Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Turbobiker op 20-10-2012 20:36:14
Nee, dit soort websites zijn diep treurig. Goedgelovige burgers die wantrouwig tegenover alles en iedereen staan trappen hier in, de websites spelen in op die gevoelens

Ach, dan geloof jij toch gewoon lekker de berichten vanuit de Nederlandse pers/politiek/Brussel/whatever als je daar een beter gevoel bij hebt.

Citaat van: Turbobiker op 20-10-2012 20:36:14
dat ze onrust (what's in a name...) veroorzaken.

Ah, weer een naamgrapje, leuk :D

...The Nile isn't just a river in Africa...

peteRRR

Mompeld iets over verdeeldheid  :eusa_think: ,...........met de tijd wordt het juiste bewijs vanzelf geleverd. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Jack v

zoals het nu gaat staan we zo wer bij de stembus.
heerlijk wat een zooitje, stelletje randdebielen daarzo in DH.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

pwberg

Citaat van: Jack v op 31-10-2012 18:54:27
zoals het nu gaat staan we zo wer bij de stembus.
heerlijk wat een zooitje, stelletje randdebielen daarzo in DH.

Dat denk ik ook wel ja.

Ze moeten water bij de wijn doen, anders komt het nooit door de Eerste Kamer.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Kingfisher

Citaat van: heutink op 31-10-2012 18:50:52
???
zorgpremie als melkkoetje ..........
:eusa_doh:
Deze mag wat mij betreft gerust bij geergerd!

De VVD heeft fijn de rijksten beschermd en de PvdA de armsten. Wederom worden dus de werkenden (modaal+) gepakt, nu dmv de zorgpremie. Met een jaarsalaris (gezamelijk!) van 70k zou je rond de 450,- PER PERSOON moeten gaan betalen, waar dit nu 120,- is ?! Volslagen idioot en onrealistisch.

Ik had dus kennelijk beter toch PVV kunnen stemmen dan op vriend Rutte.

Sbv

pwberg

Citaat van: Sbv op 31-10-2012 20:04:11
Net even snel hier gekeken
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w44/dit-ga-jij-aan-zorgpremie.xml

Hmm toch best wel wat extra betalen per maand ondanks wat belasting voordeel

Ook even gekeken, weer 850 euries per jaar down the drain...  :eusa_wall:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Sbv

Citaat van: pwberg op 31-10-2012 20:07:54
Citaat van: Sbv op 31-10-2012 20:04:11
Net even snel hier gekeken
http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w44/dit-ga-jij-aan-zorgpremie.xml

Hmm toch best wel wat extra betalen per maand ondanks wat belasting voordeel

Ook even gekeken, weer 850 euries per jaar down the drain...  :eusa_wall:
bofkont, iets van 2000

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Marc O.

Marc O.

UserID6342

Citaat van: Marc O. op 31-10-2012 20:24:37
Wel grappig trouwens, op de VVD website komen iedere 10 minuten zo'n 100 kwade reacties binnen:
http://www.vvd.nl/blog/65/regeerakkoord-is-evenwichtig-pakket-om-nederland-sterker-uit-de-crisis-te-halen
Vind je het raar, of kijk je er van op ?  Ik niet in ieder geval, snap ook weer niet welke mafkees dit weer bedacht heeft en hoe de VVD zich hiermee akkoord heeft kunnen geven...

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 31-10-2012 20:25:59
Citaat van: Marc O. op 31-10-2012 20:24:37
Wel grappig trouwens, op de VVD website komen iedere 10 minuten zo'n 100 kwade reacties binnen:
http://www.vvd.nl/blog/65/regeerakkoord-is-evenwichtig-pakket-om-nederland-sterker-uit-de-crisis-te-halen
Vind je het raar, of kijk je er van op ?  Ik niet in ieder geval, snap ook weer niet welke mafkees dit weer bedacht heeft en hoe de VVD zich hiermee akkoord heeft kunnen geven...

Nee, ik vind het zeer zeker niet vreemd. Ik denk dat de VVD in de volgende verkiezingen gedecimeerd wordt, ze gaan zogezegd een CDA'tje doen. De eerstvolgende peilingen zullen dat uitwijzen. Denk dat niet een VVD-kiezer dit gaat vergeten.

Taranis

Hangt er net vanaf wat de overige partijen op dat moment uitkramen. Soms is het kiezen uit het minst kwade...