wat allemaal bij welke km-beurt

Gestart door Jaco S, 29-06-2009 15:55:33

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

Heeft iemand een bestand waar alles in staat wat ze bij welke km-beurt doen bij de 850 t5??

mv
Jaco

sean850

makkelijkste is om het vadis programma te scoren daar staan alle onderhouds beurten in met aandachtpuntjes waar op te letten en hoe je het moet doen is een heel kleine investering waar je altijd van kunt genieten.

even op marktplaats zoeken op volvo vadis en dan moet het goedkomen

razorx

En dan schema'tje opzetten, erg handig:

Dit is alweer een oudje met wat foutjes, maar voor het idee.
Één en ander natuurlijk aanpassen aan jouw roffel en voorkeuren.

Oranje is wat moet x is gedaan.

Gr.
Y.

Jaco S

de mijne moet de 180beurt hebben, en heb geen idee wat er gedaan moet worden

sean850

bestel toch gewoon vadis kost maar 7 euro inclusief verzendkosten en daar staat alles over je auto in elk onderdeeltje en alle beurten zelfs dingen waar je het bestaan niet vanaf wist.

Wil het je trouwens niet opdringen hoor  :eusa_shifty:

Jaco S

ja ik heb ook vadis, alleen ligt die bij me broer voor zijn v40, dus dacht zal ff hier vragen....want maandag gaat  ze voor de 180dkm beurt

Jaco S

Ik ben dus vandaag geweest voor me 180dkm beurt.....wat me erg opviel aan me rekening toen ik thuis kwam was dat er de V-snaar er bij stond terwel die een maand geleden bij me riem,spanrollers, waterpomp ook al vervangen is.....en dat bij dezelfde dealer

Jaco S

Heb ondertussen de dealer gesproken en word netjes recht getrokken, krijg het geld van de V-Snaar terug. super dus!!

Fi-Wi

Bedankt voor de tip v.w.b. Vadis!

Inmiddels 2 dvd-tjes van MP gekocht en ontvangen, die ik komend weekend eens zal instaleren.