Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

coyote1980

Citaat van: Misha op 12-03-2010 11:18:22
Jullie vergeten Hans van Mierlo.

Is nou niet direct een slachtoffer van de verkiezingen, meer gevolgschade van een Hepatitis-C infectie als ik het goed begreep.

Jammer dat hij nu dood is, vond van Mierlo toch altijd weer een indrukwekkend persoon!
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

rogerV701998

UserID6342

Citaat van: mehn op 12-03-2010 10:57:22
Citaat van: rogerV701998 op 11-03-2010 17:17:54
Citaat van: rogerV701998 op 04-03-2010 17:09:33
Kant van de SP is het eerste slachtoffer van de verkiezingen, wie volgt? :eusa_think:

En dat is twee...

En Wouter Bos is nummer 3  :eusa_think:
Gelukkig, blij toe dat die opzout.  Die zal nu idd wel gaan cashen bij een of andere bank ofzo....

hathü

Zal Balkie ff een mailtje sturen, ik wil wel Minister van verkeer enzovoort worden. Als ik een chauffeur krijg met een mooie Volvo en een modaal salaris ben ik al tevreden. Aktentasje om interessant te doen heb ik nog wel ergens op zolder liggen, overgehouden uit mijn tijd als ambtelijk secretaris van de OR. Bestuurlijke ervaring zit wel goed, heb heel wat gedraai en gekonkel mee gemaakt met raden van toezicht en directies. Ben alleen niet christelijk meer sinds lange tijd, maar gezien mijn katholieke opvoeding lukt het me vast wel te doen alsof ik geloof. :evil: :evil: :evil:

Turbo-Geek

Citaat van: Turbo-Geek op 11-03-2010 22:32:41

En geloof maar niet dat hij op een houtje gaat bijten en al zijn tijd aan zijn vriendin gaat besteden, wat een comedie. Let op mijn woorden, binnen nu en 1 jaar heeft hij een leuke functie in het bedrijfsleven en gaat hij cashen, iets wat binnen de politiek gewoon niet echt mogelijk is.
Velen zijn hem voor gegaan met als meest recente voorbeeld dhr Zalm, nu Hij en straks (over paar jaar) Wouter Bos ... Die heeft immers nog wat open staan bij diverse banken en hij gaat dan verzilveren.

Ok duidelijk eerder dan verwacht maar ik voorspelde het al :)
Logisch want het echte geld wacht !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

pooh

ze zouden nogal gek zijn om een leuke baan in het bedrijfsleven af te staan voor een baan in de politiek. Groot gelijk.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Turbo-Geek

Citaat van: pooh op 12-03-2010 16:18:46
ze zouden nogal gek zijn om een leuke baan in het bedrijfsleven af te staan voor een baan in de politiek. Groot gelijk.

Natuurlijk maar kom dan niet met *** smoesjes van de prive sfeer enzo ... Ze zitten binnen 3 maanden in 4 comissies en het raad van bestuur en maken dan echt niet minder uren dan in hun politieke periode.
De PVDA kan wel inpakken, en maar gelukkig ook !
  The things you own end up Owning you !

Hans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 12-03-2010 16:24:27
Citaat van: pooh op 12-03-2010 16:18:46

Natuurlijk maar kom dan niet met *** smoesjes van de prive sfeer enzo ... Ze zitten binnen 3 maanden in 4 comissies en het raad van bestuur en maken dan echt niet minder uren dan in hun politieke periode.
De PVDA kan wel inpakken, en maar gelukkig ook !

Het is maar net wat je onder privésfeer verstaat TG.
Minder uren voor méér geld lijkt me een welkome afwisseling.

Hans

The Saint

Itt velen roepen, is het vak van (landelijk) politicus gewoon erg zwaar. Lange dagen, nachtelijke vergaderingen, de media etc.

Ik kan het dus zeer goed begrijpen van Eurlings en Bos. Volgens mij beiden zeer goed in staat om met aanzienlijk minder uren meer geld te verdienen. Laten we dus in het vervolg maar wat zuiniger op ze zijn.. (en niet altijd maar roepen dat ze zoveel geld verdienen en er geen reet voor doen)
No shirt no shoes, no pinball

pooh

precies, ik ken wel een aantal managers die de Balkenende norm ruim overschrijden met gemiddeld zo'n 36 uur werken per week (reistijd is immers werktijd) en dan nog zo'n 40 verlofdagen.....

dan heb je en het geld en de tijd voor je prive leven. Ideaal!

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

marc-850

UserID6342

Citaat van: The Saint op 12-03-2010 16:31:54
Itt velen roepen, is het vak van (landelijk) politicus gewoon erg zwaar. Lange dagen, nachtelijke vergaderingen, de media etc.

Ik kan het dus zeer goed begrijpen van Eurlings en Bos. Volgens mij beiden zeer goed in staat om met aanzienlijk minder uren meer geld te verdienen. Laten we dus in het vervolg maar wat zuiniger op ze zijn.. (en niet altijd maar roepen dat ze zoveel geld verdienen en er geen reet voor doen)
Jongens laten we nu even ophouden aub om dat walgelijke gedrag van de heren schoon te lullen.  Ze hebben zelf gekozen voor de politiek, er is niemand geweest die ze een blaffer op de kop drukte en zei dat ze moesten.  Daarom al het leed en ellend hebben ze over derzelf afgeroepen, heel simpel.  Dat ze juist nu gaan cashen en waardeloze smoezen verzinnen laat maar weer eens heel duidelijk zien wat voor schijtvolk het is.