Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Citaat van: Subonno op 03-01-2011 13:22:09
Hey jij hebt alle car packs gedownload zo te zien ?
Ik moet er nog 1 waar o.a. de GT3RS in zit !!
---
Mijn favo auto is een 3.0 CSL met special paint en niet te veel tuning zodat het geluid mooi blijft.

Ja klopt, behalve de laatste, met de Volvo 242 Group-A. Die ga ik ook nog maar even downloaden. ;)
Heb al een paar weken/maanden(?) niet meer gespeeld.

Ik heb niet echt een favoriet. Ja de Porsche's zijn toch wel echt favoriet, die rijden echt heel goed. En die Bentley gaat ook super. En dan heb ik nog een heerlijke RS6 met veeeeeeel vermogen.

Sem

Citaat van: Teddy81 op 03-01-2011 13:36:40
Citaat van: Subonno op 03-01-2011 13:22:09
Hey jij hebt alle car packs gedownload zo te zien ?
Ik moet er nog 1 waar o.a. de GT3RS in zit !!
---
Mijn favo auto is een 3.0 CSL met special paint en niet te veel tuning zodat het geluid mooi blijft.

Ja klopt, behalve de laatste, met de Volvo 242 Group-A. Die ga ik ook nog maar even downloaden. ;)
Heb al een paar weken/maanden(?) niet meer gespeeld.

Ik heb niet echt een favoriet. Ja de Porsche's zijn toch wel echt favoriet, die rijden echt heel goed. En die Bentley gaat ook super. En dan heb ik nog een heerlijke RS6 met veeeeeeel vermogen.

Mijn M5 kan echt niet boller wat tuning betreft... ding loopt 380km/h!!!! Op Old Mulsanne... wat een mooi recht stuk!

Teddy81

Dan wil ik wel eens tegen je M5 rijden met mijn RS6, op Mulsanne! Ik ben benieuwd! ;D

Subonno

Dan heb ik nog wel een Audi S5 V10 turbo . . . . loopt ook als een kanon!

Teddy81

Wat is jouw gamertag?

Edit: Thnx  ;D

Sem

Leuk he? Dit... geweldig!

Teddy81

Ja cool, heb ineens echt F*cking veel zin om mn Xbox weer aan te slingeren! LoL ;D

0507880

Wie heeft er Driver san-francisco besteld op de pc dan?
oo ja en test driver unlimited 2 kan ook online  :eusa_dance:

Sem

Ik heb een gitzwarte Focus RS.. 19" zwarte velgen.. zwarte ramen.., echt een Satan op wielen. Wat een ding. 555kw onder de kap! Vierwielaandrijving onder geschoefd en een viercilinder turbo RS200 motor eringelepeld i.p.v. de Volvo 5cil.. Sorry, maar gaat als de brand.

Teddy81

Ik heb een 911 met een V10 uit een Carrera GT. LoL gaat ook mega snel.
Ik weet heel eerlijk gezegd niet eens welke auto's ik allemaal heb, heb het al een hele tijd niet meer gespeeld. Iigeval niet de career mode. Wel online! ;D

Auk

Na alle versies van Gran Turismo verzameld te hebben in de jaren moest GT5 er natuurlijk ook komen. Paar weken geleden dus een nieuwe Playstation 3 gekocht met de game GT5. Daarnaast ook Call Of Duty Black Ops.

Helaas niet heel veel tijd om te gamen, maar zal 'm zo maar weer eens aan zetten.

AukevA gebruikersnaam.
Auke
Volvo. for life

Subonno

K heb weer vorderingen gemaakt op de gok, stuurtje is nog niet binnen. . . . .
Alleen het knutselen is al leuk!

Sven850

Nou ja de helm heb je wel al in ieder geval ;D
XC40 T4 Recharge

Teddy81

Dat ziet er goed uit Onno! :eusa_clap:
Was leuk racen gister! ;D

Piere

Ik was deze morgen in een nostalgische bui; Unreal Tournament 1 gedownload  8)

Aaaages ago, blijft toch een zalig spel, vooral quotes als 'Godlike, Killing Spree, Multikill' :D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/