Gaan we woensdag stemmen en andere politieke discussies

Gestart door Thys, 31-05-2009 14:35:32

Vorige topic - Volgende topic

coyote1980

Tsja, iedereen die waarschuwde dat zich met de PVV wéér LPF-achtige-taferelen zouden voordoen werd voor stemmingmaker uitgemaakt. Nee, de PVV was anders, Geert zou wel voor een stabiele partij zorgen...   ::)

Citaat van: spekkie99 op 17-11-2010 09:27:33
het mogen blijven zitten van Lucassen is een grote fout van Wilders.

Ach ja, alles voor het pluche de macht!
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Kingfisher

Citaat van: coyote1980 op 17-11-2010 09:29:36
Tsja, iedereen die waarschuwde dat zich met de PVV wéér LPF-achtige-taferelen zouden voordoen werd voor stemmingmaker uitgemaakt. Nee, de PVV was anders, Geert zou wel voor een stabiele partij zorgen...   ::)

Zoals 1 zwaluw nog geen zomer maakt, maakt 1 kraai nog niet direct winter....ofzoiets....
Laten we eerst eens afwachten of zich dit doorzet bij de PVV of dat het eenmalig is. In iedere partij is wel eens wat mis.

Of zijn we de Tara Singh Varma's en Wijnand Duijvendakjes (beiden Groen Links) van deze wereld vergeten?

V70geRwin

Citaat van: Kingfisher op 17-11-2010 09:59:42
Citaat van: coyote1980 op 17-11-2010 09:29:36
Tsja, iedereen die waarschuwde dat zich met de PVV wéér LPF-achtige-taferelen zouden voordoen werd voor stemmingmaker uitgemaakt. Nee, de PVV was anders, Geert zou wel voor een stabiele partij zorgen...   ::)

Zoals 1 zwaluw nog geen zomer maakt, maakt 1 kraai nog niet direct winter....ofzoiets....
Laten we eerst eens afwachten of zich dit doorzet bij de PVV of dat het eenmalig is. In iedere partij is wel eens wat mis.

Of zijn we de Tara Singh Varma's en Wijnand Duijvendakjes (beiden Groen Links) van deze wereld vergeten?

Mochten die ook aanblijven?

Kingfisher

Singh Varma is zelf weggegaan en Duivendak is blijven zitten destijds.
In ieder geval zijn beiden niet door de partij uit de fractie gezet volgens mij. Dus: ja.

coyote1980

Citaat van: Kingfisher op 17-11-2010 09:59:42

We hebben een waslijst aan gedonder, losse handjes en noem maar op binnen de PVV, beetje verkeerd gekozen metafoor imo...

Daarnaast was Singh Varma zonder twijfel weggestuurd wanneer ze niet zelf zo snel was opgestapt.

Kingfisher

Mjah, ik ben van mening dat het wel erg onder een vergrootglas wordt gelegd allemaal. Alles om de PVV in discrediet te brengen. Niet dat ik het goedkeur, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk dat het wel meer in de spotlight wordt gebracht dan dat bij andere partijen gebeurd zou zijn.... Maar nogmaals; ik keur het zeker niet goed en wat mij betreft had die Lucassen dan ook gewipt moeten worden.

Met een jaartje is iedereen dit waarschijnlijk weer vergeten en daar gokt Wilders dan ook opdenk ik....

mehn

Citaat van: Kingfisher op 17-11-2010 11:01:33
Mjah, ik ben van mening dat het wel erg onder een vergrootglas wordt gelegd allemaal. Alles om de PVV in discrediet te brengen.

Logisch toch, als je zo'n grote mond hebt als Wilders heeft over de misstanden bij andere partijen dan krijg je het ook eens terug.

Iets met kaatsen en een bal ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

daytonawim

Dit is echt niet voor het eerst dat er mensen met een "luchtje" in de 2e kamer of andere politieke functie bekleden.

Mijnsinziens moet iemand redelijk schoon zijn wil hij een dergelijke functie bekleden, dus zeker geen veroordeling voor een misdrijf hebben of gevangenis straf opgelegd hebben gekregen.
Ook mogen zij geen economische dilicten hebben gepleegd.

Voor het overige heb je altijd een grijs en onbeheersbaar gebied, want iedereen heeft wel wat smet op zijn blazoen.

Het is dus aan de politiek en niet aan een partij, om "eindelijk" eens de mensen fatsoelijk te screenen voordat zij zich verkiesbaar kunnen stellen voor enige politieke of openbare functie.

Nu zitten ze op de blaren, laten we maar eens kijken hoe dit verder afloopt en hoe zij zich in politieke zin kunnen inzetten.

peteRRR

Hoe bedrieglijk kan het niet zijn in de politiek als je een kamerzetel hebt toegeeigend terwijl jezelf onzuiver bent.

Gedachten,woorden en acties in het verleden en heden en naar de toekomst zouden zuiver moeten zijn,je zou het

toch verwachten,niet?

Maar zo zit het helaas niet in elkaar in het huidige leven,we hebben allemaal wel eens roet aan de vingers gehad in deze 3

aspecten.

Het is toch ook van disco meisje naar princes of vreemde figuren in het koningshuis,dus als die Lucassen nu gewoon z,n best

blijft doen en zich niet meer vergrijpt en gebruik maakt van z,n talent mag tie van mij blijven zitten.

Maar hij is wel een soort van binnen geslopen in de PVV en info achter gehouden en dat is ook niet zo fraai  :eusa_think:

Ben trouwens helemaal niet politiek geinteresseerd,vind het zo wie zo dat ze tekort schieten( de 1ne krijgt zoet en de ander zuur effect )

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70geRwin

Citaat van: mehn op 17-11-2010 11:07:01
Citaat van: Kingfisher op 17-11-2010 11:01:33
Mjah, ik ben van mening dat het wel erg onder een vergrootglas wordt gelegd allemaal. Alles om de PVV in discrediet te brengen.

Logisch toch, als je zo'n grote mond hebt als Wilders heeft over de misstanden bij andere partijen dan krijg je het ook eens terug.

Iets met kaatsen en een bal ;)

ander toepasselijk spreekwoord, meten met 2 maten  ;D

P.s. die lucassen zou voor werken op schiphol niet eens door de screening komen maar mag wel vrolijk in de kamer zitten.

coyote1980

Citaat van: spekkie99 op 17-11-2010 14:10:15
P.s. die lucassen zou voor werken op schiphol niet eens door de screening komen maar mag wel vrolijk in de kamer zitten.

En blijven zitten, want ja, een kamerlidmaatschap levert natuurlijk lekker wat op, en als hij weggestuurd wordt kan ie (i.t.t. waneer hij zelf opstapt) ook nog lekker blijven vangen...

€ 7.900,- bruto per maand incl. vakantiegeld is natuurlijk niet slecht 8)

The Saint

Was zeer voorspelbaar (elders in dit topic heb ik het volgens mij ook weleens gezegd).

Net als bij de LPF is het heel moeilijk voor een politieke partij die zo booming is zoveel geschikte kandidaten in een kort tijdsbestek te vinden. Dat hebben nieuwe partijen die snel opkomen als groot nadeel. Verloopt zoiets met een rustige groei, dan is het veel beter in de hand te houden.

Veel kiezers zullen hierom weer afhaken, hetgeen erg jammer zou zijn (want het gaat niet over de inhoud), maar ook dat had ik reeds 'voorspeld'. Het is allemaal vrij logisch.

Opgezocht en opgeblazen wordt het zeker, de linkse spindoctors & detectives hebben het er maar druk mee. Overigens was dit andersom precies hetzelfde verlopen. Je moet er als partij doorheen zien te komen totdat het normaliseert.

Geert moet met de stofkam nog eens flink tekeer gaan, dan zal het daarna allemaal wel meevallen. Go Geert!
No shirt no shoes, no pinball

joebar

Ik snap dat gezeik allemaal niet.... velen, o.a. myzelf hebben PVV gestemd, omdat er vanuit de bestaande politiek niet of niet voldoende naar deze kiezers werd geluisterd...
Als je ziet wat ze allemaal beloofd hebben, en niet of nauwelijks waargemaakt, mag elke politicus wel 25 jaar de bak in voor oplichting.. Als een winkel of bedrijf dat zou doen, stonden ze dagelijks voor de rechter..

Ze hebben nu de tijd zich te bewijzen, en die credit krijgen ze van mij...

De te veel gemaakte gedachtenfout is dat intelligentie evenredig met opleiding gepaard gaat, maar ik ken diverse hoog opgeleiden die nog te dom zijn om voor de duvel te dansen...
Een aap een kunstje leren is niet moeilijk, een aap zelf leren denken gaat je niet lukken.

V70geRwin

Citaat van: joebar op 17-11-2010 16:42:49
Ik snap dat gezeik allemaal niet.... velen, o.a. myzelf hebben PVV gestemd, omdat er vanuit de bestaande politiek niet of niet voldoende naar deze kiezers werd geluisterd...
Als je ziet wat ze allemaal beloofd hebben, en niet of nauwelijks waargemaakt, mag elke politicus wel 25 jaar de bak in voor oplichting.. Als een winkel of bedrijf dat zou doen, stonden ze dagelijks voor de rechter..

De te veel gemaakte gedachtenfout is dat intelligentie evenredig met opleiding gepaard gaat, maar ik ken diverse hoog opgeleiden die nog te dom zijn om voor de duvel te dansen...
Een aap een kunstje leren is niet moeilijk, een aap zelf leren denken gaat je niet lukken.

neem aan dat 1 van de redenen dat je pvv hebt gestemd is omdat de "oude" politici dingen hebben verzwegen, je je voorgelogen voelt.

Marc O.

Citaat van: spekkie99 op 17-11-2010 16:58:51

neem aan dat 1 van de redenen dat je pvv hebt gestemd is omdat de "oude" politici dingen hebben verzwegen, je je voorgelogen voelt.

Hij zegt toch waarom ie dat gedaan heeft:

velen, o.a. myzelf hebben PVV gestemd, omdat er vanuit de bestaande politiek niet of niet voldoende naar deze kiezers werd geluisterd...

Je zou zelf zomaar een linkse politicus kunnen zijn :evil:
:eusa_whistle:
...The Nile isn't just a river in Africa...