michael jackson

Gestart door rifwachter, 26-06-2009 10:51:17

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

Citaat van: rovelra op 26-06-2009 15:32:50
Sorry maar iemand die met kinderen rotzooid verdient in MIJN belevenis wereld ABSOLUUT geen respect!!!

Veroordeeld of niet het FEIT dat ie er voor is aangeklaagd zegt voor mij GENOEG
Met genoeg CASH kan alles worden verdraaid.....

PUNT.......

You just shot yourself in the foot. Firstly, you shouldn't believe everything you read and hear in the news, most especially about one of the most highly profiled personas on the planet. If its true, then yes, its terrible and sucks, but we'll never know.

But nevermind the fact that you formed your OWN opinion thinking that he paid off people so he could get away with stuff you heard on the news to begin with!

The only fact is that you know nothing about the truth about Michael Jackson's personal life, only that the stats who that he holds numerous records for most albums sold and that he is a major influence musically to many many others. Except you choose to hold a grudge against someone you don't know anything about except what you hear in the news... shame

hathü

Jammer, maarrrr hij komt nu wel in het rijtje onsterfelijken, bij mannen als  J Henrix, Elvis, J Morrison enzovoort, mss kunne ze boven wel gezellig met elkaar jammen. :eusa_whistle:

T W R 850

Elke keer als er nieuws van formaat is dan is het hier een t.....ingzooi!

Leuk forum zo!

:eusa_snooty:

Spin!

Het was een grote ster, dat zeker. Niet mijn smaak, maar krijgt wel mijn respect. Hij had af en toe ook acties die grote vraagtekens creëerde bij menig mens. Het is ook een kunst om met zo'n status te leven, en omgaan met die grote druk die op je staat van de media en fans.

Bovendien lees ik nu het bericht over een overdosis. Het is dus zelfmoord of moord geweest...

www.vm-parts.nl

UserID6342

Citaat van: T W R 850 op 26-06-2009 16:42:16
Elke keer als er nieuws van formaat is dan is het hier een t.....ingzooi!
Leuk forum zo!
:eusa_snooty:
mee eens Beste opmerking sinds het bekend is geworden !

de boekhouder

gewoon negeren, zo'n topic!

Citaat van: Spin! op 26-06-2009 17:09:24
Bovendien lees ik nu het bericht over een overdosis. Het is dus zelfmoord of moord geweest...

Zou dat waar zijn, of willen ze nog meer aan hem verdienen?  Een gewone hartstilstand verkoopt niet echt   :eusa_think:  :eusa_wall:
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

combinedforces

He'll be missed... Hier althans.

Spin!

Citaat van: de boekhouder op 26-06-2009 17:18:44
gewoon negeren, zo'n topic!

Citaat van: Spin! op 26-06-2009 17:09:24

Zou dat waar zijn, of willen ze nog meer aan hem verdienen?  Een gewone hartstilstand verkoopt niet echt   :eusa_think:  :eusa_wall:

In dat geval mag je als doodsoorzaak stellen: de media

Continue op de huid zitten, wachten op een primeur, roddels in de wereld brengen etc...en als dat eenmaal is begonnen, redt je daar dan maar eens uit. Hekel aan media gekregen...kost alleen maar geld, levens en zorgt voor irritatie

www.vm-parts.nl

The Saint

Ik heb Michael Jackson 2x van zeer dichtbij (ik kon het podium aanraken) kunnen bewonderen in de Kuip, en het was echt FANTASTISCH. Zoals hij kan dansen terwijl hij zong, echt onvoorstelbaar. Mooie muziek, een superartiest!

En hij was vreemd ja, maar als je extreem jong extreem veel aandacht krijgt (negatief en positief) en extreem veel geld verdient dan ben je per definitie extreem, want totaal niet te vergelijken met 99,99% van de wereldbevolking (nee zo bijzonder ben jij niet..).

Hij is bij mijn weten nooit veroordeeld voor sex met minderjarigen, dus laten we het daar niet over hebben. Laten we het hebben over zijn muziek, en over zijn eigenlijk trieste leven. Volgens mij zou hij meer geluk hebben gekend met een normaler bestaan en minder talent...  :'(
No shirt no shoes, no pinball

henry classic v70

Citaat van: The Saint op 26-06-2009 18:02:01
Ik heb Michael Jackson 2x van zeer dichtbij (ik kon het podium aanraken) kunnen bewonderen in de Kuip, en het was echt FANTASTISCH. Zoals hij kan dansen terwijl hij zong, echt onvoorstelbaar. Mooie muziek, een superartiest!

En hij was vreemd ja, maar als je extreem jong extreem veel aandacht krijgt (negatief en positief) en extreem veel geld verdient dan ben je per definitie extreem, want totaal niet te vergelijken met 99,99% van de wereldbevolking (nee zo bijzonder ben jij niet..).

Hij is bij mijn weten nooit veroordeeld voor sex met minderjarigen, dus laten we het daar niet over hebben. Laten we het hebben over zijn muziek, en over zijn eigenlijk trieste leven. Volgens mij zou hij meer geluk hebben gekend met een normaler bestaan en minder talent...  :'(
Ja, en dan hadden we nu geen topic gehad over deze persoon
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

pooh

Citaat van: rovelra op 26-06-2009 15:32:50
Sorry maar iemand die met kinderen rotzooid verdient in MIJN belevenis wereld ABSOLUUT geen respect!!!

Veroordeeld of niet het FEIT dat ie er voor is aangeklaagd zegt voor mij GENOEG
Met genoeg CASH kan alles worden verdraaid.....

PUNT.......

kan het toch niet laten om hier op te reageren ;D

Als iemand een aanklacht krijgt is hij dus per definitie schuldig?
Vind je dan ook dat we de rechtssystemen zoals de meeste 1e wereldlanden hanteren moeten afschaffen?

Ik roep dat jij mijn tv gestolen hebt en daarom hakken we meteen je hand af. Je hoeft niet ondervraagd te worden en er hoeft ook niks onderzocht te worden. Dat ik misschien een pathologische leugenaar ben die iedere week iemand anders aantijgd voor onzin dat doet er dan dus niet meer toe.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

UserID6342

Citaat van: pooh op 26-06-2009 18:59:16
kan het toch niet laten om hier op te reageren ;D
Als iemand een aanklacht krijgt is hij dus per definitie schuldig?
Vind je dan ook dat we de rechtssystemen zoals de meeste 1e wereldlanden hanteren moeten afschaffen?
Ik roep dat jij mijn tv gestolen hebt en daarom hakken we meteen je hand af. Je hoeft niet ondervraagd te worden en er hoeft ook niks onderzocht te worden. Dat ik misschien een pathologische leugenaar ben die iedere week iemand anders aantijgd voor onzin dat doet er dan dus niet meer toe.
mee eens. Bovendien of het nu wel of niet waar is doet in deze ook niet ter zake, een van de mediafeiten is dat hij alles heeft afgekocht en zich daardoor al schuldig heeft gemaakt.  Ja dus idd weer die k*tmedia.  Zijn hele leven stond er dagelijks vol van.  Zou jij willen ruilen met zo iemand ?  Ik dus echt niet en vind het dan ook niet raar dat iemand excentriek is/word.  Of je zijn muziek wel of niet goed vond doet ook al niets terzake, feit is gewoon dat hij super veel heeft betekend voor de popmuziek in het algemeen.   

UserID6342

Citaat van: rovelra op 26-06-2009 12:45:53
Ik hoop niet dat die gast gecremeerd word!!!!!!!
Anders hebben we gelijk een milieu ramp erbij .........
Nee, ze cremeren 'm niet hij was al voor 99.9% van plastic dus word omgesmolten en er worden legoblokjes van 'm gebouwd.  Kunnen kinderen ook eens met hem spelen ipv andersom.  Is niet van mijzelf, kreeg ik net via SMS binnen ;D

Theostek

Man, man, man? wat ik hier allemaal lees?

Er is een beroemd artiest/zanger overleden, welke in negatieve of positieve spotlights heeft gestaan..!
Men is nog altijd onschuldig!! tenzij het tegendeel bewezen wordt!
Amerika is het land der ongekende/on begrensde mogelijkheden, je wordt er al vervolgt, bij een aanklacht die wordt ingedient die niet berust op ware feiten.
Ieder persoon heeft goede/slechte eigenschappen! in familie kringen wordt bij een overlijden enkel gesproken? over de positieve eigenschappen van de overleden persoon.
Toch denk ik dat niemand vrij uit gaat, en NOOIT iets verkeerd heeft gedaan in zijn leven...? bijvoorbeeld iets gepikt, of stiekem zijn/haar  rivaal het vuur aan de schenen heeft gelegd.
Als gewone burger merk je daar bijna niets van! maar als beroemd persoon hebben de media of andere(n) meteen het verlossende antwoordt of oplossing.
SCHULDIG...

Toch heeft de persoon "Michael Jackson" meerdere gekwalificeerde positieve instellingen gehad kwa karakter, tegenover (valse) beschuldigingen.

Wie kent de film Free Willy uit 1993 nog? (de orka Keiko)

Wie heeft ervoor gezorgd en betaalt! dat Keiko zijn vrijlating kreeg op Ijsland, en is alsnog 10 jaar na zijn film debuut overleden!!
M. Jackson. (Heel the World)

Michael Jackson heeft  meer gedaan voor goede doelen e.d. waar geen Haan naar kraait of wil Kraaien, de negatieve publiciteit achtervolgt hem, want dat is gewoon kassa kassa..

Respect voor Michael Jackson en moge hij R.I.P
Zelfs dat wordt niet gegund.

Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

UserID6342

Citaat van: Theostek op 26-06-2009 19:23:22
Man, man, man? wat ik hier allemaal lees?
Er is een beroemd artiest/zanger overleden, welke in negatieve of positieve spotlights heeft gestaan..!
Men is nog altijd onschuldig!! tenzij het tegendeel bewezen wordt!
Amerika is het land der ongekende/on begrensde mogelijkheden, je wordt er al vervolgt, bij een aanklacht die wordt ingedient die niet berust op ware feiten.
Ieder persoon heeft goede/slechte eigenschappen! in familie kringen wordt bij een overlijden enkel gesproken? over de positieve eigenschappen van de overleden persoon.
Toch denk ik dat niemand vrij uit gaat, en NOOIT iets verkeerd heeft gedaan in zijn leven...? bijvoorbeeld iets gepikt, of stiekem zijn/haar  rivaal het vuur aan de schenen heeft gelegd.
Als gewone burger merk je daar bijna niets van! maar als beroemd persoon hebben de media of andere(n) meteen het verlossende antwoordt of oplossing.
SCHULDIG...
Toch heeft de persoon "Michael Jackson" meerdere gekwalificeerde positieve instellingen gehad kwa karakter, tegenover (valse) beschuldigingen.
Wie kent de film Free Willy uit 1993 nog? (de orka Keiko)
Wie heeft ervoor gezorgd en betaalt! dat Keiko zijn vrijlating kreeg op Ijsland, en is alsnog 10 jaar na zijn film debuut overleden!!
M. Jackson.
Michael Jackson heeft  meer gedaan voor goede doelen e.d. waar geen Haan naar kraait of wil Kraaien, de negatieve publiciteit achtervolgt hem, want dat is gewoon kassa kassa..
Respect voor Michael Jackson en moge hij R.I.P
Zelfs dat wordt niet gegund.
mee eens.