Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Of wilde je beweren dat er bij Pauw en Jinek geen links gedachtengoed rondzweeft ?

Verschrikkelijk tenenkrommend stukje riool journalistiek , ze hebben de linkse aanvallen kant en klaar op de plank liggen , en dat moet dan journalistiek heten.

Als die blonde bimbo het vuur aan de schenen wordt gelegd wordt ze zichtbaar giftig en begint ze nog net niet te stampvoeten.
Niet dat ik fan ben van Agema , maar gister avond had ze Jinek met 1 zin uit het veld en was ze de hele avond tam .

Politiek inhoudelijk loopt ze achter Pauw aan (heeft ze zelf de capaciteiten niet voor) , en Pauwstaat nu eenmaal bekent om zijn politieke voorkeur.

Dan nog even over het klapvee wat er met de uitzendingen zit , ook hier zit maar 1 kleur , tenminste aan het gebulk te horen......

Verschrikkelijk !
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Hans Duiven

Citaat van: reneetje op 02-03-2017 21:21:45
Of wilde je beweren dat er bij Pauw en Jinek geen links gedachtengoed rondzweeft ?

Verschrikkelijk tenenkrommend stukje riool journalistiek , ze hebben de linkse aanvallen kant en klaar op de plank liggen , en dat moet dan journalistiek heten.

Als die blonde bimbo het vuur aan de schenen wordt gelegd wordt ze zichtbaar giftig en begint ze nog net niet te stampvoeten.
Niet dat ik fan ben van Agema , maar gister avond had ze Jinek met 1 zin uit het veld en was ze de hele avond tam .

Politiek inhoudelijk loopt ze achter Pauw aan (heeft ze zelf de capaciteiten niet voor) , en Pauwstaat nu eenmaal bekent om zijn politieke voorkeur.

Dan nog even over het klapvee wat er met de uitzendingen zit , ook hier zit maar 1 kleur , tenminste aan het gebulk te horen......

Verschrikkelijk !

Wat een aantijgingen:
-Riool journalistiek
-Blonde Bimbo
-Linkse aanvallen
-1-kleurig Klapvee

Leg ons even uit over welk stuk je zo over den pis gaat.Ik heb de uitzending niet gezien.

reneetje

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

V70geRwin

Verschrikkelijk !

Wat is nu precies het linkse gedachtegoed dan?
Je respectloze termen vind ik niet prettig. Zelfs onnodig, waarom gebruik je die eigenlijk?

Hans Duiven

razorx

Ik vind dat we als soort, mens, de laatste jaren steeds dieper zakken.
Zou ik Jinek als ik oog in oog met haar sta betichten van riool journalistiek of nog erger haar een blonde bimbo noemen?
Waar plaatst mij dat als ik dat tegen haar zou zeggen?
Is het normaal om elkaar voor rotte vis uit te maken?

Wil je een leefbare samenleving, begin dan in het klein. Met jezelf. Met grof taalgebruik, beledigingen, treiteren bereik je niets en breek je alleen maar af.

UserID6342

Citaat van: Hans Duiven op 02-03-2017 21:26:28

Verschrikkelijk !

Wat een aantijgingen:
-Riool journalistiek
-Blonde Bimbo
-Linkse aanvallen
-1-kleurig Klapvee

Leg ons even uit over welk stuk je zo over den pis gaat.Ik heb de uitzending niet gezien.
Ik heb het dan wel gezien en ik kan mij de opmerkingen van Reneetje wel voorstellen.... In de uitzending zaten buiten Pauw en Jinek, Agema van de PVV en een alleraardigste mevrouw van de CDA die het volgens mij allemaal niet zo begreep ;D.  Agema rekende idd kort en bondig en zeer netjes af met die Jinek en vervolgens kreeg je een stukje welles-nietes tussen die 2 partijen maar was in het geheel weinig inhoudelijk.  Ook niet met de wat linkse vragen van Pauw (iedereen weet dat hij nog rooier is als een tomaat).

Ik denk dat het ergste is dat je bij dit soort journalistiek er voor moet zorgen dat niet de persoonlijke voorkeur van een van de presentatoren ter sprake komt, maar dat er een inhoudelijk gesprek moet worden gevoerd.  Dit laatste was er gewoon niet.  Maar kijk momenteel naar de andere debatten op TV, inhoudelijk gaat het nergens om en is pure zieltjeswinnerij totdat ze er zitten.

widebody

Citaat van: Dirk342 op 03-03-2017 06:33:59
Citaat van: Hans Duiven op 02-03-2017 21:26:28

Verschrikkelijk !

Wat een aantijgingen:
-Riool journalistiek
-Blonde Bimbo
-Linkse aanvallen
-1-kleurig Klapvee

Ik heb het dan wel gezien en ik kan mij de opmerkingen van Reneetje wel voorstellen.... In de uitzending zaten buiten Pauw en Jinek, Agema van de PVV en een alleraardigste mevrouw van de CDA die het volgens mij allemaal niet zo begreep ;D.  Agema rekende idd kort en bondig en zeer netjes af met die Jinek en vervolgens kreeg je een stukje welles-nietes tussen die 2 partijen maar was in het geheel weinig inhoudelijk.  Ook niet met de wat linkse vragen van Pauw (iedereen weet dat hij nog rooier is als een tomaat).

Ik denk dat het ergste is dat je bij dit soort journalistiek er voor moet zorgen dat niet de persoonlijke voorkeur van een van de presentatoren ter sprake komt, maar dat er een inhoudelijk gesprek moet worden gevoerd.  Dit laatste was er gewoon niet.  Maar kijk momenteel naar de andere debatten op TV, inhoudelijk gaat het nergens om en is pure zieltjeswinnerij totdat ze er zitten.

Het is voor meneer Pauw ook erg makkelijk om erg rood te zijn met een inkomen dat ruim boven de Balkenende-norm overschrijd. Iets van Linkas lullen, rechts .....? Net als meneer van Nieuwkerk en de andere ïntervieuwers" van de diverse praatprogramma's bij de NPO.

UserID6342

Ben ik geheel met je eens want die salarissen gaan ook helemaal nergens over.  Maar.... ik ben het altijd gedeeltelijk eens geweest met die Bakellende norm.  Vind het namelijk meer als prima dat salarissen in de publieke sector beperkt worden, die bedragen die er af en toe in rond gaan zijn gewoon absurd te noemen.

Echter vind ik dat deze beperkingen niet hoeven te gelden voor de andere bedrijven die niet werkzaam zijn in de publieke sector.

Vulk

Citaat van: Dirk342 op 03-03-2017 06:48:52
Ben ik geheel met je eens want die salarissen gaan ook helemaal nergens over.  Maar.... ik ben het altijd gedeeltelijk eens geweest met die Bakellende norm.  Vind het namelijk meer als prima dat salarissen in de publieke sector beperkt worden, die bedragen die er af en toe in rond gaan zijn gewoon absurd te noemen.

Echter vind ik dat deze beperkingen niet hoeven te gelden voor de andere bedrijven die niet werkzaam zijn in de publieke sector.

Het risico is dan dat alle mensen met sterke capaciteiten in de privé-sector gaan werken. In de publieke sector blijven dan enkel de kneusjes over om het even heel simpel te stellen.

V70R^2

Eens bij bijvoorbeeld een zorginstelling, maar een halve tamme NPO presentator een half miljoen meegeven slaat nergens op.

Opdoeken die handel, kan wel op 1 zender, beetje nieuws, weg met de reclames en dat voetbal of iets koopt SBS of RTL maar lekker ..

Piet

Citaat van: Vulk op 03-03-2017 11:24:07
Ben ik geheel met je eens want die salarissen gaan ook helemaal nergens over.  Maar.... ik ben het altijd gedeeltelijk eens geweest met die Bakellende norm.  Vind het namelijk meer als prima dat salarissen in de publieke sector beperkt worden, die bedragen die er af en toe in rond gaan zijn gewoon absurd te noemen.

Het risico is dan dat alle mensen met sterke capaciteiten in de privé-sector gaan werken. In de publieke sector blijven dan enkel de kneusjes over om het even heel simpel te stellen.

Is dat niet al het geval dan?   ;D

j3r03n

Citaat van: razorx op 02-03-2017 22:13:18
Ik vind dat we als soort, mens, de laatste jaren steeds dieper zakken.
Zou ik Jinek als ik oog in oog met haar sta betichten van riool journalistiek of nog erger haar een blonde bimbo noemen?
Waar plaatst mij dat als ik dat tegen haar zou zeggen?
Is het normaal om elkaar voor rotte vis uit te maken?

Wil je een leefbare samenleving, begin dan in het klein. Met jezelf. Met grof taalgebruik, beledigingen, treiteren bereik je niets en breek je alleen maar af.

Amen to that. Niet gaan voor de correctie, maar voor de connectie.

Ik ga ook stemmen, zoals het de brave burger betaamt, maar niet strategisch want daar krijg je alleen maar ongelukken van.
Volvo V70 2.5 10v MT Vialle LPI Nautic Blue '98/MY99 - 281K km

classicT5

Citaat van: Vulk op 03-03-2017 11:24:07
Ben ik geheel met je eens want die salarissen gaan ook helemaal nergens over.  Maar.... ik ben het altijd gedeeltelijk eens geweest met die Bakellende norm.  Vind het namelijk meer als prima dat salarissen in de publieke sector beperkt worden, die bedragen die er af en toe in rond gaan zijn gewoon absurd te noemen.

Als je enige drijfveer om voor iets te werken geld is, lijkt me een publieke instelling niet de juiste plek. Moraal daar zou m.i. ook moeten zijn over wat je voor de samenleving kunt betekenen.

Ik ga de stemwijzer niet invullen, veel te bang voor de uitslag, steek liever mijn kop in het zand want geen enkel programma komt uit ivm compromis cultuur in NL, met alle voor- en nadelen.

rob850/480

Monoloog met me zelf.
Ik heb al 32 jaar het recht om mijn stem in te brengen.
Dit heb ik dan ook tot een jaar of 14 geleden gedaan.
Het resultaat is nog steeds het zelfde, we worden bezodemieterd waar we bij staan.
Dus of ik nu wel of niet stem het maakt niets uit.
Dus volg mijn advies en laat het los ga niet stemmen en kijk of jou stem het verschil had gemaakt.
Ik weet zeker van niet.
nog een paar spreuken,
Of je nou wordt gebeten door de kat of de hond.
Een klap van links of rechts.
De ene of de andere leugenaar.
Het maakt geen verschil.

En de belangrijkste,
Pak wat je pakken kan.