Leren handschoenen

Gestart door -Jaap-io, 09-12-2003 14:48:04

Vorige topic - Volgende topic

johan283

Citaat van: Snellebaksteen =3591.msg261582#msg261582 date=1161165977
In de Trabant wel: een heel erg hard en dun bakalieten stuurtje. Maar in de Volvo is het behoorlijk overbodig.

ik heb blijkbaar gevoelige vingertjes die niet geod tegen de kou kunnen   :evil:

johan283

Citaat van: Rijns_t5r op 18-10-2006 12:14:08
huh,heb jij nog geen stuur verwarming  ;D

jij wel ?? Wist niet dat dat een optie was

Rijns_t5r

8) ik zeg niet dat ik het heb,maar het is er wel geweest ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

martin850

ik heb niet eens handschoenen, laat staan leren.....

met de winters in nederland heb je dat, volgens mij, eigenlijk niet nodig

groeten martin

b0nkolok

Draag ze alleen rijdend op de fiets als het echt koud is, zonder blote knokkels uiteraard. Maar in een roffel? Overdreven.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

viking_in_shorts

Nou .. zit er wel over te denken. Ga zometeen verhuizen naar het platte land waar we het 1e jaar nog geen garage hebben. Als het dan inderdaad -30 gaat worden zoals vorig jaar, dan is dat toch wel een ideetje..

Of ik moet de roffel gaan nemen ipv de cabrio, want die heeft wél zo'n stopcontact aan de voorkant.

The Duck

Draag regelmatig handschoenen in de auto alleen daar staat Sparco op en zijn niet van leer  :evil:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

Hylco

Citaat van: Snellebaksteen op 18-10-2006 12:06:17
In de Trabant wel: een heel erg hard en dun bakalieten stuurtje. Maar in de Volvo is het behoorlijk overbodig.

Zelfde in de Ford Taunus Transit.

Jan_D.

Citaat van: b0nkolok op 18-10-2006 15:20:52
Draag ze alleen rijdend op de fiets als het echt koud is, zonder blote knokkels uiteraard. Maar in een roffel? Overdreven.

Als ik ga zeilen en het echt hard waait gebruik ik handschoenen om zo toch mijn tere handjes te beschermen. Maar wel handschoenen zonder vingertoppen natuurlijk!
In de auto??? Gr nee.
Volgend topic:  wie zet zijn hoed op in de auto??  :eusa_wall:

Jan

-D©©©L-

Citaat van: Jan_D. op 19-10-2006 20:48:24

Jan
Heb zonder hoed net 2 cm over tot het dak.

Jan_D.

Snellebaksteen

Jan

In de Trabant (jaja, gaan we weer) heb ik zo'n hele foute bontmuts van het voormalig Oost Duitse leger liggen...Met embleem.

Als ik met m'n 1.90 en een ongeschoren kop met die muts op in combinatie met een lange donker grijze wollen jas,kisten en zwarte leren handschoenen aan, m'n lijf de Trabi uitwring is dat altijd goed voor een heeeeeele grote hoop vreemde blikken;D ;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Rick.

Citaat van: Snellebaksteen op 19-10-2006 22:35:37

Jan

In de Trabant (jaja, gaan we weer) heb ik zo'n hele foute bontmuts van het voormalig Oost Duitse leger liggen...Met embleem.

Als ik met m'n 1.90 en een ongeschoren kop met die muts op in combinatie met een lange donker grijze wollen jas,kisten en zwarte leren handschoenen aan, m'n lijf de Trabi uitwring is dat altijd goed voor een heeeeeele grote hoop vreemde blikken;D ;D ;D

Foto!! :D
Don't waste your time always searching for those wasted years.

Fritzie

Ik stap nooit in de V70 zonder leren handschoenen en hoed.....is ook het enige dat ik dan draag....grrr, kinky......

Neen, leren handschoenen: leuk in een open Engelse sportwagen maar in de V70....gruwel!

Amieke850

Ja hoor :laugh: , 's winters draag ik dunne zwarte leren handschoenen, ook in de auto [!] en ik zie het probleem echt niet hoor... :eusa_whistle: