Rica of European Tuning (een verschil van 160 euro)

Gestart door Lambal, 12-06-2008 20:20:05

Vorige topic - Volgende topic

mikky

Mijn persoonlijke ervaring is, voor het tunen heb ik contact gezocht met Rica, de beste man die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ze geen ervaring hadden met de volvo 850  ??? zei nog tegen hem dat deze forum wel redelijk vol stond met ervaringen over chippen van de 850, meneer bleef erbij dat ze daar geen ervaring mee hadden(erg vreemd).

Vervolgens ET gebeld over het hoe en wat, moet zeggen alle lof en hulde goede service en verstand van zaken, en tis allemaal volvo wat je daar ziet  ;D

Enigste nadeel, het is wel een kolere eind rijden vanaf zwolle.

Michel

Ludo

Citaat van: mikky op 24-02-2009 06:25:05
Mijn persoonlijke ervaring is, voor het tunen heb ik contact gezocht met Rica, de beste man die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ze geen ervaring hadden met de volvo 850  ???

zou dat dan toch waar zijn?.   :evil:

innocenti

Voordeel: Moergestel -> Zwolle. Mooi stuk om je upgrade uit te proberen. Als je 10km van Moergestel af woont ga je een omweg zoeken om je auto even uit te proberen

koenne

Mijn 850 is bij ET geweest, werd netje geholpen, en nog belangrijker, het resultaat is ook nog eens geweldig. Van RICA heb ik weinig gehoord, maar ET weet ik dat gewoon goed is.

Turbobiker

Mijn persoonlijke ervaring is, voor het tunen heb ik contact gezocht met Rica, de beste man die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ze geen ervaring hadden met de volvo 850  ??? zei nog tegen hem dat deze forum wel redelijk vol stond met ervaringen over chippen van de 850, meneer bleef erbij dat ze daar geen ervaring mee hadden(erg vreemd).

Heel erg vaag...

Zeker weten dat je RICA had en niet één of andere algemene chiptunert? RICA heeft stukken meer 850's gedaan dan alle andere NL tuners bij elkaar namelijk...
De Tussenpaus

mehn

Misschien een RICA dealer in de buurt van Zwolle aan de lijn gehad?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mikky

Nee heb via hun site telefoonnummer opgezocht, ik snapte er al niks van.

Misschien een uitzendkracht of iets dergelijks aan de telefoon gehad :-\

reneetje

Citaat van: mehn op 24-02-2009 16:56:50

Welke dealer mag dat dan wel wezen  ???
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

mehn

Citaat van: reneetje op 24-02-2009 18:30:42

Geen idee, maar hieruit:

voor het tunen heb ik contact gezocht met Rica, de beste man die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ze geen ervaring hadden met de volvo 850 

8<

Vervolgens ET gebeld

8<

kun je opmaken dat hij (een) RICA (dealer) in de buurt heeft gebeld.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

osie

ook al kom ik niet uit de buurt van moergestel toch laat ik het bij ET doen

lekker dagje weg
en mooi eindje terug testen naar groningen.
en trouwens heb daar bijna alle onderdelen weg haha.. ;D

Rayman

Citaat van: innocenti op 24-02-2009 14:13:38

Voordeel: Moergestel -> Zwolle. Mooi stuk om je upgrade uit te proberen. Als je 10km van Moergestel af woont ga je een omweg zoeken om je auto even uit te proberen

Ieder zijn argument, maar het zou niet de mijne zijn. Fasttech zit in Overijssel, levert net als ET een goed product. In mijn ogen nog een leverancier om te overwegen; uiteindelijk ben je met géén van 3 slecht af.

mikky

Citaat van: mehn op 24-02-2009 19:09:56
Citaat van: reneetje op 24-02-2009 18:30:42

Geen idee, maar hieruit:

voor het tunen heb ik contact gezocht met Rica, de beste man die ik aan de telefoon kreeg vertelde mij dat ze geen ervaring hadden met de volvo 850 

8<

Vervolgens ET gebeld

8<

kun je opmaken dat hij (een) RICA (dealer) in de buurt heeft gebeld.

Volgens mij zit er geen in de buurt hier, en het nummer was volgens mij een vestiging in Den Haag

En1

Ik heb mijn 850 T5 Bij Rica laten tunen, werd vrij snel gedaan en het resultaat was zeker ook goed ik heb nu een V70 R AWD en die wil ik graag bij ET laten doen zodat ik bij alle 2 ervaring heb opgedaan voor de toekomst verder:D