Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

http://xandernieuws.punt.nl/?id=664949&r=1&tbl_archief=&

Dat zou toch wel de mop van de eeuw zijn zeg! 't Is zo schofterig dat het eigenlijk ook wel weer leuk is  ::)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Marc O. op 19-10-2012 23:59:33

Dat zou toch wel de mop van de eeuw zijn zeg! 't Is zo schofterig dat het eigenlijk ook wel weer leuk is  ::)
Ik sta nergens van te kijken

peteRRR

Citaat van: Sbv op 20-10-2012 00:07:50

Is dat niet toevallig het zelfde systeem van de banken,verzekering,s maatschappijen en Energie maatschappijen?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Marc O.

Nee, ik eigenlijk ook niet.

Turbobiker

Citaat van: Marc O. op 20-10-2012 08:02:41

Nee, op een site waar ze het ook over marsmannetjes hebben, kijk ik ook nergens van op... ::)
De Tussenpaus

Marc O.

Citaat van: Turbobiker op 20-10-2012 08:12:13
Citaat van: Marc O. op 20-10-2012 08:02:41

Nee, op een site waar ze het ook over marsmannetjes hebben, kijk ik ook nergens van op... ::)

Ach, typische reactie van iemand die de waarheid niet wil zien. Je zou ook gewoon de vermelde bronnen kunnen natrekken.

peteRRR

Het moet toch eerst keihard bewezen worden want we hebben het zo goed en zijn al helemaal niet verstrikt in de massale materialistische luxe problemen
onder de Europese paraplu,....wel nee de bom gaat niet barsten en ook niet als je weet dat even iets verderop de boel dagelijks wordt plat gebombardeerd
dat gebeurt ons ( Europa ) toch niet en we verwijzen het naar het land der fabeltjes. ( oogkleppen )

Nee het moet eerst maar eens keihard bewezen worden en dan zullen we oordelen en dan zijn de Europese denkers wel effe in staat om het hele zooitje weer op het
rechte zorgeloze pad te krijgen,....want we hebben het zo goed,...Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

Groet.

Jack v

Citaat van: peteRRR op 20-10-2012 09:03:42
Het moet toch eerst keihard bewezen worden want we hebben het zo goed en zijn al helemaal niet verstrikt in de massale materialistische luxe problemen
onder de Europese paraplu,....wel nee de bom gaat niet barsten en ook niet als je weet dat even iets verderop de boel dagelijks wordt plat gebombardeerd
dat gebeurt ons ( Europa ) toch niet en we verwijzen het naar het land der fabeltjes. ( oogkleppen )

Nee het moet eerst maar eens keihard bewezen worden en dan zullen we oordelen en dan zijn de Europese denkers wel effe in staat om het hele zooitje weer op het
rechte zorgeloze pad te krijgen,....want we hebben het zo goed,...Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

Groet.

daar zul je nooit of te nimmer bewijs van zien.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Citaat van: Jack v op 20-10-2012 09:45:49
Citaat van: peteRRR op 20-10-2012 09:03:42

Groet.

daar zul je nooit of te nimmer bewijs van zien.

Het is zelf zo dat als er bewijs geleverd wordt over een politiek aspect dat daardoor dan gelijk verdeeldheid ontstaat want je haalt immers de bodem onder andermans voeten uit.
En aan gezien ze in de politiek nou niet echt naar elkaar luisteren maar veelal met een compromis uit de boeken komen is het eigenlijk altijd half in de roos.
De ene z,n brood is de ander z,n .... zo zit het hele spul in elkaar,...ze kunnen blijkbaar niet anders.
En het is ook zo dat wij mensen heel goed constateren wat er mis is en tegelijkertijd niet of nauwelijks beter zouden kunnen als het om het regeren van de massa gaat.

Klungels zijn we. ;D

Groet.

Turbobiker

Citaat van: Marc O. op 20-10-2012 08:18:44
Citaat van: Turbobiker op 20-10-2012 08:12:13

Ach, typische reactie van iemand die de waarheid niet wil zien. Je zou ook gewoon de vermelde bronnen kunnen natrekken.

Ah, bronnen over marsmannetjes. Ja, die zijn heel betrouwbaar.

En één of andere griekse expert die denkt dat er voor 9 biljard aan olie in de grond zit. Lijkt me niet de moeite waard na te trekken.

En denk je nu werkelijk dat de politici in D of NL zich zo laten naaien? Zo dom zijn ze nu echt niet... .

Nee, dit soort websites enigzins serieus nemen noem ik echt paranoïde. Dan zie je echt spoken. Ik vind best dat je alles kritisch moet bekijken, ook wat er in Griekenland gebeurd. Maar om dat de eerste de beste (slechtste...) die het tegenovergestelde roept maar klakkeloos te geloven is behoorlijk onzinnig.

Maar die marsmannetjes... . Toen ik vorige week gekidnapt werd door die UFO van Venus begonnen die lui daar ook al over. Misschien zit daar toch een kern van waarheid in... :eusa_think:
De Tussenpaus

Turbobiker

Ah, heb je overigens zelf die bronnen na getrokken?
De Tussenpaus

Marc O.

Turbobiker

Citaat van: Marc O. op 20-10-2012 19:59:14
Citaat van: Turbobiker op 20-10-2012 19:09:28
Ah, heb je overigens zelf die bronnen na getrokken?

Ja. Wat is je punt?

Gebrek aan bewijs. Waarom zou ik ze natrekken als jij mij de relevante info kan geven? Blijkbaar is die er niet. Roepen dat de info klopt is niet genoeg (zelfs ik moest er van de week aan geloven...).

Nee, duizend maal nee. Een site die het over UFO's heeft ga ik echt niet geloven.

Dus kom maar op.
De Tussenpaus

Turbobiker

Ah, overweldigend bewijs dat Griekenland geen olie heeft: hadden ze het wel, dan hadden ze al lang oorlog met Turkije gehad. Geen speld tussen te krijgen.
De Tussenpaus

Turbobiker

Ah, misschien dat je denkt dat politici zo dom zijn dit over het hoofd te zien. Maar al die banken en investeerders hebben echt geen boter op hun hoofd. Als die ook maar de mogelijkheid ruiken dat ze wat van hun inversteringen terug zouden kunnen krijgen (ze hebben enorm af moeten schrijven, mocht je dit nog niet weten) dan brullen ze moord en brand en weet de hele wereld dat Griekenland op een bom duiten zit.

Nee, dit soort websites zijn diep treurig. Goedgelovige burgers die wantrouwig tegenover alles en iedereen staan trappen hier in, de websites spelen in op die gevoelens en het erge is dus dat ze onrust (what's in a name...) veroorzaken.
De Tussenpaus