De avonturen van The swedish chef

Gestart door Joeri, 29-07-2009 08:22:19

Vorige topic - Volgende topic

maartendeb

daytonawim

Hey Joeri, welkom thuis.

Enne we verwachten natuurlijk wel wat leuke prentjes van je toertje ;D ;D

UserID6342

Werken met Cheetah's in Namibië ?  Heb je bij Harnas gezeten dan ?

Joeri

Citaat van: Dirk342 op 17-11-2011 14:27:33
Werken met Cheetah's in Namibië ?  Heb je bij Harnas gezeten dan ?
Nope, Africat foundation (PAWS)  :) Onwijze gave ervaring! Harnas hebben we wel verhalen over gehoord, het is erg populair, maar die doen het toch iets anders dan Africat. Wij zijn niet zo van de volunteer projecten waar ze knuffelen met dieren (lees: grote katten) die in het wild thuis horen  ;)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

daytonawim

Het wordt steeds spannender, waar blijven die foto's nou   :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Joeri

Na, een paar teasers dan:

Java:

Bali:

Joeri

Joeri

petrolhead

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

UserID6342

Citaat van: Joeri op 17-11-2011 14:39:06
Nope, Africat foundation (PAWS)  :) Onwijze gave ervaring! Harnas hebben we wel verhalen over gehoord, het is erg populair, maar die doen het toch iets anders dan Africat. Wij zijn niet zo van de volunteer projecten waar ze knuffelen met dieren (lees: grote katten) die in het wild thuis horen  ;)
Ben bij beide geweest, mijn persoonlijke ervaring is dat ze juist bij Harnas erg veel doen om de beesten terug te zetten in hun habitat en ja, wel met je eens dat 'kleintjes' doodgeknuffeld worden door de vrijwilligers daar. Ik vond het leuker als bij Africat in Etosha (geweldig mooi park overigens).  Moet nog ergens foto's hebben dat ik tussen de cheetah's slaap, geweldige ervaring om mee te maken.

Geweldige foto's heb je, blijft altijd schitterend om te zien !  De foto's van Namibië geven toch altijd een bepaalde warmte af, geweldig land !

Joeri

Citaat van: Dirk342 op 17-11-2011 17:58:27
Citaat van: Joeri op 17-11-2011 14:39:06
Ben bij beide geweest, mijn persoonlijke ervaring is dat ze juist bij Harnas erg veel doen om de beesten terug te zetten in hun habitat en ja, wel met je eens dat 'kleintjes' doodgeknuffeld worden door de vrijwilligers daar. Ik vond het leuker als bij Africat in Etosha (geweldig mooi park overigens).  Moet nog ergens foto's hebben dat ik tussen de cheetah's slaap, geweldige ervaring om mee te maken.

Geweldige foto's heb je, blijft altijd schitterend om te zien !  De foto's van Namibië geven toch altijd een bepaalde warmte af, geweldig land !
Gaaf zeg! Wij zaten op Okonjima reserve, uurtje van Otjiwarongo. Jij bedoelt denk ik Africat North. Daar zijn wij niet geweest. Het is vooral het knuffelen inderdaad waar men minder positief over denkt. Die "conservation stijl" past gewoon niet bij de werkwijze van Africat.

Namibie, en eigenlijk heel Afrika is ongelooflijk. Moeilijk te bevatten hoe de natuur en cultuur ons elke keer weer grijpt. Je blijft maar terug willen  :)

UserID6342

Wij waren idd bij Africat North, en zoals je weet ligt Harnas onderhand tegen Botswana aan (ook een geweldig land qua natuur, maar echte armoede daar, brrr).
Heb je nog de kans gehad om in Namibië naar Swakopmund te gaan en/of the Walvis Bay ?  Is echt geweldig, is een van de grootste walvis baaien (en je ziet ze ook echt) heeft een van de grootste flamingo's verzamelingen op hetzelfde strand zitten, je weet niet wat je ziet als je daar loopt / bent.  Dan pas begrijp je echt hoe machtig en mooi de natuur is.

Tenminste..... vond ik ;D

daytonawim

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Dat zijn wel super foto's kerel, zo te zien heb je heel wat moois gezien en gedaan

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: