TURBO stelt zich voor! Student zoekt T-5, edit: zoektocht voorbij!

Gestart door R1K, 02-06-2009 17:32:38

Vorige topic - Volgende topic

Risjat

Citaat van: TURBO op 11-06-2009 19:34:29
En ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd, kan iemand nog even vertellen wat een onverstandige keuze het is voor iemand in mijn (financiële) situatie?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1uzjjnbed1i

Dan is zoiets toch een veel verstandiger keuze? (let op 'zoiets' dus, liever een 1000€ goedkoper)

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_foto.foto?o_id=6102500&p_spr_id=181952693&p_type_lijst=RL

Veel te lange link

Een klein stukje duitsland in wil ik wel een keer met je meerijden. Ik ben geen automonteur, maar dan heb je in ieder geval vervoer (T-5R)

Ben

Citaat van: TURBO op 11-06-2009 21:34:55
tja, ik wil de R erg graag maar is eigenlijk te duur. De T-5 eigenlijk ook nog, maar komt zeer dichtbij.

Mijn oude vader zei altijd als ik weer iets wilde wat eigenlijk te duur voor mijn portemonnee was: "Er moet iets te wensen overblijven".

FGG

Citaat van: TURBO op 11-06-2009 21:34:55
En waarom post ik zoiets, tja, ik wil de R erg graag maar is eigenlijk te duur. De T-5 eigenlijk ook nog, maar komt zeer dichtbij.

Als een R van 3500 euro al te duur is en een T-5 van 3950 ook dan moet je misschien het idee van de T-5R en de R even loslaten. Het blijft niet bij de aanschaf, er hangt ook nog een stuk onderhoud aan. Als ik e.e.a. zo lees is het misschien verstandig om te beginnen met een 'gewone' 10V of 20V. Of kijk voor een T-5 sedan die de hele wereld niet kost. Als ik het Forum zo doorlees is het verschil in snelheidbeleving tussen de T-5 en de R niet zo dramatisch maar betaal je bij de R-en toch ook veel voor de naam en de overdaad aan luxe.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Mee eens....
Als ik bij aankoop al aan mijn max. zit qua uitgaven, dan begin ik er niet aan.