MIJN 850 T5 "R" IN KLEUR 214 project

Gestart door sean850, 14-05-2009 15:25:32

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Citaat van: sean850 op 29-06-2009 23:15:03
hier weer ff een update :D
vandaag erin geschroefd het zonnescherm voor de achterruit iets meer werk dan ik had verwacht halve achterbank eruit en de hoedenplank dacht dat het iets soepeler zou gaan maar ja ook helemaal niet na gezocht hoe of wat, maar lekker zelf lopen uitzoeken hier bij meteen de foto's
http://i679.photobucket.com/albums/vv152/sean850t5/DSC00278.jpg
ik eerst de gaten voor de boutjes uitmeten en aftekenen hoedenplank omgedraaid en wat kwam ik tegen lichte inkepingen waar je moet boren  :eusa_wall: had het wel goed afgetekend gelukkig het kwam allemaal overeen :D
http://i679.photobucket.com/albums/vv152/sean850t5/DSC00279.jpg
bijna alles voor elkaar
http://i679.photobucket.com/albums/vv152/sean850t5/DSC00280.jpg
hoedenplank er bijna weer in
http://i679.photobucket.com/albums/vv152/sean850t5/DSC00290.jpg
en toen zat ie erin :D :D
http://i679.photobucket.com/albums/vv152/sean850t5/DSC00292.jpg
impressie van binnen

Kijk, zo leeft mijn roffel nog een beetje verder :-) Bedankt Sean!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Pino143

Succes met sleutelen. Ik ga vanavond de strips kaal halen, morgenochtend boodschappen doen voor de rest en dan de strips en dakdragers demonteren en spuiten.

Foto's volgen.

Gr

sean850

nou vandaag de eerste uurtjes gesleuteld olie afgetapt en filter vervangen.
daarna met de turbo begonnen deze is nu bijna los alleen nog de bouten aan het spruitstuk en de bouten aan de downpipe daarna nog de vacuumslangen en dan de hele bende loshalen en de nieuwe erin :D

bij het verwijderen van de koelslangen liep de alle koelvloeistof weg dus dat meteen ook maar vernieuwen :D

had tijdens het sleutelen niet echt de "tijd" om foto's te maken maar heb er een paar van hoe het er nu bij staat

morgen hopelijk de foto dat de turbo verwijderd is 

dus morgen weer meer nieuws en meer foto's

thuur

Citaat van: sean850 op 06-07-2009 21:51:35
bij het verwijderen van de koelslangen liep de alle koelvloeistof weg dus dat meteen ook maar vernieuwen :D

Had je wat anders verwacht dan?

Gr ;D

sean850

Citaat van: thuur op 06-07-2009 22:56:51
Citaat van: sean850 op 06-07-2009 21:51:35

Had je wat anders verwacht dan?

Gr ;D

had lief gevraagd of het op z'n plek wou blijven maar luisterde toch niet helemaal   :eusa_whistle:

fbm

sean850

helaas is geen 3" downpipe die er onder komt gewoon een origenele vlag is eigelijk nog wel de bedoeling
vind dat wel erg mooi staan en beter goed gejat dan slecht bedacht  ;D

nickk.

Je hebt toch al wel bedacht dat je 16T niet op een 15G flens gaat passen?

Eugene

Citaat van: nickk. op 07-07-2009 08:48:40
Je hebt toch al wel bedacht dat je 16T niet op een 15G flens gaat passen?

Daarom ligt er een rechte flens DP klaar op foto 2 ;)

If it's not blown, it sucks...

nickk.

elianmars

Nu alleen die geel-groene massadraad vervangen door een zwarte  ;)

Succes met je projekt. Gaat helemaal goed komen  :eusa_clap:

sean850

net gebeld de 14e gaat ie naar ET voor andere chip  :eusa_dance:

die massa kabel ga ik niet meer veranderen vind ik zo wel goed geeft leuk beetje kleur onder de kap  :eusa_shifty:

sean850

nou weer een avondje gesleuteld, maar helaas maar klein beetje opgeschoten de oude turbo is er uit  :eusa_dance:

de turbo is weg

maar op de nieuwe turbo zat nog een draadeind die op het uitlaat spruitstuk moet en die zat er maar half in dus die wou ik verwijderen, helaas moervast draadeind in de bankschroef kruipolie ertussen en ff wachten daarna rustig aan de turbo draaien ging zwaar maar kwam los ongeveer een halve slag en brak toen af  :eusa_wall:
er was nog een beetje vlees dus moer erop gelast proberen dan los te draaien en tot 2 maal toe brak die ook af  :eusa_wall:

dus toen geprobeerd om hem uit te boren helaas ene na de andere boortje werd bot dus dat lukte ook niet  :'(

en nu morgen maar naar de lasserij en metaal werkplaats bij ons op het werk en hopen dat de profs me kunnen helpen moet namelijk voor donderdag avond 21.15 de turbo erop krijgen want daarna is de auto hobby club bij ons op het werk niet meer open.

zit ook nog ff met de oude uitlaat krijg de lamba er niet uit gebout deze zit ook nogal erg vast iemand een tip
nou morgen ochtend maar weer verder en hopen dat er morgen beter nieuws is ga er wel van uit :D

nog ff een leuke foto

oud vs nieuw  :eusa_dance:

Ludo

Je bent goed bezig.  :D

Maar volgens mij mis je een bus

thuur

Citaat van: sean850 op 07-07-2009 12:31:37
die massa kabel ga ik niet meer veranderen vind ik zo wel goed geeft leuk beetje kleur onder de kap  :eusa_shifty:

Die gaat vanzelf een keer kapot, als ik me goed herinner is dat een kabel met een enkele kern. Volledig ongeschikt om vaak te bewegen :D

Goed bezig idd!

Gr :eusa_clap: