Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

Subonno

Hier nog een paar foto's omdat het zo'n mooi spel is!!!!

LPGLE

Citaat van: Waltie op 10-01-2011 15:21:07
Met de bonusraces van het seizoensevenement kan je veel en makkelijk geld verdienen. Gewoon de vereiste auto kopen, zachte racebanden, en een klein beetje meer pk's (ECU-luchtfilter-uitlaat) en zo'n race is makkelijk te winnen.

klopt,  heb gister 1.500.000 credits gewonnen !!!  ( in 1 race )

heb alle bonus races in de seizoens event gereden ( gewonnen) , maar driften is andere koek  :eusa_doh:

Zit nu op niveau 27 , met totaal  9.200.000 credits, nog ff en ik kan voor de F1 ferrari naar de dealer

spel is alweer voor 58% klaar :(

Emiel

Dat jullie tijd hebben om foto's te maken. :eusa_eh:

Ik zit op 85%

Morgenavond zou ik wel kunnen, maak jij een room aan Onno?

LPGLE

hoort eigenlijk in  geërgerd topic ;

Ben ik goed onderweg in ' 200 miles op laguna seca raceway' , zit ik op 69 ronden van de 90 , dus bijna klaar ....zeg maar .
( dat na 1 uur en 20 minuten racen ) ,  gooit de kat een beeldje van de kast en gaat er mee voetballen ...
Dus ik zet hem op pauze , leg de controller weg , snel achter de kat aan, normaal staat ie automatisch op hervatten ,  alleen het icoontje ernaast is "opnieuw beginnen"  blijkbaar met weg leggen heb ik de controller nog eens aangestoten , en plof daarna weer op de bank en druk ik op kruisje/gas geven  , om dus te hervatten ...

WTF... begint ie overnieuw ... DAMN DAMN  :eusa_wall:, verkeerde knop , kan ik weer helemaal overnieuw  :eusa_wall:

YoeriR

xbox 360 en xbox!!! forza motorsports is de sjips!!! :P

verder zijn shooters als gears of war en halo ook gaaf!!!

Piere

Citaat van: LPGLE op 10-01-2011 18:18:21

Ben ik goed onderweg in ' 200 miles op laguna seca raceway' , zit ik op 69 ronden van de 90 , dus bijna klaar ....zeg maar .
( dat na 1 uur en 20 minuten racen ) ,  gooit de kat een beeldje van de kast en gaat er mee voetballen ...
Dus ik zet hem op pauze , leg de controller weg , snel achter de kat aan, normaal staat ie automatisch op hervatten ,  alleen het icoontje ernaast is "opnieuw beginnen"  blijkbaar met weg leggen heb ik de controller nog eens aangestoten , en plof daarna weer op de bank en druk ik op kruisje/gas geven  , om dus te hervatten ...

WTF... begint ie overnieuw ... DAMN DAMN  :eusa_wall:, verkeerde knop , kan ik weer helemaal overnieuw  :eusa_wall:

Zo'n dingen kun je dan toch op automatische piloot laten rijden als je auto goed genoeg is?
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

LPGLE

Citaat van: Piere op 10-01-2011 19:34:38
Citaat van: LPGLE op 10-01-2011 18:18:21

( dat na 1 uur en 20 minuten racen ) ,  gooit de kat een beeldje van de kast en gaat er mee voetballen ...

Zo'n dingen kun je dan toch op automatische piloot laten rijden als je auto goed genoeg is?
Nee , ik rijd ik de A-spec modus .

GT4 kon dat idd wel .

Piere

Citaat van: LPGLE op 10-01-2011 19:55:10
Nee , ik rijd ik de A-spec modus .

GT4 kon dat idd wel .

Ja inderdaad, daarmee dat ik het zeg,  die lange races rij ik wel in B-spec, zeker Laguna Seca  :eusa_shifty:
En zeker als de eerste (zelfgereden) poging mislukt  >:(
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

viking_in_shorts

elianmars

zwamborn

Subonno

Citaat van: Emiel op 10-01-2011 17:54:22
Dat jullie tijd hebben om foto's te maken. :eusa_eh:
Ik zit op 85%
Morgenavond zou ik wel kunnen, maak jij een room aan Onno?
Ik wil best een room aanmaken, !!

LPGLE

Hey Onno , zag je net al een paar keer online komen op de PS3 , maar ik ben de indy500 aan het racen , ben nu half op weg ...
Dus dat wordt vanavond niet online racen , ga hem niet meer afbreken ;)

Subonno

Ik ben modem weer aan het instellen, gaf NAT 3 Strict ,..... is nu 2 geworden moderate.
Succes !!!

LPGLE

Citaat van: Subonno op 11-01-2011 18:59:27
Ik ben modem weer aan het instellen, gaf NAT 3 Strict ,..... is nu 2 geworden moderate.
Succes !!!
wat is dat precies ,  ik krijg ook vaak die melding NAT3 , en dan kan ik ergens niet deelnemen in een online race .