Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Da's niet zo moeilijk.
Die man op het zijspoor is aan het werk en bezig met zijn baan, de rest is op eigen risico bezig aan een attractie. Staat overal bij het binnengaan van een achtbaan, groot bord aan het begin.

Laten crashen dus, dat is een bewust en vrijwillig genomen  risico.

Limburg zelfstandig ? Ik vind het prima ! Net als Friesland, texel, wie het ook maar wil, waarom niet. Zal er nog geen aardappelschilmesje voor oppakken. Maar dan niet om geld bij de rest van NL komen zeuren, lekker zelfstandig gaan.

Hek om Afrika: hoeft niet hoor, maar laat ze lekker hun gang gaan. Wat hebben wij er te doen ? Ik voel het iig op geen enkele manier als mijn verantwoordelijkheid en zie ook buitenlandse inmenging nooit als een oplossing voor interne problematiek.
:D

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Freakybaby

i agree..

Maar de democratische meerderheid blijkbaar niet. Of we hebben niet genoeg eigen gezeik zodat we met eigen problemen bezig zijn.

edit: Zin in een jarenlang slepend conflict ala belgen en hun taal (zeikende franstaligen) heb ik erg weinig zin in. Een constructie ala Suriname ook niet. Dan maar gewoon houden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

The Saint

Citaat van: Reitse op 21-07-2010 12:36:13Moslims hebben overigens niet per definitie iets tegen ons westerlingen, maar wel tegen onze bemoeizucht.

Nou Reitse daar ben ik het per definitie niet mee eens  ;)

http://deathby1000papercuts.com/wp-content/uploads/2009/01/islam-marchers.jpg

Jouw vermoedelijke reactie:

"Dit is gephotoshopped door de CIA om als excuus te dienen" of "het betrof elke x dezelfde extremist op de foto's, alle anderen zijn okay".

No shirt no shoes, no pinball

Misha

Citaat van: The Saint op 21-07-2010 23:28:23

"Dit is gephotoshopped door de CIA om als excuus te dienen" of "het betrof elke x dezelfde extremist op de foto's, alle anderen zijn okay".

He leuk, die foto lijkt op deze :

http://www.martinfrost.ws/htmlfiles/neonazi_march.jpg
:D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Reitse

Citaat van: The Saint op 21-07-2010 23:28:23
Citaat van: Reitse op 21-07-2010 12:36:13Moslims hebben overigens niet per definitie iets tegen ons westerlingen, maar wel tegen onze bemoeizucht.

Nou Reitse daar ben ik het per definitie niet mee eens  ;)

Extremisten zijn per definitie niet okay ;) Of dat nou die islam-figuren zijn van jouw foto, de neo's van de foto van Misha, de kruistochtridders uit de middeleeuwen etc etc.

De foto is vast niet gephotoshopped maar je kan wel de vraag stellen hoe de foto tot stand gekomen is. Tijdje geleden een boek van Joris Luyendijk gelezen over het midden-oosten waarin hij beschrijft dat er mensen in een situatie gezet worden om een aanslag / ongeluk oid erger te laten lijken. Bij elk filmpje uit die regio moet je altijd bedenken dat er een PR-bureau achter zit, soms uit dat land zelf, soms uit een ander land wat een belang heeft. Geloof dus nooit zomaar een foto of een filmpje :)

coyote1980

Er is hier niemand die extremisme goedkeurt, dus daar hoeven we het verder niet meer over te hebben, of het nou Moslims, eco-terroristen, nazi's of wat dan ook zijn.

Komen we terug bij de discussie die door sommigen de kant op lijkt te worden getrokken "De VS zijn oké olé olé en alle Moslims zijn evil", en waarbij iedereen die twijfelt aan de goede bedoelingen van de VS wordt gezien als gevaarlijke gek die straks aanslagen voor Moslims gaat plegen. Slaat natuurlijk nergens op.

Als je beseft dat diverse terroristencellen gewoon door de VS zijn gesticht / gestimuleerd met geld en wapens om tegen de Russen te vechten, en dat na de val van de muur deze terroristen zich tegen de VS keerden dan is 'ironie' het enige woord dat mij te binnen schiet.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

confruo

Citaat van: Dirk342 op 21-07-2010 08:54:23
Citaat van: Misha op 21-07-2010 07:54:04

"Moslims" hebben niets met "terroristen" te maken.

En niet alle terroristen zijn moslims, is ook zo.  Maar helaas vaak wel :( en daarom word de gehele bevolkingsgroep ook direct aangevallen.  Hoe triest dan ook, want er zijn ook goede moslims die hier helemaal niets mee van doen hebben natuurlijk.  Echter ook ik ben het er mee eens, dat juist het aanpakken vanuit de eigen groep, veels te weinig gebeurt.

http://www.vkblog.nl/bericht/298842/%27De_meeste_moslims_zijn_g%E9%E9n_terrorist,_maar_alle_terroristen_zijn_wel_moslim%27

Het is zeker maar welke krant je leest.

The Saint

Citaat van: coyote1980 op 22-07-2010 08:07:08Komen we terug bij de discussie die door sommigen ..

Je mag me wel gewoon bij naam noemen hoor  :D
No shirt no shoes, no pinball

coyote1980

1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Kingfisher

Marc O.

Citaat van: confruo op 22-07-2010 08:38:21

En niet alle terroristen zijn moslims, is ook zo.  Maar helaas vaak wel :( en daarom word de gehele bevolkingsgroep ook direct aangevallen.  Hoe triest dan ook, want er zijn ook goede moslims die hier helemaal niets mee van doen hebben natuurlijk.  Echter ook ik ben het er mee eens, dat juist het aanpakken vanuit de eigen groep, veels te weinig gebeurt.

http://www.vkblog.nl/bericht/298842/%27De_meeste_moslims_zijn_g%E9%E9n_terrorist,_maar_alle_terroristen_zijn_wel_moslim%27

Mooi, zullen we dan maar alle links-stemmers het land uit flikkeren? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Citaat van: Marc O. op 22-07-2010 13:53:16

Zolang we maar verlost worden van de rechtsstemmers is alles goed  ;) ;D

P.s. waar gaan we heen  ???

daytonawim

Rutte wil dat Lubbers nu serieus naar een kabinet over rechts gaat kijken :-)

Reitse

Als links en rechts weggaan houden we alleen rechtdoor over... Hallo Rita! ;D

rogerV701998

Citaat van: Marc O. op 22-07-2010 13:53:16

Alle drie? :eusa_think: ;D