ik heb me altijd al afgevraagd ....

Gestart door Ben, 07-08-2009 17:06:43

Vorige topic - Volgende topic

850Tim

Citaat van: Turbo-Geek op 10-08-2009 11:26:36
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe het komt dat er weleens een zondagsrijder voor je rijd en dat die altijd heel toevallig net alle afslagen pakt die jij ook moet hebben en soms verassend dit bij jouw bestemming moet zijn .....
En dat terwijl je in het begin altijd de illusie hebt van "oh, die mafketel ben ik zo vanaf want de kans dat hij die kant op gaat is nihil ..."

Ik heb regelmatig "zondagsrijders" voor me en het is niet eens zondag............ ;)
Simply the best.......

Joris_Scholte

Ik heb me altijd al afgevraagd hoe het komt dat er weleens een zondagsrijder voor je rijd en dat die altijd heel toevallig net alle afslagen pakt die jij ook moet hebben en soms verassend dit bij jouw bestemming moet zijn .....
En dat terwijl je in het begin altijd de illusie hebt van "oh, die mafketel ben ik zo vanaf want de kans dat hij die kant op gaat is nihil ..."
Volgens mijis het een geheime club; allemaal een 27mc aan boord, en zo houden ze contact voor wie ze uit rijden.

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Joris_Scholte op 10-08-2009 13:42:22
Volgens mijis het een geheime club; allemaal een 27mc aan boord, en zo houden ze contact voor wie ze uit rijden.

Het is het genootschap van "De Hoed"... te herkennen aan lange overjassen (zelfs nu in de zomer) in combinatie met een hoed (bij uitzondering ook wel eens een pet).

Easterboy

Genootschap de pet(je) rijdt je toch altijd juist voorbij?

Joris_Scholte

Citaat van: Easterboy op 10-08-2009 14:07:57
Genootschap de pet(je) rijdt je toch altijd juist voorbij?
En hangt altijd scheef achter het stuur. Misschien mag je daar alleen bij als je ruggegraat scheef gegroeid is?

rogerV701998

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 10-08-2009 14:04:57

Het is het genootschap van "De Hoed"... te herkennen aan lange overjassen (zelfs nu in de zomer) in combinatie met een hoed (bij uitzondering ook wel eens een pet).

En dan ook nog meestal rijdend in een Renault Scenic :eusa_silenced:

Joris_Scholte

Citaat van: rogerV701998 op 10-08-2009 14:10:51
Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 10-08-2009 14:04:57
Het liefst met 110 in de linkerbaan, continu, geeft nooit richting aan en voert bijna nooit verlichting (al kan dat, gezien de autokeuze, ook een technisch defect zijn). Mocht er alsnog met licht aan gereden worden, brandt er maar één lamp; rijden met rangeersein, zoals dat bij het spoor heet.... 8)

V70R-obert

...of een Toyota Yaris. Deze auto's zouden eigenlijk een oranje stok met een vlaggetje moeten voeren die je ook op kinderfietsen ziet. Mijn hart klopt in mijn keel als ik een Yaris zie rijden. De dood heeft een evolutie genomen, was het nog een magere man in een zarte cape en een zeis, is het nu een hoedje in een Toyota Yaris.

Rogers XC 70 2000

= ander soort pet (niet het hoge -Amerikaanse(?)- model, maar het lage/platte model, enkel gedragen door mannelijke personen > 65 jaar).

overigens wel opvallend dat velen, zo niet iedereen,  "De Hoed" kent!

-D©©©L-

Citaat van: rogerV701998 op 10-08-2009 14:10:51

Renault Kzieniks.

denkweb

En dan de aannemers Renault Tragiek...

als de pechdienst belt voor iets anders dan een starthulp dan vraag ik steevast:
'koppeling of turbo?'

De volgende keer zet ik er iets op in ;)

Turbo-Geek

Maar alles is beter als die TE*#@G bouwvakkers/stukadoors/en consorten die rijden als geile Apen in het busje (Transporter/Vito) van de baas !!  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Levensgevaarlijk dat volk   :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Freakybaby

Citaat van: Turbo-Geek op 10-08-2009 17:22:13
Maar alles is beter als die TE*#@G bouwvakkers/stukadoors/en consorten die rijden als geile Apen in het busje (Transporter/Vito) van de baas !!  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Levensgevaarlijk dat volk   :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:

Nogmaals: voorbij laten, erachteraan hangen, en zodra het weer gaat lopen rechts voorbij. Perfect recept!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Christian850

Citaat van: Turbo-Geek op 10-08-2009 17:22:13

Levensgevaarlijk dat volk   :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:

Om over de Poolse busjes nog maar niet te spreken...

Wat een idioten zitten daar tussen zeg...

-D©©©L-

Ik heb me afgevraagd of Ford Duratec motoren ook goed op LPG willen. T is toch een beetje de nieuwe volvo richting enzo.