[FORUM-MEETING] 20 juni 2009 - de "DKKD" meeting te Zwolle.

Gestart door -D©©©L-, 18-06-2009 17:54:47

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: thyzerrr op 19-06-2009 00:08:43
Citaat van: -D©©©L- op 18-06-2009 17:54:47
Let op: Je mag best poetsen, het is echter geen "poetsdag". Ik wil dat gras niet voor de club weg maaien.

Lijkt me een goed oogpunt. Poetsen met dat hok van mij is sowieso geen beginnen aan, die wens heb ik allang opgegeven :)

Je laat een mooie R toch niet verslonzen, he? :eusa_naughty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Thys

Zeker niet! Hij wordt ook wel regelmatig gewassen, maar het die-hard poetsen is gewoon zulk ondankbaar werk met zo'n kleur *snik*

gewoon peter

Citaat van: thyzerrr op 19-06-2009 10:53:58
Zeker niet! Hij wordt ook wel regelmatig gewassen, maar het die-hard poetsen is gewoon zulk ondankbaar werk met zo'n kleur *snik*

Bij mij hetzelfde, schitterende kleur (cy) maar na 1 a 2 weken al weer zwart aan het worden. Vandaar de poetsdag, misschien ligt het aan de was (turtle en commandant). gr. peter

pwassink

Citaat van: gewoon peter op 19-06-2009 11:07:24

Bij mij hetzelfde, schitterende kleur (cy) maar na 1 a 2 weken al weer zwart aan het worden. Vandaar de poetsdag, misschien ligt het aan de was (turtle en commandant). gr. peter

Zou zomaar eens kunnen, zijn wel andere (lievere) middeltjes voor.

Helaas kan ik me nooit ergens vooraf voor aanmelden tenzij het evenement op een zondag is ( mijn werkgever is oud - Nijkerks )
en ik weet dus nooit of ik Zaterdags nog ah werk moet vooraf, wel is zeker dat op Zondag de deur dichtblijft .. 
uiteindelijk gaat het erom dat onze klanten, en hun beestjes wat te vreten moeten hebben voordat wij het weekeind kunnen noemen.

Nu vandaag is de boel weg & klaar, optie een in Bennekom is vervallen dus dan maar naar Zwolle.

Dat is naar ik begrepen heb dus geen poetsmeeting, maar er is wel een hoop poetskennis aanwezig
en zeker niet onbelangrijk:  alle tijd voor een bakkie koffie, advies en of gezellige discussie daarover .  :eusa_dance:

Ik heb er wel zin aan ..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Citaat van: gewoon peter op 19-06-2009 11:07:24

Ik zou die Commandant en Turtle in de vuilnisbak gooien en beter spul aanschaffen.

petrolhead

goed initiatief. jammer dat ik niet langs kan komen ivm voetbal van onze dirk.

killerbee

Veel plezier.
Is hier van alles tussendoor gekomen.
Gaat mij niet meer lukken die kant op te komen  :'( :'( :'(

henry classic v70

Ik kom net terug van "DKKD", was erg leuk.
JW nog ontzettend bedankt; alles werkt perfect
Marcel jij natuurlijk ook voor het nemen van dit leuke initiatief
Zo zie je nog eens gezichten bij forummers.......
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

pwassink

Was idd heel gezellig, ongedwongen en relaxed dit treffen, de sfeer was ook heel anders als op een parking
bij een restaurant oid. geen idee waarom eigenlijk ..

Weer een stel namen bij gezichten ontdekt, wat ervaringen uitgewisseld en van gedachten gewisseld.

Was gezellig ..

Marco bedankt voor dit alternatief ..   ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

gewoon peter

Kan me alleen maar bij de vorige 2 sprekers aansluiten. Vreemd gezicht 5 cy bij elkaar 854 855. Dat er nog zoveel forummers (clubleden?) toch redelijk dicht bij elkaar in de buurt wonen.
En voor Gerrit, leuk dat je er bij was. Groet, peter

Jeff

Bedankt voor de gezellig meeting vandaag! En Marco, bedankt voor de gastvrijheid he ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

-D©©©L-

Mensen, bedankt voor de opkomst.  :eusa_clap:
Af en toe een klein buitje tussendoor, maar gelukkig was er voldoende plek & warme koffie + cake binnen.

Er zijn nog wat kleine reparaties en diagnoses gedaan aan een paar wagens, 't ging mooi relaxed en ontspannen.
Al met al een 13 wagens.  Sommige wonen dichtbij, maar er waren ook zeker mensen van verder weg. Nog een klein overzicht van de situatie (netjes volgens de forum regels...  ;D)

(klik voor hi-res)...

Wat mij betreft gaat dit een vervolg krijgen op deze manier.   :)

razorx

Ik ben blij dat je de regels zo respecteert. Dat zouden er meer moeten doen!
;D
Mijn weekend agenda zit helaas wat te vol, maar ik zie duidelijk dat ik wat gemist heb.
Groeten van Yits.

Leuk zo'n initiatief  :eusa_clap:

henry classic v70

Citaat van: henry classic v70 op 20-06-2009 18:30:41

Marcel jij natuurlijk ook voor het nemen van dit leuke initiatief

Ik bedoel natuurlijk Marco   :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mikky

;D

Leuk zo'n meeting hier in de buurt, weer een aantal nieuwe gezichten gezien.

En Peter, waar kwam jij in een keer vandaan, heeft je tomtom weer eens niks gezegd??? ;D

Michel