OBD-2 zelfbouw tool

Gestart door Peter14, 24-05-2009 13:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Het staat al meer dan een jaar stil.
Ik ben bang dat het dood bloedt...

Het had zo mooi kunnen zijn.

Matthieu123

Mijn duits is erg ruk..

Daarom: Heeft iemand voor mij die versie van brick diag? Ik wil namelijk graag mijn fenix 5.2 uitlezen.

clemturbo

Heb ik wel. Kan ik het naar je mail adres sturen ( 1.75 mb)?
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

elmarconi

Citaat van: Matthieu123 op 24-02-2012 20:06:09
Mijn duits is erg ruk..

Daarom: Heeft iemand voor mij die versie van brick diag? Ik wil namelijk graag mijn fenix 5.2 uitlezen.

Use translate.google.nl ;)

CiteerMein Deutsch ist sehr Ruck ..

Also: Hat jemand für mich haben, die Version von Ziegel diag? Ich würde da meine Fenix ​​5,2 Lektüre mögen.

;D
--
Autogas Inside . . .

razorx

Die Datei ist gerade zum Ziel ;)

Jash

Hoi allen
ik heb een paar van jullie een pb gestuurd met wat vragen. Ik ben ook al een tijdje aan het rommelen om met name nog het motormanagement uit te lezen. Dat is bij de V70 MY 1997 toch een lastige klus. van de week heb ik de autel maxiscan EU702 (EU01) gekocht en gelijk weer teruggestuurd, die las nog minder dan mijn software Vol FCR en Brick diag. gelukkig krijg ik mijn 219 euri weer terug... :eusa_doh:
ik ben rueze beniewd wie een V70 MY1997 met wat voor een middelen kan uitlezen, met name het motormanagement , lezen en resetten van DTC's. Als iemand een handheld weet die het kan..... :eusa_pray: is het helemaal mooi. Ik ga natuurlijk geen 2300 euri uitgeven voor een profi scan tool, het moet wel leuk maar vooral hobby blijven... :eusa_dance:

ik hoop weer wat nieuwe impulsen te krijgen, ik ben er bijna heb ik het gevoel maar zonder hulp van anderen is het lastig.... leve het forum :eusa_clap:

jash

Sbv

Met Vol-FCR en Brick diag kan je toch codes lezen en resetten ?

UserID6342

De Fenix software kun je toch uitlezen met de ledmethode ?  En als je de draadjes aanpast ook met Vol-Fcr en Brickdiag ?  De losse tool die ik ook hiervoor gebruik, kan het ook.