Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: coyote1980 op 06-09-2010 20:18:25
Nog twee weekjes, dan treed ik toe in de geledingen der ouwe lullen als ik geen twintiger meer ben ;D
Maar dat wil dan niet automatisch zeggen dat er dan wel verstand is ;D :evil: ;D

coyote1980

Citaat van: Dirk342 op 06-09-2010 20:24:21
Citaat van: coyote1980 op 06-09-2010 20:18:25
Nog twee weekjes, dan treed ik toe in de geledingen der ouwe lullen als ik geen twintiger meer ben ;D
Maar dat wil dan niet automatisch zeggen dat er dan wel verstand is ;D :evil: ;D
Oh ik ben gestopt mijzelf illusies te maken  :eusa_shifty:
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Marc O.

Wilders wil verder onderhandelen. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn. Was het allemaal een vooropgezet plan van Verhagen/Rutte/Wilders om dwarsliggers te moven?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Eric

Citaat van: Marc O. op 07-09-2010 11:39:33
Wilders wil verder onderhandelen. Ben benieuwd wat de uitkomst gaat zijn. Was het allemaal een vooropgezet plan van Verhagen/Rutte/Wilders om dwarsliggers te moven?

Ik hoop het!
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Lampje

Ik zou als onderhandelaars wel vragen aan Geert dat tripje voor NY even te laten schieten. Dat past namelijk niet bij een bestuurder.

Net zoiets doms als Gretta Duisenburg die op bezoek gaat bij de Palestijnen terwijl haar man aan het solliciteren is bij de ECB. je weet dat daar ophef / trammelant over gaat komen en dat is nu net wat je niet kunt gebruiken in een formatieperiode.

Dus Geert, mocht je dit forum frequent lezen  ;D doe dat niet en stel dat uitstapje een jaartje uit :eusa_snooty:

V70geRwin

Citaat van: Lampje op 07-09-2010 12:05:04
Ik zou als onderhandelaars wel vragen aan Geert dat tripje voor NY even te laten schieten. Dat past namelijk niet bij een bestuurder.

Net zoiets doms als Gretta Duisenburg die op bezoek gaat bij de Palestijnen terwijl haar man aan het solliciteren is bij de ECB. je weet dat daar ophef / trammelant over gaat komen en dat is nu net wat je niet kunt gebruiken in een formatieperiode.

Dus Geert, mocht je dit forum frequent lezen  ;D doe dat niet en stel dat uitstapje een jaartje uit :eusa_snooty:

Tijdens de onderhandelingen mag het niet maar als je eenmaal in de regering zit wel?  :eusa_wall:

Lampje

Het was maar een grapje hoor. Komop, waar is je humor?

animalT5R

Citaat van: spekkie99 op 07-09-2010 14:57:26
Citaat van: Lampje op 07-09-2010 12:05:04

Tijdens de onderhandelingen mag het niet maar als je eenmaal in de regering zit wel?  :eusa_wall:
JA, dan is het werkgerelateerd .. :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

V70geRwin

The Saint

Een vooropgezet plan van alledrie lijkt me niet. Te riskant. Dat Wilders dit op zijn minst heeft gehoopt zou best kunnen.

Voor de rest is het Klinkklare onzin  ;D ;)
No shirt no shoes, no pinball

Marc O.

Citaat van: The Saint op 07-09-2010 19:43:53

Een vooropgezet plan van alledrie lijkt me niet. Te riskant. Dat Wilders dit op zijn minst heeft gehoopt zou best kunnen.

Voor de rest is het Klinkklare onzin  ;D ;)

Ja, leuk die verspreking van Verhagen ("Klinklare onzin") tijdens het debat eerder deze middag.

daytonawim

Eens kijken wat er nu gaat gebeuren.

De uitspraken in het nieuws van de 2 CDA disidenten waren weer weinig hoopvol.

Het congres zal zeker kijken wat de politieke gevolgen zullen zijn van het mislukken
m.a.w. wat krijg je er voor terug.

The Saint

Ik schat in dat hier op dit forum wel een meerderheid voor te vinden is:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7588620/__Rechts_wil_hogere_maximumsnelheid__.html?p=1,1

Een mooi compromis, al vind ik persoonlijk de 140 km p/u van de PVV op sommige tijden/trajecten zeer verantwoord.
No shirt no shoes, no pinball

Marc O.

Interessant leesvoer voor een al dan niet druilerige ochtend/middag/avond: http://www.hetverraadvanlinks.nl/

KIM

Citaat van: The Saint op 08-09-2010 08:06:28
Een mooi compromis, al vind ik persoonlijk de 140 km p/u van de PVV op sommige tijden/trajecten zeer verantwoord.
Ik had me al aangepast; goed dat het nu iets legaler gaat worden.  :evil: