850: De R krijgt eerdaags een strak en steenslagvrije motorkap en gaat daarna in de X-kote (is ook een laklaagje) :D
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Bouke

Ben benieuwd hoe jij het ervaart Hans, het ziet er wel goed uit je set :eusa_dance:

MikeyQR

Ik heb zelf een Ferrita uitlaat onder mijn R met 2 dempers 8) en die hoor je ook meer tusen de 2000 en de 2500 rpm, daarom rij ik op de snelweg bijna altijd 110 km/h 120 - 125 km/h :eusa_shifty: , dat zit net boven de 2500 toeren en dan hoor je de de uitlaat minder  ;D

maruska

Mike, hoe kun jij 2600 toeren rijden bij 110 ? ik rij juist tussen de 100 en 120 in het gebied van 200-2500 toeren...
T-5R

MikeyQR

Citaat van: maruska op 15-11-2011 20:27:49
Mike, hoe kun jij 2600 toeren rijden bij 110 ? ik rij juist tussen de 100 en 120 in het gebied van 200-2500 toeren...

Tiep foutje  :eusa_whistle: het moet zijn tussen de 120 en 125 km/h ;D :police:
Ik heb voor de rest geen last van het geluid ik vind het wel wat hebben vooral in een tunnel :evil:
en je kiest er voor om een andere uitaat onder je 850 te zetten en die maken gewoon meer geluid ;D

hanss850

vanochtend de dubbele pijp er onder gezet:

ziet er leuk uit toch? zo even spulletjes halen om de turbo uit te wisselen en 2 afwerkkapjes bestellen

Geluid stationair is gelijk aan de standaar uitlaat nu eens op zoek naar die irritante brom, (hij is me tot nu toe niet opgevallen)

maruska

foto van de zijkant toevallig ? dubbele pijp ziet er nice uit !
T-5R

maartendeb

Jaloers! Ik vind Simons eindstukken ook echt wel de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.

Thys

hanss850

Vind de uitlaat ook erg mooi staan. zal vanavond wat foto's vanaf de zijkant plaatsen.

geluid is echt niet noemenswaardig meer en echt een heel erg stuk siller dan die van maruska, dus zij onze Cas ook

Jack v

Ziet er goed uit Hans maar volgens mij ziet ie scheef :)
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

maruska

redchts lijkt lager bedoel je Jack ?
T-5R

StefanCJ

LekkeRrrrrrrr Hans!

Jack v

Citaat van: maruska op 18-11-2011 18:05:55
redchts lijkt lager bedoel je Jack ?
niet in het midden van de uitholling.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.