Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Wat ik me alleen afvraag: Gaan die "animalcops" ook optreden tegen mierenneukers en muggenzifters?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Marc O. op 30-09-2010 20:47:00
Wat ik me alleen afvraag: Gaan die "animalcops" ook optreden tegen mierenneukers en muggenzifters?
;D

Dat zou heel wat waard zijn.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Marc O.

Citaat van: -D©©©L- op 30-09-2010 19:53:02
Citaat van: Marc O. op 30-09-2010 19:42:39
Citaat van: Misha op 30-09-2010 19:22:21
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1424873.ece/Kabinet_vooral_voor_de_hardwerkende_Nederlander

En dat werd een keer tijd ook.

Yep, + 1

Totdat ze een inmiddels 1100 euro kostende EMG (educatieve maatregel gedrag) door de strot gedrukt krijgen omdat ze 135@130 reden om 2:00 s'nachts op de 3 baans delen van de A28.

Al eens gekeken hoe deze partijen om denken te gaan met de burgerrechten in het digitale domein ?
http://www.digitalevrijheidswijzer.nl/

Eerst zien, dan geloven.

Precies, eerst zien dan geloven. Van beide argumenten kan ik vooralsnog niks terugvinden in het regeer/gedoogakkoord. Stemmingmakerij om niks dus.

Marc O.

Citaat van: M a r c op 30-09-2010 20:50:11
Dan wordt het rustig op dit forum....   :eusa_whistle:

Dat wilde ik niet zeggen (uit angst voor een ban à la TG). ;)

Marc O.

Citaat van: M a r c op 30-09-2010 19:34:55
130 km/uur  :eusa_dance:

Mag ik dan voortaan 180 voordat mijn rijbewijs wordt afgepakt? :eusa_dance: :eusa_shifty:

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Reitse

Braadt de duif nou niet voordat je de markt leeggeschoten hebt... Het akkoord moet nog door het CDA-congres, en als er een paar dwarsliggen en structureel tegen gaan stemmen in de 2e Kamer komt er nog weinig van de plannen terecht. Al is er met de SGP altijd nog een 'dark horse' qua meerderheid.

Maar in de tijd dat er geen kabinet was, ging de economie prima, de wegen werden nog steeds aangelegd, het geld werd betaald en de aarde bleef draaien. Dus wat is nou de echte noodzaak? ;)

mehn

Citaat van: Reitse op 01-10-2010 08:14:32
Maar in de tijd dat er geen kabinet was, ging de economie prima, de wegen werden nog steeds aangelegd, het geld werd betaald en de aarde bleef draaien. Dus wat is nou de echte noodzaak? ;)

Volgens mij was er zelfs een minderheidskabinet met gedoogsteun van alle andere partijen ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

V70geRwin

vrijheid en verantwoordelijkheid klinkt goed maar volgens mij is het meer opgelegde verantwoordelijkheid en minder vrijheid. de overheid gaat nog meer reguleren en toezicht houden/handhaven ivp het zo te organiseren dat de verantwoordelijkheid echt bij de burgers komt te liggen.

500 man dierenpolitie, we hebben echt niets beter te doen zeker?

ik vind het ook onbegrijpelijk om met die lachende gezichten een pakket bezuinigingen te presenteren alsof het ouwejongenskrentebrood voor de wind gaat.

dan de toon en de maatregelen, met name rondom immigratie etc. allemaal praktisch onuitvoerbare zaken en dus gebakken lucht populistisch politiek. maar wilders heeft harde cijfers genoemd dus als het doorgaat komt vanzelf de tijd van afrekenen. overigens opvallend hoe verhagen keek toen wilders de cijfers "presenteerde".

afschieten het hele verhaal.

Marc O.

Citaat van: spekkie99 op 01-10-2010 13:29:34
vrijheid en verantwoordelijkheid klinkt goed maar volgens mij is het meer opgelegde verantwoordelijkheid en minder vrijheid. de overheid gaat nog meer reguleren en toezicht houden/handhaven ivp het zo te organiseren dat de verantwoordelijkheid echt bij de burgers komt te liggen.

500 man dierenpolitie, we hebben echt niets beter te doen zeker?

ik vind het ook onbegrijpelijk om met die lachende gezichten een pakket bezuinigingen te presenteren alsof het ouwejongenskrentebrood voor de wind gaat.

dan de toon en de maatregelen, met name rondom immigratie etc. allemaal praktisch onuitvoerbare zaken en dus gebakken lucht populistisch politiek. maar wilders heeft harde cijfers genoemd dus als het doorgaat komt vanzelf de tijd van afrekenen. overigens opvallend hoe verhagen keek toen wilders de cijfers "presenteerde".

afschieten het hele verhaal.

Ik vind je onderbouwing erg minimaal, eerlijk gezegd. Kom eens met wat concrete feiten of cijfers.

arjenT5R

kijk eens om je heen zou ik zeggen
over 10 jaar zijn we onderdrukt door de moslims
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Reitse

Citaat van: arjenT5R op 01-10-2010 18:02:25
kijk eens om je heen zou ik zeggen
over 10 jaar zijn we onderdrukt door de moslims
Citaat van: Marc O. op 01-10-2010 17:59:02
Ik vind je onderbouwing erg minimaal, eerlijk gezegd. Kom eens met wat concrete feiten of cijfers.
;)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!