Classic V70 diesel

Gestart door Cesar, 16-05-2009 00:15:59

Vorige topic - Volgende topic

Cesar

Vreemd, ik krijg Vadis niet eens geinstalleerd (2005A) en een rondje googelen vertelde me dat ik niet de enige was. Ik zal het nog eens op de laptop proberen...

Met 'voor' bedoel ik de middelste op de foto, die was in een paar minuten vervangen. Die twee bollen moeten bij mij dan nog...

elianmars

Ik heb deze versie op m'n laptops staan:

Vadis Application Version: 6.3.2465
Edition: Vadis 2003 Edition B-NL

Niet echt recent, maar het werkt wel  ;D

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 14-09-2009 00:01:39

Recenter dan je auto, toch? ;D

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 14-09-2009 00:10:04
Citaat van: elianmars op 14-09-2009 00:01:39

Recenter dan je auto, toch? ;D

Daarom goed genoeg. Alles van de 850 en x70 staat er in  :)

Cesar

Apart, ik heb 2003B inmiddels 'geregeld' en die doet net zo weinig als 2005A. Ik heb na wat gegoogel geprobeerd in WinXP compatibility modus te installeren, werkt net zo min als runnen als adminstrator  :eusa_wall:

thuur

Als je Vadis zonder gedoe op Vista krijgt geinstalleerd, dan heb je gewoon mazzel.

Gr 8)

elianmars

Citaat van: thuur op 15-09-2009 23:35:22
Als je Vadis zonder gedoe op Vista krijgt geinstalleerd, dan heb je gewoon mazzel.

Gr 8)

Dan heb ik dubbel mazzel  :eusa_dance:

Wel vreemd, trouwens..........  :eusa_think:

thuur

Citaat van: elianmars op 15-09-2009 23:39:31
Citaat van: thuur op 15-09-2009 23:35:22

Dan heb ik dubbel mazzel  :eusa_dance:

Wel vreemd, trouwens..........  :eusa_think:

Kan 't aangepast zijn door de verkoper?

Volvo verkoopt Vadis niet meer, en het is niet bijgewerkt om te draaien onder Vista. Ik weet niet waar je het over hebt dus?

Gr ???

UserID6342

Vadis werkt hier ook gewoon onder Vista (op laptop, die nog steeds in de reparatie is), geen probleem mee

Cesar

Apart dat het bij jullie allemaal wel werkt  ::)  ;D

Ik ben door een aantal van jullie getipt op mijn zoektocht naar een hondenrek. De marktplaats aanbieder geeft aan dat het er eentje is zonder gasveren. De bevestiging zou standaard in 850/V70 zitten. Ik heb eens zitten kijken, de gaten om hem op te hangen zijn er maar ik zie geen beugels in achterbank of dak waarin ik hem dan vast zou kunnen klikken  ???

Anders toch maar een nieuwe scoren want ik wil hem binnenkort gebruiken  ;D

Cesar

Inmiddels een rek opgehaald, om de hoek nog wel  :eusa_dance: helaas ook zonder de bevestigingsmaterialen. Morgen maar even langs de dealer, zal vast nog wel te bestellen zijn... als iemand partnummers op kan hoesten dan heel graag. Het gaat om twee beugels in het dak en twee op de achterbank. Mocht iemand ze toevallig hebben liggen dan zit daar zeker handel in  ;D

<edit>Ik lees net in een ander topic dat de materialen onder de bekleding zouden moeten zitten. Gauw naar de auto gerend, bekleding losgerukt en inderdaad zie ik een uitsparing waar ze hebben gelegen... leeg dus  :'(

thuur

Citaat van: Cesar op 17-09-2009 21:18:17
<edit>Ik lees net in een ander topic dat de materialen onder de bekleding zouden moeten zitten. Gauw naar de auto gerend, bekleding losgerukt en inderdaad zie ik een uitsparing waar ze hebben gelegen... leeg dus  :'(

Daarin kun je de bevestigingspunten monteren ja...

Gr ;)

Cesar

Inmiddels duidelijk  :angel:, ik moet dus echt op zoek naar een montagesetje. Niet bij Hunter te krijgen, dealer is de volgende optie...

thuur

Citaat van: Cesar op 18-09-2009 23:17:41
Inmiddels duidelijk  :angel:, ik moet dus echt op zoek naar een montagesetje. Niet bij Hunter te krijgen, dealer is de volgende optie...

Probeer ook EstateServices eens, die heeft ook vaak wel wat liggen (vandaag nog een gebruikt hondenrekkie van binnengekregen). Of andere sloperijen die ook verzenden.

Gr ;)

Cesar

Inmiddels voor een nette prijs een compleet hondenrek inclusief gasveren en montagesetje kunnen bemachtigen  :eusa_dance: gisteren gelijk maar even gemonteerd... makkie dus!

Daarnaast eindelijk VADIS draaiend gekregen onder Vista, must be my lucky day  ;D

Ik zie dat ik inderdaad de twee bollen (9434254 en 1236222) nog moet vervangen. Gaan zeker weer voor een eurootje of 100 per stuk over de toonbank  ::)

Verder lekker wat getuft de laatste tijd. Afgelopen tankbeurt 1:13,3. Verbruik is vrij constant, zal deze tankbeurt eens bewust proberen wat zuiniger te rijden... :angel: