Hanss850 en de R

Gestart door hanss850, 07-05-2009 00:17:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Hmmm, dat is toch wel heel jammer, niet?

hanss850

Idd Joost

zit een hoop liefde en knutsel uren in de R afgelopen 25000 KM nooit laten staan en na 2,5 week stilstand met die koude in 1 keer starten. Maar als de vrouw niet wilt houd het op, en alles is beter voor mij dan in een Toyota Rav4 rijden.

Kan de Xc natuurlijk gaan voorzien van een paar Volans die ik heb liggen en we gaan gewoon weer opnieuw knutselen aan het komende volgende projectie. Wat ik ook leuk vind
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

)()()sT

Een XC is ook cool, ik vind hem altijd lekker om te rijden.... Koop gewoon een MY1998; kan er als de 2.5T kaduuk gaat altijd een T5 blokkie in ;D

hanss850

Citaat van: )()()sT op 01-03-2012 13:34:42
Een XC is ook cool, ik vind hem altijd lekker om te rijden.... Koop gewoon een MY1998; kan er als de 2.5T kaduuk gaat altijd een T5 blokkie in ;D

Dat zijn nog eens goede tips Joost
Verder heb ik dan het liefst een zwarte of grijze versie met lees spoilerT en dubbele piep
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Afgelopen weekend de R eens flink gewassen en hij glimt mij weer tegemoet, vandaag even fotos maken en ga hem dan te koop of te ruil aanbieden hier op het forum.

Heb het er afgelopen weekend nog eens met de vrouw over gehad en ze wilt helaas echt niet in de R gaan rijden. Dus de xc zoektocht gaat beginnen.

Ook nog met m'n werk auto bezig geweest en die ziet er nu zo uit:
http://i42.tinypic.com/b7nd76.jpg

Heb hiervoor gekozen omdat ik het zonde vindt om die mooi R als werk auto te gebruiken ivm mogelijke beschadigingen en natuurlijk ook het brandstofverbruik met 50000 km per jaar

Indien iemand nu al interesse heeft in de R kun je mij altijd pb-en

Groet Hans
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Zo, met pijn in t hart net de R hier op Het forum te koop gezet
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

zonde, maar op naar de volgende volvo !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

De R staat hier al even te koop maar nog geen vraag, bod of wat dan ook gekregen  ???
Jammer t is een goede auto. Heb de vraagprijs net aangepast van 4.999,99 naar ?.???,?? eens kijken wat er nu gebeurt hij gaat zeker niet voor een dumpprijs weg.

Onlangs nog een rondje om de auto en even op de brug geweest om onder de auto te kijken wat er aan gedaan zou kunnen worden maar de Volvo dealer monteur kon ook niets vinden, daarom durf ik te zeggen dat deze R goed is

Maar goed we wachten het wel weer af en als de R weg is gaan we opzoek naar een XC

Groet Hans
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

arjen850

Citaat van: hanss850 op 27-03-2012 20:16:16
De R staat hier al even te koop maar nog geen vraag, bod of wat dan ook gekregen  ???
Jammer t is een goede auto. Heb de vraagprijs net aangepast van 4.999,99 naar ?.???,?? eens kijken wat er nu gebeurt hij gaat zeker niet voor een dumpprijs weg.

Onlangs nog een rondje om de auto en even op de brug geweest om onder de auto te kijken wat er aan gedaan zou kunnen worden maar de Volvo dealer monteur kon ook niets vinden, daarom durf ik te zeggen dat deze R goed is

Maar goed we wachten het wel weer af en als de R weg is gaan we opzoek naar een XC

Groet Hans

Misschien heb ik het gemist in je blog hans, maar had je nou de aandrijfas nog vervangen?

hanss850

Citaat van: arjen850 op 27-03-2012 20:24:21
Citaat van: hanss850 op 27-03-2012 20:16:16
De R staat hier al even te koop maar nog geen vraag, bod of wat dan ook gekregen  ???
Jammer t is een goede auto. Heb de vraagprijs net aangepast van 4.999,99 naar ?.???,?? eens kijken wat er nu gebeurt hij gaat zeker niet voor een dumpprijs weg.

Onlangs nog een rondje om de auto en even op de brug geweest om onder de auto te kijken wat er aan gedaan zou kunnen worden maar de Volvo dealer monteur kon ook niets vinden, daarom durf ik te zeggen dat deze R goed is

Maar goed we wachten het wel weer af en als de R weg is gaan we opzoek naar een XC

Groet Hans

Misschien heb ik het gemist in je blog hans, maar had je nou de aandrijfas nog vervangen?

Hoi Arjen,

Dat wat toen mijn eigen paniekvoetbal waar ik niet uit kwam en dacht aan een as die ik idd ook al had besteld maar niet bleek te passen.
Hierop naar de Volvo dealer monteur geweest die er toen een paar ander bougies in deed en weg was het rare geluid uit het vooronder, hierna ook uitgelezen en geen storingen. had hier idd niets meer over geschreven in mijn blog
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Ludo

Citaat van: hanss850 op 27-03-2012 20:16:16
Heb de vraagprijs net aangepast van 4.999,99 naar ?.???,??

...Wat de gek er voor geeft.  :D



;D

UserID6342

Is jouw R niets voor Marc O. ? Die zocht toch nog zo'n apparaat ?

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 28-03-2012 06:54:40
Is jouw R niets voor Marc O. ? Die zocht toch nog zo'n apparaat ?

Hier een berichtje van Marc O. zelf :D
Is inderdaad een mooie auto, kan niet anders zeggen. Km-stand is echter wat hoger dan ik zou willen. Daarnaast ben ik nog steeds bezig om m'n eigen auto te verkopen, maar zoals bekend schiet dat niet echt op. Heb momenteel een auto op het oog bij Paashuis, die wil evt. de S80 inruilen, maar ik realiseer me dat dat waarschijnlijk een slechte deal gaat worden (lees: relatief veel betalen voor een 850 en relatief weinig terugkrijgen voor m'n S80).
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Ben ik ook bang van Marc dat dit geen goede deal gaat worden :(.  Momenteel is het zo wie zo lastig om een S80 te verkopen, in welke uitvoering dan ook.