Ann. stelt zich voor

Gestart door Ann., 11-05-2009 21:34:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hathü

Welkom, deze doe je vast niet meer weg. ;D

nielshoevenaars

Mooie bak die 850 en nog onder de 3 ton. Zuinig op zijn!

Ann.

Dank jullie wel.
Zaterdag de technische dag, vind wel dat ie erg veel dorst heeft,
ik rijd nu ongeveer 1 op 6?
Is dat normaal?...

ddh

ligt er aan of je goed op z,n staart trapt dan kan het wel kloppen

Ann.

Dank voor reactie.

Ben in bezit van r.licentie en rijd op de weg echt behoorlijk netjes,
heb nu 1 tank leeggereden op een wat minder nette  manier,
verbruik volgens eigen berekening ( blond maar toch) 1 op 5.
Nu tweede tank leeggereden en gereden zoals het volgens Spee zou moeten,
verbruik 1 op 7 misschien heel krap 8.

Past er wel echt 70 liter in? Ja toch.. :eusa_wall:

Nu ben ik erg verwend met de d5, die rijdt 1 op 17 (diesel).


walter leever

allereerst een verlaat welkom.

weet je wat 't is met die rrrrrrrrrrrrren wil je je inhouden en netjes rijden(hoofd)zegt 't hart:"dat pedaal kan toch nog wel een heel klein beetje dieper"? :eusa_shifty:

en dan krijg je dat verbruik(hadden ze bij volvo er maar niet zo'n lekkere wagen van moeten maken) :evil:

Taranis

Mooie T-5R! Veel plezier ermee!

Het verbruik is wel even wennen als je zo'n D5 gewend bent ja.

Brutale vraag: die injectoren vervangen: waarom en hoeveel kostte dat?

Ann.

D5 Injectoren vervangen:
Omdat de motor minder mooi begon te lopen.
Via via kon ik het voor 1000 laten doen in Limburg bij de diesel tuner,
deze heeft de app. om diagnose te stellen, zijn niet altijd allemaal tegelijk kapot,
testen bij hem kost 100E en dan nog 150 E per injector.

MAAR

ik was eigenwijs en ging naar de dealer.
1800 ongeveer.
Plus nieuwe DVD speler voor de RTI, 500 E ZONDER SOFTWARE, deze moet je erbij kopen voor 250 E.



AUW AUW Groetjes Ann

Marc O.

Welkom Ann. Mooie auto hoor, die T-5R. De D5 mag er ook zijn, trouwens. Wel gaaf dat je de overstap maakt van een relatief nieuwe V70 naar een wat oudere 850. Volgens sommigen waarschijnlijk een stap terug, maar volgens de kenners "a huge step for mankind"  :eusa_clap: :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: Ann. op 17-05-2009 18:52:00
D5 Injectoren vervangen:
Omdat de motor minder mooi begon te lopen.
Via via kon ik het voor 1000 laten doen in Limburg bij de diesel tuner,
deze heeft de app. om diagnose te stellen, zijn niet altijd allemaal tegelijk kapot,
testen bij hem kost 100E en dan nog 150 E per injector.

MAAR

ik was eigenwijs en ging naar de dealer.
1800 ongeveer.
Plus nieuwe DVD speler voor de RTI, 500 E ZONDER SOFTWARE, deze moet je erbij kopen voor 250 E.



AUW AUW Groetjes Ann

1800 euro voor 5 nieuwe injectoren? :o Dan hoop ik dat ze bij mij nooit stuk gaan :eusa_doh:

Nieuwe speler voor RTI had ik ook niet gedaan, voor dat geld heb je een heel leuk portable navigatie systeem :D

@ Marc O. : T-5R is toch voor erbij ipv overstap? Of heb ik verkeerd gelezen? :)

Ann.

Eerlijk gezegd was de 850 voor erbij bedoeld maar....
HET GAAT HELEMAAL MIS want heb sinds zaterdag vorige week alleen nog maar
in de 850 gezeten, haha. De D5 is ook redelijk "vol"maar rijdt heel anders.
Ben nu ook begonnen met airmiles en zegels sparen, deed ik nooit.

Marc O.

Citaat van: Taranis op 17-05-2009 20:06:59
@ Marc O. : T-5R is toch voor erbij ipv overstap? Of heb ik verkeerd gelezen? :)

Ik had zo'n beetje de indruk dat ze niet zo heel erg veel km's meer zou gaan maken in die D5. Is dus praktisch het zelfde als een overstap ;)

EDIT: En Ann. zelf was me al voor. Zoals ik dus al zei: "A huge step for mankind" :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ann.

Oh ja en de RTI vervangen omdat ik auto's heel graag compleet houd,
ik baal altijd van auto's met opties die niet meer werken. Ik vind dat echt zonde.
Dan heb je een volle auto met allerlei dingen die niet meer functioneren.


Taranis

Citaat van: Ann. op 17-05-2009 20:16:47
Oh ja en de RTI vervangen omdat ik auto's heel graag compleet houd,
ik baal altijd van auto's met opties die niet meer werken. Ik vind dat echt zonde.
Dan heb je een volle auto met allerlei dingen die niet meer functioneren.



Daar ben ik het dan wel weer helemaal mee eens 8)

Jur

Citaat van: Ann. op 17-05-2009 20:15:34
Eerlijk gezegd was de 850 voor erbij bedoeld maar....
HET GAAT HELEMAAL MIS want heb sinds zaterdag vorige week alleen nog maar
in de 850 gezeten, haha. De D5 is ook redelijk "vol"maar rijdt heel anders.
Ben nu ook begonnen met airmiles en zegels sparen, deed ik nooit.


Misschien D5 er uit en een LPG installatie?  8)
Tis niet de eerste turbo op gas. Als je die D5 dan nog hier voor een nette prijs kan aanbieden :eusa_think:
(onee zit ik weer met de importheffingen :eusa_wall: :eusa_wall:)

;D