Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Precies ! Het had totaal niets meer van een lijsttrekkersdebat van doen, maar over zijn verantwoording als minister-president.  Vond dat echt vreselijk smerig spel wat er gespeeld werd door die 2 presentatoren.  Die man van de Telegraaf en Jan Marijnissen waren het er ook overduidelijk niet mee eens op welke manier dit nu gedaan werd.

Iedereen weet dat de Telegraaf rechts georiënteerd is en Marijnissen van de SP links, maar beide vonden ze het helemaal niets op de manier waarop. Zegt toch iets in mijn ogen.  De manier waarop die Jinek de uitleg gaf was gewoon diep triest te noemen ! 

Iedere politicus, maakt niet uit welke partij, zou daar nu compleet afgebrand zijn door die mensen.  Zelfs dat is ergens wel te begrijpen want die mensen zijn, zeer begrijpelijk, gewoon boos en zwaar teleurgesteld in de HELE politiek en niet perse 1 partij cq persoon.

Vond het echt een belachelijke uitzending.

heutink

???
nou........weet iedereen al waar hij/zij op gaat stemmen overmorgen..........
???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Martin-R

zal voor mij zeer waarschijnlijk een GL worden.

Voor mij persoonlijk op economisch gebied zeker niet het beste oid. Ook qua Volvo niet.
Maar ik denk wel dat dit een partij is waarmee we "goed" zijn

Dat houd in, meer gericht op elkaar, maar gericht op uiteraard de natuurlijk en minder op jezelf.
ikke ikke ikke politiek ben ik niet zo van. Dus voor mij dit jaar, een GL stem!

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70R^2

Citaat van: Martin-R op 13-03-2017 17:42:43
zal voor mij zeer waarschijnlijk een GL worden.

Voor mij persoonlijk op economisch gebied zeker niet het beste oid. Ook qua Volvo niet.
Maar ik denk wel dat dit een partij is waarmee we "goed" zijn

Dat houd in, meer gericht op elkaar, maar gericht op uiteraard de natuurlijk en minder op jezelf.
ikke ikke ikke politiek ben ik niet zo van. Dus voor mij dit jaar, een GL stem!

Valt me van je Tegen Martin ;D ouwe hippie!

Ik stop wat brandstof in de baudetraket en stem op Susan Teunissen :)

StefanCJ

Citaat van: Dirk342 op 08-03-2017 06:06:53
Precies ! Het had totaal niets meer van een lijsttrekkersdebat van doen, maar over zijn verantwoording als minister-president.  Vond dat echt vreselijk smerig spel wat er gespeeld werd door die 2 presentatoren.  Die man van de Telegraaf en Jan Marijnissen waren het er ook overduidelijk niet mee eens op welke manier dit nu gedaan werd.

Iedereen weet dat de Telegraaf rechts georiënteerd is en Marijnissen van de SP links, maar beide vonden ze het helemaal niets op de manier waarop. Zegt toch iets in mijn ogen.  De manier waarop die Jinek de uitleg gaf was gewoon diep triest te noemen ! 

Iedere politicus, maakt niet uit welke partij, zou daar nu compleet afgebrand zijn door die mensen.  Zelfs dat is ergens wel te begrijpen want die mensen zijn, zeer begrijpelijk, gewoon boos en zwaar teleurgesteld in de HELE politiek en niet perse 1 partij cq persoon.

Vond het echt een belachelijke uitzending.

Helemaal mee eens, Dirk. Vies spel.

v0lv0freak

Citaat van: heutink op 13-03-2017 17:26:55
???
???

Zo moeilijk is het toch niet?
Ik stem al jaren op dezelfde partij en zal dat waarschijnlijk ook altijd blijven doen, gewoon omdat ik een bepaalde politieke voorkeur heb. Die verandert toch niet met de jaren? Je kan toch niet 4 jaar geleden VDD gestemd hebben en nu overtuigt zijn op PvdA te stemmen (bijvoorbeeld?) Je kan hooguit binnen je eigen spectrum tussen 2 of max 3 partijen twijfelen. En daarbij kan je keuze dan bepaald worden door verschil in standpunt over bepaalde onderwerpen, waarbij je moet kijken wat voor jou het belangrijkste is.

Al die debatten en verkiezingspropaganda is leuke reclame, maar beinvloeden mij totaal niet.

NinaPaul

Citaat van: v0lv0freak op 14-03-2017 10:35:16
???
???

Zo moeilijk is het toch niet?
Ik stem al jaren op dezelfde partij en zal dat waarschijnlijk ook altijd blijven doen, gewoon omdat ik een bepaalde politieke voorkeur heb. Die verandert toch niet met de jaren? Je kan toch niet 4 jaar geleden VDD gestemd hebben en nu overtuigt zijn op PvdA te stemmen (bijvoorbeeld?) Je kan hooguit binnen je eigen spectrum tussen 2 of max 3 partijen twijfelen. En daarbij kan je keuze dan bepaald worden door verschil in standpunt over bepaalde onderwerpen, waarbij je moet kijken wat voor jou het belangrijkste is.

Al die debatten en verkiezingspropaganda is leuke reclame, maar beinvloeden mij totaal niet.

Alles in het leven verandert! Dus het is heel goed mogelijk dat iemand zijn voorkeuren verandert, sterker nog dat noemt men evolutie.

Nieuwe problemen (EU, integratie, islam, etc.) zorgen ervoor dat partijen hun eigen richting opnieuw moeten bepalen.

Zo zijn er partijen die sociaal economisch gewoon links zijn/blijven, maar de ene partij is voor islam knuffelen, de anderen tegen.
Dus het nieuwe probleem zorgt voor nieuwe richtingen.

En hoe kunnen in jouw visie nieuwe partijen ontstaan?!

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

???
???
Neuhhh, zal waarschijnlijk in het stemhokje wel "iet wiet....., net zo lang tot er 1 overblijft" worden ;D
Volvoloos....

hilko73

Nah, ik heb gestemd. Hetzelfde als 4 jaar geleden ook nog.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hilko73

't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Vulk

Wanneer worden de eerste resultaten verwacht?