Wielbouten muurvast Help

Gestart door The Demon, 10-05-2009 16:15:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Demon

Ik heb genoeg ervaring met het rijden op een nat wegdek met sliks ( ja ik heb nog weleens een paar rondjes op de diverse circuits van europa gereden).
Maar dit is dus echt off-topic!
Probleem is dus dat die wielbouten door een of ander kl**tviool zo vast zijn gezet dat ze niet op een normale manier los te krijgen zijn (je zal maar met een lekke band langs de A2 staan).

arjen850

en daar heb jij helemaal gelijk aan,vandaar dat ik in het begin ook zei dat het laten schrikken van de wielbouten een goede manier is ;)

gr arjen :D

The Demon

Ook met een "wringijzer" (zo'n haakse sleutel) met een pijp van 2,5 meer erop willen ze niet los.
Sommige prutsers die zich monteur noemen kennen het begrip "Vast is Vast"nog steeds niet, dus lekkerb doorjekkeren met die luchttol.

reneetje

Spuit ze vanavond eens goed in de kruip olie / WD 40 , en morgen eens weer proberen, spul moet los willen toch...........................
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

--BUMP--

Citaat van: The Demon op 10-05-2009 23:13:09
Ook met een "wringijzer" (zo'n haakse sleutel) met een pijp van 2,5 meer erop willen ze niet los.
Sommige prutsers die zich monteur noemen kennen het begrip "Vast is Vast"nog steeds niet, dus lekkerb doorjekkeren met die luchttol.

Draai je wel de goede kant op?  :eusa_wall:


;D

mevita

Ik wil niet lullig zijn maar je probeert ze toch wel de goeie kant op los te draaien he,

gr mevita

--BUMP--

Haha...twee zielen, één gedachte!

mevita

@bump ik had dezelfde gedachte maar ik typ niet zo snel ;D

nickk.

Citaat van: The Demon op 10-05-2009 23:13:09
Ook met een "wringijzer" (zo'n haakse sleutel) met een pijp van 2,5 meer erop willen ze niet los.
Sommige prutsers die zich monteur noemen kennen het begrip "Vast is Vast"nog steeds niet, dus lekkerb doorjekkeren met die luchttol.

Met een pijp van 2,5 meter draai je de bouten van je aandrijfassen zonder meer los, ik stem in met bovenstaande.. :eusa_shifty:

mevita


The Demon

#25
Heee !!!!

Ik ben niet blond hoor!
Ik heb al wat meer gesleutelt maar dit is echt van de gekke :P
Ga morgen wel ff langs de mercedes dealer (vrachtauto) waar we van mijn werk ook komen, die hebben tenminste de grote luchttollen(buksen) als die het niet loskrijgen weet ik het echt niet meer.

Ludo

Citaat van: The Demon op 10-05-2009 23:13:09
Ook met een "wringijzer" (zo'n haakse sleutel) met een pijp van 2,5 meer erop willen ze niet los.

dan jezelf maar op de ouwerwetse manier voorbereiden?.



:evil:


The Demon

Ik hou niet van spinazie
Doe mij maar een  lekkere biefstuk

Haenzel

Als ze echt zo vast zitten zou ik zeker, zoals eerder geopperd,  de bouten een paar maal goed inspuiten met kruipolie of WD40 of ze goed laten schrikken alvorens echt kracht te gaan gebruiken. Het kan niet zo zijn dat ze alleen maar heel vast gedraaid zijn anders had je ze echt wel los gekregen. Waarschijnlijk zitten ze 'vastgerot". Ga je nog meer kracht gebruiken dan heb je kans dat ze breken. Ben je  nog verder van huis....

The Demon

Citaat van: Haenzel op 10-05-2009 23:56:36
Ben je  nog verder van huis....

Nee hoor hij staat voot de deur dus het is niet zover lopen.