Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Turbobiker

Citaat van: Marc O. op 16-05-2013 17:19:22
... geen subsidies meer voor 'kunst' waar niemand op zit te wachten, ....

Wow, ho effe, jij weet echt niet waar je het over hebt?

Punt gemaakt lijkt mij ;D
De Tussenpaus

Marc O.

Als je moet betalen om een blote vrouw te zien, dan is het slecht gesteld met je relatie :P ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

rpakuypers

Citaat van: Turbobiker op 18-05-2013 19:58:57

http://www.buitenbeeldinbeeld.nl/Amsterdam_ZO/StaandeSiepman_bestanden/image001.jpg

Eerder 2 kleine puntjes ;)

Groet,
Roger

henry classic v70

Citaat van: Marc O. op 18-05-2013 20:03:31
Als je moet betalen om een blote vrouw te zien, dan is het slecht gesteld met je relatie :P ;D

Hoppa, touché... :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Citaat van: Turbobiker op 18-05-2013 19:58:57

http://www.buitenbeeldinbeeld.nl/Amsterdam_ZO/StaandeSiepman_bestanden/image001.jpg

Dat kunstwerk is niet eens af...... :P

Groet,
The Demon.

Turbo-Geek

Citaat van: henry classic v70 op 19-05-2013 12:34:02

Nou, alhoewel de meesten het niet toe zullen geven, betalen een hoop mannen FLINK voor hun relatie. En soms zelfs ook nog na de relatie.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

henry classic v70

Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2013 12:47:06
Citaat van: henry classic v70 op 19-05-2013 12:34:02

Nou, alhoewel de meesten het niet toe zullen geven, betalen een hoop mannen FLINK voor hun relatie. En soms zelfs ook nog na de relatie.

Daar had het betrekking op, die blote vrouw :evil:
Wat bedoel jij dan met flink betalen  :eusa_think: de ingeschakelde relatietherapeut... :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjenT5R

Als je nou je loonstrookje bekijkt he, en je ziet dat je 1100 a 1200 euro per maand naar de belasting brengt.
Dan mag je toch ook wel een beetje verwachten dat er wat voor je gedaan wordt als het mis gaat?

Kun je allemaal wel lopen janken over landen waar het allemaal minder is... maar volgens mij brengen die mensen niet de helft van hun salaris naar de belasting meneer...  :eusa_wall:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Turbo-Geek

Citaat van: arjenT5R op 19-05-2013 16:42:23
Als je nou je loonstrookje bekijkt he, en je ziet dat je 1100 a 1200 euro per maand naar de belasting brengt.
Dan mag je toch ook wel een beetje verwachten dat er wat voor je gedaan wordt als het mis gaat?

Kun je allemaal wel lopen janken over landen waar het allemaal minder is... maar volgens mij brengen die mensen niet de helft van hun salaris naar de belasting meneer...  :eusa_wall:

Die aderlating komt omdat je allerlei pedaalemmers in leven moet houden die nog nooit een dag gewerkt hebben maar wel 3 kinderen hebben of helemaal niet bestaan en het geld in het buitenland ontvangen.
  The things you own end up Owning you !

arjenT5R

Citaat van: Turbo-Geek op 19-05-2013 16:57:37

Die aderlating komt omdat je allerlei pedaalemmers in leven moet houden die nog nooit een dag gewerkt hebben maar wel 3 kinderen hebben of helemaal niet bestaan en het geld in het buitenland ontvangen.

Pedaal emmer schieten?  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jack v

berichten dat de UK alsnog uit de EU stapt. Zal mij benieuwen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Turbobiker

Dus jij hebt het liever minder, als je maar minder belasting betaalt?
De Tussenpaus

Misha

Citaat van: Turbobiker op 20-05-2013 21:49:01
Kun je allemaal wel lopen janken over landen waar het allemaal minder is... maar volgens mij brengen die mensen niet de helft van hun salaris naar de belasting meneer...  :eusa_wall:

Hehehe, ik zat er op te wachten... ;D

Essentie is natuurlijk dat je je wel kan vergelijken met al die plekken waar het slechter is -en ja, dat is 80% van de wereld zeker- maar dat dat geen excuus moet zijn om het dan maar zo dom aan te pakken dat het hier ook minder wordt dan zou hoeven.

Wie zich aan anderen spiegelt, spiegelt zich schoon.. ;)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

peteRRR

Citaat van: Misha op 20-05-2013 22:07:02
Citaat van: Turbobiker op 20-05-2013 21:49:01
Kun je allemaal wel lopen janken over landen waar het allemaal minder is... maar volgens mij brengen die mensen niet de helft van hun salaris naar de belasting meneer...  :eusa_wall:

Hehehe, ik zat er op te wachten... ;D

Essentie is natuurlijk dat je je wel kan vergelijken met al die plekken waar het slechter is -en ja, dat is 80% van de wereld zeker- maar dat dat geen excuus moet zijn om het dan maar zo dom aan te pakken dat het hier ook minder wordt dan zou hoeven.

Wie zich aan anderen spiegelt, spiegelt zich schoon.. ;)

Mooie uitspraak Misha.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla