We gaan op reis naar Roemenië!

Gestart door Lampje, 12-07-2009 14:06:34

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Weet iemand uit zijn/haar hoofd met welk moment deze plug aangedraaid moet worden?

elianmars

Kan er in Vadis niks over vinden  :eusa_think:

Lampje

Misha

Citaat van: Lampje op 13-07-2009 23:32:56
Handvast dan maar? :eusa_whistle:
He ja, en dan een randje siliconenkit ertussen en wat locktite op de draad !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Lampje

Mijn vering zat ook handvast dus moet kunnen  :eusa_whistle:

Maar nu zit hij keistrak hoor Misha, het was maar een grapje van Sander...

Ik zal morgen eens kijken naar die olie, want dat kan echt niet, dat is milieubelastend...

thuur

Mooi initiatief! Keep us posted!

Gr :eusa_clap:

Lampje

Die krengen blijken ovaal te zijn, gericht op éénmalig gebruik.

Citaat van: Lampje op 12-07-2009 20:25:25
Citaat van: razorx op 12-07-2009 14:09:29
Goede reis Lampje, en succes met je project!
Yits.

Veren monteren is niet zo lastig. Zorg alleen dat je voor vóór, veerspanners hebt die lang genoeg zijn.
Als je het heel net doet vervang je ook de eenmalig bruikbare moertjes.

Ja, dat snap ik nu. We hebben ze wel eens hergebruikt, met hele wonderlijke gevolgen...

Lampje

darius

Zo lampje ik zie dat jullie er helemaal klaar voor zijn. Ben heel benieuwd naar jullie avonturen, dit gaat een ongelofelijke indruk op jullie maken. Ga zo door.. :eusa_clap:
No show, only go.

UserID6342

Hele goede reis alvast vanaf deze kant gewenst, Frank

Lampje

Vette tegenslag: het wiellager rechtsvoor is waarschijnlijk kapot aan het gaan. Men heeft het bij de Volvogarage niet opgemerkt maar 3 dagen later was het duidelijk hoorbaar tussen de 50 en 90 km/u. Een soort 'zwoef - zwoef' geluid 3 x per seconde.

Het was er eerst af-en-toe, maar nu is het er constant.

Wie weet raad? (Zondag vertrekken we, of misschien wel niet :o)

elianmars

Dat meen je niet.....  :eusa_wall:

Volvo garage kan niks voor je doen op zo'n korte termijn?

Lampje

Die weten eigenlijk niets beters dan een lager à 200€ ex. BTW te bestellen en te monteren, maar weten niet zeker of dit het antwoord is. Ze vinden het moeilijk...

Als vrijdag blijkt dat het geluid heel ergens anders vandaan komt dan is het jammer van die 200 Euri.

Daarnaast, om het nog complexer voor mij te maken, ligt het lager ook nog eens bij estateservices voor 100€ incl BTW in het schap. Telefonisch gecheckt en is op voorraad in Obdam :eusa_think:

elianmars

Ik zou je best willen helpen, maar weet niet of ik er aan moet beginnen om een wiellager te vervangen.

Ik heb al aardig wat aan de 850 en V70 gesleuteld, maar heb nog niet eerder een wiellager vervangen.....

Sbv

Citaat van: elianmars op 15-07-2009 22:32:39
Ik zou je best willen helpen, maar weet niet of ik er aan moet beginnen om een wiellager te vervangen.

Ik heb al aardig wat aan de 850 en V70 gesleuteld, maar heb nog niet eerder een wiellager vervangen.....
mee eens
Die leuke maat 36 moer loshalen is een leuke klus.