PFFFF...4e keer......

Gestart door baskabel4, 10-05-2009 18:51:37

Vorige topic - Volgende topic

baskabel4

>:( >:( >:( >:(
4e keer in 2 jaar tijd...(centrum Haarlem)
foto,s van vandaag..zondag 10-5-09

tsja...toch maar even naar een alarm gaan kijken!!
Gelukkig hebben ze niks meegenomen of gesloopt binnen in de auto.
kost me morgen wel weer een paar uur om dat allemaal weer te regelen :(

GOTVERDOMME !!!!!!!   (zo  dat is er even uit!)

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

mevita

Dat is inderdaad niet zo leuk , maar als jij je navigatiehouder zo laat zitten dan denken daders dat je navigatie apparaat ook wel in de auto zal liggen dus je kan beter zo,n houdertje plaatsen op je ventilatieroosters als zo opvallend op je ruit,

gr mevita

baskabel4

het rare is dat ze niks hebben meegenomen...
de kleine camera die je ziet in het dashbordkastje lag er nog,2 zonnebrillen,en nog wat ander spul..

bij de auto die achter me stond is alles meegenomen..navigatie,mp3 speler en wat andere dingen....

mischien zoeken ze gericht naar navigatie..
kreeg al de tip van iemand om die telefoonhouder van me raam te halen,daar letten ze echt op
ze denken vaak dat er dan een navigatie in de auto te vinden is...

edit:  ja ik zie dat de vorige post dat ook zegt....het is gewoon een telefoonhoudertje

maar ja...dat ziet er natuurlijk hetzelfde uit als een navigatiehouder,
het is voor nu te laat..maar hij is er nu wel vanaf.

bupozaanstad

En die krengen betrap je ook nooit, ik weet zeker dat ik ze helemaal de tiefus schopte, smerige etterbakken.

elianmars

Door die telefoonhouder is de dader inderdaad waarschijnlijk op zoek geweest naar navigatieapparatuur.

Neemt niet weg dat ze gewoon met hun poten van je spullen moeten afblijven!

Succes met de afhandeling!  

Henida

Balen man dat dit al 4 keer is gebeurd  :-\
Ik heb alarm maar denk je dat dit help, ik den van niet iedereen loopt gewoon door.
Maar ik heb ook een houder, die ga ik nu ook maar weghalen als ik hem niet gebruik.
Is gewoon te maf dat je niks kunt laten zitten.

suc6 met opruimen hoop dat dit snel is verholpen.

Gr, Frans
Gr. Frans

Marc O.

Vergeet niet om de ronde "vlek" die zo'n zuignap achterlaat ook even te verwijderen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hans Duiven

Dat is toch wel ontzetten zwaar k*t zeg!

Volgende keer maar een stripje C4 aan het raam plakken

wepster

ik ken dit voorvinden van je auto heb het jammer genoeg zelf ook al eens gehad alleen hebben ze toen bij mij de radio mee genomen zonder stekker (netjes afgekoppeld )
alleen de elende die je er mee hebt dat zou al de moeite waard zijn om die gasten eens op heterdaad te betrappen en even in een klein terug getrokke hoekie aan te spreken onder vier ogen

veel sterkte met de afhandeling het is en blijft fu@k

greets wepster

baskabel4

Citaat van: Marc O. op 10-05-2009 19:42:22
Vergeet niet om de ronde "vlek" die zo'n zuignap achterlaat ook even te verwijderen.

ja...goeie tip...
dit kreeg ik ook al van een buurman te horen,dat een "getrainde navigatiedief" op die plekken let.

eau rouge

dit is ellendig, ik weet het uit ervaring. ik neem sindsdien in elk geval mijn laptop altijd mee (die lag toen achterin, maar daar hadden ze vergeten te kijken en die lag er dus nog...  :P ;D   Verder moet je gewoon hopen dat je buiten schot blijft. Vriend van me parkeert altijd met het dashboardkastje open zodat iedereen kan zien dat er niets inzit. Toch ingebroken in een parkeergarage in Adam met een hoop schade, je wordt er gek van.

bupozaanstad

Als ik in Amsterdam moet zijn neem ik altijd de honden mee in de auto dan weet ik zeker dat ze die van mij voorbij lopen. Gewoon de 4 ramen open en het commando LET OP en neem maar van mij aan dat er geen gestoorde junk of wie dan ook zijn handen in de buurt van de auto steekt ;D ;D ;D KLIK

daytonawim

Werd van de week gewezen op de Blue-Tooth truk :-(

Ze lopen met hun telefoon gewoon te scannen of er nog blue-tooth apparaten aan staan, raampie raggen en snel kijken
of er wat te rausen is :-(

Is allemaal mooi  K*T, laat ook heel vaak apparatuur in de auto slingen , gelukkig nog nooi wat gejat.

Kali-Integrali

Inderdaad allemaal Klo*te!!  Gasten moeten gewoon met de poten van andermans spullen afblijven..

Als ik toch een keer zo'n vent in mijn handen krijg.......

Mijn V70 hebben ze gelukkig nog met rust gelaten, mijn Mazdaatje 323 en Integrale daarentegen allebei al twee keer.. Dan mag ik nog "blij" zijn dat ze het netjes hebben gedaan..

- Mijn vette JVC Kameleon radio weg, ook geen frontje dus ook niet echt handig van JVC..
- In de Mazda per abuis het Clarionfrontje onder de stoel laten liggen, alsof ze het ruiken..

Wat betreft het weghalen van de zuignappen en houders, het schijnt zelfs zo erg te zijn dat je beter met een doekje de zuignapkringen kan weghalen want daarvoor breken ze tegenwoordig ook al in :(

Succes met de schadeafhandeling!