Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

hanss850

foto's

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

hanss850

Jack v

ah dan weten we daqt ook weer voor als ik jullie een keer tegenkom in de regio DH

UserID6342

maruska

sja, het was gezellig !
en ik kan begrijpen dat er onduidelijkheid is Jack.. Normaal loop ik namelijk 90% van het jaar in korte broek ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

Citaat van: maruska op 24-12-2011 22:27:11
sja, het was gezellig !
en ik kan begrijpen dat er onduidelijkheid is Jack.. Normaal loop ik namelijk 90% van het jaar in korte broek ;D
dus als ik in de winter in DH kom en ik zie er 1 lopen met een korte broek kan ik er vanuit gaan dat jij dat bent?

Zot :eusa_think:

Jack v

arjenT5R

ziet er uit als een gezellig feesie mannen volgende is bij mij  ;D
krijgt die mark ook eens zijn zin met die bbq haha  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

cas

wie is dat dan  ;D 

die kleine blonde is mijn kleine die ik bij mijn vriendin erbij heb gekregen  ;)  super ondeugend maar zooooo lief!

t was gezellig heren!!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

de kleinste blonde is van mij de iets middellange is van Cas en de langste is onze Cas

hanss850

Na het vervangen van de turbo even lekker gereden maar bij het goed uittesten toch geconstateerd dat ie toch iets inhoud/ overslaat. dus deze week de denzo iridium bougies maar weer vervangen voor de originele van Volvo.

Verder moet de rechter homokineet vervangen gaan worden dit weekend dus even op onderdelen jacht, nog iemands suggesties?

Verder ben ik nog erg blij met de R maar dezen de aantal km die ik rijd zit ik nu toch aan een LPI installatie te denken, ik rijdt zo'n 1000km per week  op euro 98 en euro 100 dus lop hier met mijn kilometers aardig op leeg.

Blokje heeft nu bijna 430000 gedraaid en olieverbruik is sinds turbowissel niet meer noemenswaardig/ nihil dus durf LPI nog wel aan

hanss850

Had gister een wat enthousiast bericht over homokineet vervangen neergezet, ik vandaag naar de dealer om te bestellen, zeggen ze daar dat ze enkel complete aandrijf assen verkopen. Mooi dat ze nog te koop zijn maar die prijzen!!!! :'(

Nu dus maar opzoek in het alternatieve traject naar in ieder geval de buitenste  en heb iets gehoord over IPD aandrijf assen voor gunstige prijzen 

UserID6342

Bij de Brezan kun je ze van Spidan krijgen (zijn gewoon goed en betaalbaar), Elferink levert ze ook en zijn wel beduidend goedkoper, maar het merk weet ik zo niet uit me hoofd.  Wel goed overigens.