Overhauling Groene

Gestart door b0nkolok, 29-05-2009 19:03:33

Vorige topic - Volgende topic

b0nkolok

Zonder overdrijven vond ik dat mijn groene T-5R met 450.000 km's een beetje gepimpt zou moeten worden  :eusa_angel: . Als oma (of opa, ik zie haar als oma) onder de Rrr'rretjes verdiende de schat een beetje make-up vond ik  :eusa_snooty: . Ze bevredigt me zo echt deskundig en lief, dat ik haar smeekbede om een pimp niet kon weerstaan  :eusa_pray: .
Ze krijgt sinds april intensieve massage en huidvernieuwing, inclusief een haar wens om verjonging van haar onderstel (Eibacher verstelbaar)  :D. Dat kon ik niet haar uit liefde niet weigeren  :eusa_shifty: .
Momenteel vertoeft zij in intensive care bij Alacar te Amsterdam onder de zorg van een zeer toegedane verpleger Laurent. Terug uit Spanje bezocht ik haar 'ziekbed' , maar zonder camera helaas. Next time zal ik haar fotograferen, waarvan jullie uiteraard prentjes gaan ontvangen  ;)
Geduld dus, maar de eerste indruk was 'smeltend'. Mijn liefdevolle kus waardig, die ik haar dan ook gaf (Geef niet veel kussen aan dames ....  :eusa_silenced:)

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Scooby Doo

Mooi, mag ik onder die massage en huidvernieuwing eennieuw laklaagje verstaan?  ;D

Ik zit al te wachten op de foto's.  :eusa_shifty:
Puppy Power!!!

Misha

Rijp voor een goeie psych zou ik zeggen...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marc O.

Hhmmja......wat stop je eigenlijk allemaal in die sigaren van je?
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Hans Duiven

Grappig.

Ik loop al een tijdje met het idee in mijn kop om één van de twee estates in een exotische kleur te laten spuiten, maar buiten de Volvo kleuren wordt het toch lastig om een kleur te kiezen die niet te snollerig overkomt  ;D

Laserblue

Citaat van: b0nkolok op 29-05-2009 19:03:33
Zonder overdrijven vond ik dat mijn groene T-5R met 450.000 km's een beetje gepimpt zou moeten worden  :eusa_angel: . Als oma (of opa, ik zie haar als oma) onder de Rrr'rretjes verdiende de schat een beetje make-up vond ik  :eusa_snooty: . Ze bevredigt me zo echt deskundig en lief, dat ik haar smeekbede om een pimp niet kon weerstaan  :eusa_pray: .
Ze krijgt sinds april intensieve massage en huidvernieuwing, inclusief een haar wens om verjonging van haar onderstel (Eibacher verstelbaar:D. Dat kon ik niet haar uit liefde niet weigeren  :eusa_shifty: .
Momenteel vertoeft zij in intensive care bij Alacar te Amsterdam onder de zorg van een zeer toegedane verpleger Laurent. Terug uit Spanje bezocht ik haar 'ziekbed' , maar zonder camera helaas. Next time zal ik haar fotograferen, waarvan jullie uiteraard prentjes gaan ontvangen  ;)
Geduld dus, maar de eerste indruk was 'smeltend'. Mijn liefdevolle kus waardig, die ik haar dan ook gaf (Geef niet veel kussen aan dames ....  :eusa_silenced:)

Wie ben je en wat heb je met b0nkolok gedaan  >:( :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

wepster

Citaat van: Hans Duiven op 30-05-2009 00:41:34
Grappig.

Ik loop al een tijdje met het idee in mijn kop om één van de twee estates in een exotische kleur te laten spuiten, maar buiten de Volvo kleuren wordt het toch lastig om een kleur te kiezen die niet te snollerig overkomt  ;D

wat vind je van die parlemoerkleur van alfa dan hans die zou een volvo wel staan volgens mij  :eusa_think:

)()()sT

Alfa is bij mij goudgeel met een witte kraag.
Citaat van: rovelra op 30-05-2009 19:08:42
Wibo en dat weet je zeker ondanks dat je kleurenblind bent !!!!! LOL

Doet je alarm het nog Rogé?  ;D

Ronbroek

We zien de foto's wel verschijnen  :D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Hans Duiven

Citaat van: wepster op 30-05-2009 18:50:03
Citaat van: Hans Duiven op 30-05-2009 00:41:34
Grappig.

wat vind je van die parlemoerkleur van alfa dan hans die zou een volvo wel staan volgens mij  :eusa_think:

Daar heb ik in-der-daad over na lopen denken, maar ik weet het nog niet eerlijk gezegd en ik ben ook niet zo´n photoshop wizzard.

azzurro nuvola

Erik_M.

Citaat van: Laserblue op 30-05-2009 09:19:07
Citaat van: b0nkolok op 29-05-2009 19:03:33
Ze krijgt sinds april intensieve massage en huidvernieuwing, inclusief een haar wens om verjonging van haar onderstel (Eibacher verstelbaar:D. Dat kon ik niet haar uit liefde niet weigeren  :eusa_shifty: .

Wie ben je en wat heb je met b0nkolok gedaan  >:( :eusa_shifty:

Hahaha, idd.  Wil de echte nu opstaan.  Wellicht is er iets mis met de dosering van zijn blauwe pillen ofzo, of zoals eerder geschreven, een ander merk sigaren....    Neemt niet weg dat we toch maar opde foto's moeten wachten.

gRoet,
eRik

b0nkolok

CiteerHahaha, idd.  Wil de echte nu opstaan.  Wellicht is er iets mis met de dosering van zijn blauwe pillen ofzo, of zoals eerder geschreven, een ander merk sigaren....    Neemt niet weg dat we toch maar opde foto's moeten wachten.

Zoals meer forummers en ook gewone mensen heb ik vele 'gezichten'. Afhankelijk van bepaalde stemmingen worden die dan zicht- en hoorbaar  ;). Vandaar.
Maar beloofd is beloofd, hierbij een paar 'gedeeltelijk bedekte' prentjes van de groene op de operatietafel. Nog onder behandeling, wel nieuwe huid.  :eusa_shifty:

b0nkolok

Intussen gereed, althans van buiten. Binnen nog wat taken te verrichten. Maar hieronder enige prentjes:

Walter

zo dan, dat ziet er goed uit!!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937