Sleuteldag Volvo 850-club: 5 september 2009 Doetinchem & Alkmaar

Gestart door llinssen, 20-05-2009 10:48:05

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Ik heb me net ook aangemeld voor Doetinchem, ben van plan om m'n draagarmrubbers achterzijde te vervangen, en de carterventilatie na te kijken en indien nodig te vervangen. Ik heb nog nooit draagarmrubbers vervangen dus hoop dat ik me niet verkijk op de klus :eusa_shifty:? Ik verheug me nu al op een dag gezellig sleutelen met andere forum/club leden, nog nooit eerder op een sleuteldag aanwezig geweest dus ik ben wel benieuwd hoe het er dan aan toe gaat.
MY RIDE 855 DOP T-5R

Eric

Bekende van me woont vlak bij Alkmaar en heeft een eigen autopoetsbedrijf.
Zijn er mensen die bijvoorbeeld niet sleutelen en in de tijd dat ze daar zijn hun auto gepoetst zouden willen hebben? Bij een paar aanmeldingen zou hij tegen een gereduceerd tarief komen als er tenminste ook ruimte beschikbaar is .
Hij is bekend met TvK en uiteraard zouden we ze daar eerst moeten inlichten maar is er interesse voor?
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Gj-070

Heb me zojuist aangemeld voor de sleuteldag in Doetinchem.
Wordt de eerste keer voor mij een club event te bezoeken, zal me eens gaan inlezen in de werkzaamheden die ik denk te gaan doen.
Eén ding scheelt ik kan altijd nog lopend naar huis en de auto maandags weer ophalen mocht het helemaal verkeerd gaan......... :eusa_whistle:

mehn

Zojuist de planning van Doetinchem ontvangen...

Op het aanmeldformulier aangegeven dat ik vanaf 10:00 uur aanwezig ben, sta ik ingepland om 9:00 uur  :eusa_shifty:
Gelukkig woon ik een beetje in de buurt  :eusa_snooty:

Nouja dan maar om 5:00 uur uit mijn nest i.p.v. om 6:00 uur, ben ik iig wel als eerste aan de beurt :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Citaat van: Claudia op 26-08-2009 18:21:59
Van Maastricht tot Doetinchem kan in minder dan 2 uur hoor!

Alleen woon ik niet in Maastricht :P
Denk dat het de Duitse route gaat worden, is wat sneller  :eusa_eh:

XC60 D4 AWD:

FGG

Ik heb nog niets ontvangen, geen planning, geen tijden...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

thuur

Citaat van: FGG op 31-08-2009 23:00:08

Ik ook niet!

Maarja, ik heb me dan ook niet aangemeld :eusa_think:

Gr 8)

mehn

Citaat van: thuur op 01-09-2009 14:44:31
Ik ook niet!
Maarja, ik heb me dan ook niet aangemeld :eusa_think:

Je kunt met mij mee gaan naar Doetinchem. Kom ik je na het stappen wel ophalen, kun je meteen door ;D

XC60 D4 AWD:

T-5R Jorn

Dat is vreemd :eusa_think:, ik heb namelijk wel een brugschema met tijden via de mail ontvangen(heb hem net naar je email-adres welke bij je profiel staat gestuurd). Als je er niet opstaat is het verstandig ff met ze te mailen of misschien nog beter ff te bellen. 
MY RIDE 855 DOP T-5R

850estatetdi

FGG

Citaat van: T-5R Jorn op 01-09-2009 15:31:03

Dat is vreemd :eusa_think:, ik heb namelijk wel een brugschema met tijden via de mail ontvangen(heb hem net naar je email-adres welke bij je profiel staat gestuurd). Als je er niet opstaat is het verstandig ff met ze te mailen of misschien nog beter ff te bellen. 

Krijg net bericht: ze hebben me niet ingepland! :eusa_wall:

Hebben ze een keer animo, doen ze er niets mee. >:(

FGG

Citaat van: Claudia op 01-09-2009 16:05:01
Citaat van: barry26 op 01-09-2009 15:32:58
waar kan je je opgeven voor dit soort dagen?

Als je al clublid bent, kan je je op de Volvo-850 clubsite opgeven.

En als je dan geluk hebt... ::)

850estatetdi

Ik ben lid maar kan niet vinden waar je je op kan geven en hoe zo iets werkt zo sleuteldag

T-5R Jorn

Citaat van: FGG op 01-09-2009 16:00:20

Krijg net bericht: ze hebben me niet ingepland! :eusa_wall:

Hebben ze een keer animo, doen ze er niets mee. >:(

Dat is balen!  :(, ik weet dat het niet hetzelfde is als zelf "actief" sleutelen, maar je kan natuurlijk altijd wel komen kijken, op die manier heb je wellicht toch nog een gezellig middagje/ochtendje met andere forumleden.
MY RIDE 855 DOP T-5R

mark71

Dit gaat over Doetinchem neem ik aan, of is er ook al een brug schema voor Alkmaar.

gr mark