Ann. stelt zich voor

Gestart door Ann., 11-05-2009 21:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Ann.

Op dit moment een weekje mijn hopelijk toekomstige nieuwe aanwinst op proef, een 850 T5 R uit 96,
heb ook een V70 2002 ( D5 + rica) maar... lentekriebels! ( D5 niet meer aangeraakt sinds zaterdag)
Zaterdag wordt 850 op de brug gezet en aan een nadere inspectie onderworpen en wanneer er geen
te gekke dingen naar voren komen houd ik hem. Hoop echt dat ie zo goed blijkt te zijn als ik denk want
vind nu afscheid nemen al moeilijk. Lees met veel plezier nu in de avonduren de topics door, heb de "mijne"
niet in de NO GO lijst ontdekt en houd goede hoop. Wordt vervolgd...

Kali-Integrali

Spannende tijden dus! we duimen voor je dat het een picobello exemplaar is ;)

Tot gauw met je hopelijke goede nieuws en natuurlijk de foto's :D

Gr-Martijn

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13191.0.html

rifwachter

Hallo Ann,

Welkom op het forum.

Heb je ook een paar foto's van de 850 ?  

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ann.

Nog geen foto's, wilde zaterdag afwachten ivm hechtingsproces...
Wel foto's d5 maar nog niet goed in het plaatsen van de foto's,
ben er mee bezig. 850 T5 R is groen. Veel km's maar dat
hoeft geen punt te zijn denk ik. (270.000)

Boeijke

Citaat van: Ann. op 11-05-2009 21:42:32
Nog geen foto's, wilde zaterdag afwachten ivm hechtingsproces...
Wel foto's d5 maar nog niet goed in het plaatsen van de foto's,
ben er mee bezig. 850 T5 R is groen. Veel km's maar dat
hoeft geen punt te zijn denk ik. (270.000)

Da zijn niet VEEL km's.  ;D

Maar welkom hier.

Willem

Ann.

Sjeemig nou de foto van de d5 staat erop mijn hemel hoezo groot en met kenteken,
nou ja het zijn nu eenmaal grote auto's die volvo's ... :angel:

Ronbroek

Mooi geparkeerd hoor je D5  ;D , welkom hier.

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

wepster

Citaat van: Ann. op 11-05-2009 21:47:38
Sjeemig nou de foto van de d5 staat erop mijn hemel hoezo groot en met kenteken,
nou ja het zijn nu eenmaal grote auto's die volvo's ... :angel:

da's ook geen zonde zo'n mooierd en dan ook nog in D5 uitvoering met rica chipie die zal dus ook wel uit de voeten komen .
maar een echte 850 tja daar zou ik ook voor gaan en dan zeker in de T5R uitvoering het is maar waar je grenzen liggen ;D
wa zijn  zeker benieuwd naar je nieuwe aanwinst ene zodra je foto's hebt zijn die van harte welkom
oja wat is nou 270 dkm die is net ingelopen dus daar zal het niet aan liggen

Ann.

Dank voor jullie welkom.
de D 5 komt best mee op de weg maar toch, duidelijk anders dan de R. :eusa_whistle:
De 850 ziet er niet tiptop uit aan de buitenkant maar heb het idee dat het een eerlijke echte auto is zonder
geknoei, aan de buitenkant heeft ie bijvoorbeld niet meer van die mooie velgen
en ik ben altijd te netjes op mijn auto's.
Heb met de D5 net de injectoren gehad na 190.000 km,
altijd dealer onderhouden maar voor deze ingreep moest ik wel even slikken.
Wilde de 850 eerst ook naar dealer brengen maar begin te zien/ merken dat er meerdere wegen naar Rome leiden.

sean850

welkom op het forum en veel succes met je nieuwe aan(bijna?) aanwinst

eau rouge

welkom op dit forum en in de Rrrren club, ga je geen spijt van krijgen. Heb een 2004 bifuel en als het ff kan laat ik hem staan voor mijn R.

arjen850

welkom op dit forum..er van uitgaand dat de koop is doorgegaan,en het hechtings proces is overgegaan tot een eeuwige verbintenis mogen we nu toch ook wel wat plaatjes kijken van de 850 toch? leuk zo'n d5 maarre show mij toch maar die groene  :eusa_dance:

gr arjen ;)

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

petrolhead

welkom op het forum en hopenlijk is het een goede 850 T5R zodat je beslissing easy is.
gr charles

Ann.

Wederom met kenteken want Photoshop gaat nog niet zo goed..
Misschien herkent iemand de auto.
Heb van de huidige eigenaar begrepen dat er wel wat aan rammelt. Ook vertelde hij dat de
eigenaar voor hem een forum of clublid was.

Zaterdag beslis ik.. maar afscheid nemen is eigenlijk geen optie meer  :eusa_wall: