TURBO stelt zich voor! Student zoekt T-5, edit: zoektocht voorbij!

Gestart door R1K, 02-06-2009 17:32:38

Vorige topic - Volgende topic

R1K

Nou, zoals ik ook al in mijn blog had vermeld is een aantal maanden terug de T-5 geploft.
Drijfstang begeven bij de zuiger in de 2e (of was het nou 3e) cilinder.
De T-5 is nu in eigendom van mijn vader (forumlid: ShootingBreak), die er met hulp van mijn collega's bij de BMW gaat proberen er een ruilblok (B5234T3) in te zetten.
Als het allemaal goed gaat zit die er komende zaterdag in.

Nu kan ik voorlopig dan de T-5 ook nog wel lenen (toch pa?)...
Maar het lijkt me verstandig dat ik zelf ook weer een auto koop, en ik moet zeggen de Turbo's ben ik wel even zat.
Qua rijplezier geweldig, drijfstangen wat minder dus.
Ik weet dat ik gewoon pech heb gehad en dat de vorige eigenaren hem waarschijnlijk niet goed onderhouden hebben, maar ik denk dat een 20V ook wel voldoet.

Na toch al wat andere merken ook te hebben bekeken:
- BMW E34 520 of 525
- Porsche 924 of zelfs 944 (tja, je vriendin komt uit Stuttgart, wat moet je dan....)
Ben ik toch tot de conclusie gekomen dat mijn liefde voor de 850 waarschijnlijk te groot is.

Nu kwam ik dus deze tegen, bekende van iemand hier? Te mooi om waar te zijn? Of halen dat gebakje?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=220131904&p_type_lijst=RL&o_id=6528596

Thijssie!

Wanneer de kilometerstand klopt, lijkt het mij wel een net karretje...

)()()sT

Waarom ben je de turbo's eigenlijk zat?
Een 20V is overigens ok een fijn rijdende auto hoor ;)

Thijssie!

Dat vraag ik me ook af.... je kan met een 20V net zoveel problemen hebben als met een turbo. Onderhoud is het toverwoord...

hathü

De verkoper is niet aangesloten bij de NAP las ik bij gegevens van deze verkoper. Dus wel ff checken of de km stand klopt en een kenner mee nemen als je gaat kijken.

ShootingBreak

Vriendin uit Stuttgart? Dan hoeft het toch geen Porsche te zijn.
Wat dacht je van deze uit Stuttgart http://link.marktplaats.nl/284890646
Kan natuurlijk niet op dit forum.

)()()sT

Thijssie!

onnaj

Kun je meteen de blonde snol met der naam aan der veel te grote ketting erbij kopen :D

UserID6342

Citaat van: onnaj op 16-12-2009 19:32:09
Kun je meteen de blonde snol met der naam aan der veel te grote ketting erbij kopen :D
Die heb ik anders ook vaak genoeg in de Volvo zitten hoor, geen enkel probleem mee ;D

Powerpete

Af en toe Dirk... vraag ik me af in wat voor handel jij zit  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

UserID6342

;D             :evil: In bijna alles wat het leven zo leuk maakt :evil: