Centrale vergrendeling: bestuurdersportier sluit SOMS

Gestart door ANLS, 14-08-2009 15:12:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ANLS

Ik heb enkele problemen met de mijne, daarmee dat ik bepaalde topics open...

Als ik mijn auto sluit met het "bakje", sluit het bestuurdersportier niet altijd mee en deze moet ik dan manueel sluiten (en achteraf weer opendoen want dan wil hij niet mee open met de rest). Soms sluit hij dan wel weer mee... Is niet zo'n probleem, maar soms wel heel onhandig (in het donker altijd kijken of hij gesloten is etc). Kan iemand me helpen?


haasje

bedoel je dat je bestuurdersdeur niet meegaat op je afstandbediening?
het lijkt erop dat je slotmechanisme in de deur zijn beste tijd gehad heeft.

ANLS

Idd met afstands bediening. Ik kan hem (soms) enkel manueel sluiten, en dan gaat hij dan wel weer mee toe... Bedoel je het mechanisme zelf? Dat is toch niet elektrisch...  ??? Manueel lukt het wel altijd.

-D©©©L-

En bij het manueel sluiten met de cilinder van de bijrijders deur of de kofferbak ? Doen ie het dan wel altijd ?

ANLS

Ja, dan doet hij het altijd. Tenzij ik heel rap open en sluit, dan sluit enkel de passagiersdeur.

Dus even op een rij:

Als ik met bakje sluit, sluit linkerportier niet, en moet ik die manueel sluiten.
Als ik met bakje open, gaat alles open, behalve linkerportier.
Als ik die manueel open, gaan ze wel allemaal open.

Is een kleinigheid, maar dan sta je daar show te geven door je auto op 10m te openen en moet je nog manueel je deur openen :d

Bakje doet het trouwens niet altijd, maar ik denk dat de batterijen bijna plat zijn.

-D©©©L-


UserID6342

Zo lees ik het wel Marco, zat ook ff al te puzzelen...

razorx


ANLS

Afstandsbediening = bakje in de volksmond (is ook veel korter!) ;)


bupozaanstad

Citaat van: ANLS op 22-08-2009 08:12:56
Afstandsbediening = bakje in de volksmond (is ook veel korter!) ;)

Welke volksmond? Voor mij een nieuw woord, en overigens AB is nog korter en voor iedereen begrijpelijk.

ANLS

Vlaams: bakje of in Antwerps: kaske en als je het niet gelooft: http://www.youtube.com/watch?v=pIev3AlYakU

Maar eh, weet iemand misschien een oplossing voor het probleem?

axelvr

geen bedrading gescheurd in de deurhoek?

p.s. ik snap wel wat een bakje is hoor ;) , maaroed heb ook 9 jaar in Belgie gewoont ;D

ANLS

Niets gescheurd maar voorlopig werkt alles weer vlot... ???