Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

Stemmen, oeverloos ouwehoeren en vervolgens niks ;D
XC40 T4 Recharge

-D©©©L-

Een gedichtje uit het jaar 1728 (!)

CiteerSij comen bij paren,
Om te vergaren,
In den Haegh.
Sij sijn 'er so graegh.
Sij drinken een glas,
Sij pissen een plas
En laten de saak soo als hij was.
Sondaghs absent,
Maandaghs in 't Logement,
Dinghsdags present
Woensdaghs compleet
Donderdaghs niet gereet,
Vrijdaghs niets gedaan,
Saterdagh na huijs gegaan.

Jack v

Ik denk dat het 1 grote puinhoop word hier in nederland. Die de eerst komende jaren behoorlijk duurder uit gaat pakken voor de consument. En waarschijnlijk dus nooit weer terug gedraait word.

Tevens hebben ze nu helemaal geen kabinetsformatiemogelijkheden meer omdat de meningen nu behoorlijk uit elkaar lopen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Arjanestate

Gelul weer.... gaat het weer maandenlang over dat kutkabinet >:( ik vind alles best als groenlinks en sp maar buiten beschouwing blijven (ivm met de auto`s die we rijden  ;D)
854 T-5 ROOD 1994

Simplicity

jullie krijgen een formateur, een pre formateur, een bemiddelaar,.... en dan uiteindelijk terug een regering... vraag maar aan Di Rupo hoe dat moet.

Turbobiker

Tot Prinsjesdag zal er niet veel meer gebeuren dan lekker ouwehoeren en links maakt rechts zwart en rechts maakt links zwart. Dan zit op de derde dinsdag van september die hele Ridderzaal vol met alle politici en koninginnespul. En dan maken die 2 JSF jagers een fly-by en blijken ze echt niet te functioneren en storten op de zaal neer. Nederland zonder leiding.

Een bekend persoon van het 850 forum richt zijn eigen partij op en vanwege zijn motto (ik ben tegen slechte dingen en voor goede dingen!) komt hij aan de macht.

Vanwege gebrek aan ervaring neemt hij de methoden van zijn voorgangers over en uiteindelijk blijkt er niets te veranderen.

Ondertussen gaat het volk gewoon door met werken en mopperen (in die volgorde) en heeft iedereen zijn natje en droogje en op zijn tijd zijn verzetje. En ze laten de politiek lekker aan zich voorbij gaan.
De Tussenpaus

peteRRR

Ik denk dat de rijken het het langste op een gezonde manier kunnen uit houden,de midden moter,s en de onderlaag
van de bevolking worden structureel en gestaagd de nek om gedraaid.

Het is 1 groot vies stinkend web waar me met z,n allen in worden gesluisd,en de 1 naar de andere financiële regeling
moet dan de oplossing zijn voor het probleem,.....dacht dat ik alles alleen maar duurder ziet worden de laatste jaren en er komen
steeds meer problemen,.....vreemd. :eusa_think:

Het lijkt er op dat de politiek het zelf steeds weer veroorzaakt en dat weer bij de burger moet terug halen,...heb trouwens ook niet
gehoord van een politicus dat ze het zelf niet goed doen,....het ligt altijd bij een ander,want dit want dat.
Ze zullen het allemaal maar weer waarmaken met zoete woorden met de nieuwe verkiezingen en de tube,s lijm zullen wel weer
uit de kast worden gehaald om de scherven te lijmen om daar op volgens weer een goddelijk plan naar voren te brengen die de andere
partij dan weer de kop om wil draaien,.....gedwongen fuseren zodat het hele zooitje weer uit elkaar donderd.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

pwassink

T gekke is dat die meneer met "raar haar" dus aangeeft dat hij het van zijn fractie nie mocht laten doorgaan,
Ik meen me te herrinneren dat die m'neer drinkman t schip verliet omdat zijn democratiseringstraject binnen die club niet mocht doorgaan van de onbetwiste leider "raar haar"

Peins, Denk, Prakkezeer, Ohja zo zat het:

Als iets niet democratisch geregeld is, dan is er sprake van alleenheerserij, ook wel een dictatuur genoemd met moeilijke woorden.
Hoo even .. hoe  kan dan de alleenheerser nu lopen klagen dat zijn club niet wil dat hij doorgaat met zijn plannen ..    :eusa_think:

Er is wat raars aan dit verhaal, en t komt weer op een briljant moment ..  :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

fredtref

Eerst verkiezingen en dan denken de politici, we drinken een glas, we doen een plas en alles blijft zoals het was.

UserID6342

Hoe doeltreffend en waar staat het hier allemaal beschreven, ik kan er niets aan toevoegen ;D

rpakuypers

Linksom of rechtsom, het geld wordt je toch wel uit de zakken geklopt .............. maakt niet uit wie er aan de macht komt. De verkapte democratie waarin wij leven zal me werkelijk worst zijn, stemmen ga ik toch niet meer  :eusa_naughty:

Groet,
Roger

Turbobiker

Citaat van: rpakuypers op 23-04-2012 19:32:39
Linksom of rechtsom, het geld wordt je toch wel uit de zakken geklopt .............. maakt niet uit wie er aan de macht komt. De verkapte democratie waarin wij leven zal me werkelijk worst zijn, stemmen ga ik toch niet meer  :eusa_naughty:

Groet,
Roger

Ondertussen hebben we het beter dan ooit, dus zo slecht zal het allemaal niet zijn.

En als je niet gaat stemmen heb je al helemaal geen recht om te klagen!
De Tussenpaus

Ben

Sbv

Nederlanders zijn ster in klagen. Het maakt naar mijn idee niet uit welke partij je kiest, uiteindelijk komt er een coalitie en wordt er op een hoop speerpunten van een partij water bij de wijn gedaan. Als het aan mij ligt niet teveel rood aan de macht graag, ik wil graag auto kunnen blijven rijden

Lampje

Ik zie niet in hoe een links kabinet zwaarder of minstens zo zwaar kan bezuinigen als een (te) streng rechts kabinet.

Alleen al door deze twijfelachtige move verliezen we onze AAA-status en worden we ws A als we niet voor de zomer verkiezingen hebben. Dit heeft als gevolg dat onze obligatierente dusdanig hoog oploopt dat rood links geen 14 miljard maar misschien wel 16 miljard moet bezuinigen om in de buurt van 3% btk te blijven, dus nog lastiger dan het zojuist opgestapte kabinet het had!

Het slimste wat we hier nu op het forum kunnen doen is nu onze huizen verkopen, nu ze nog wat waard zijn, in de Roffel stappen en naar Griekenland emigreren en daar van onze overwaarde royaal nog 40 jaar kunnen leven als een vorst :eusa_dance: Hoe is de prijs van LPG in Griekenland?? ???