Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:24:01
Citaat van: Turbo-Geek op 17-10-2011 17:21:50
MW3 op de Xbox 360

hmmmm potje tegen me dochter als hij uit is en we hem hebben?

Is prima ... Medio half Nov is ie uit.

@ Caroline, MW3 is nog niet uit ... Zal dus MW2 zijn.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Turbo-Geek

Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:26:53
Citaat van: CarolineB op 17-10-2011 17:22:26
Begrijpelijk, maar Rick had darts, monepoly etc gekregen en niemand die daar wat mee deed. Dus mooi weg en hij blij met een game die het doet.
En mijn oren ook, dat getier iedere keer als MW3 weer kuren had  :eusa_wall:

ooit wel eens gedacht aan een goede headset voor rick?
ik heb zelf een turtle beach headsetje is wel een stuk beter dan het originele setje en je hoort het game geluid er ook doorheen

Hier ook !
Ik heb de Turtlebeach X41 en die is echt super. 7.1 surround sound, onontbeerlijk voor games zoals BF en MW.

grobbekuiken

Citaat van: NinaPaul op 17-10-2011 17:25:18
Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:12:40
Citaat van: FGG op 17-10-2011 17:09:47
Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:03:15
verder heb ik een dochter die verslaafd is aan COD black ops
daarbij horende een schoondochter die het ook is

toch

:eusa_think:

kom op daar hoef je toch niet over na te denken ???

Het kon toch ook een typfout (verspreking) zijn?

jaja kon helemaal maar is niet zo en ja ik heb er vrede mee als zij maar gelukkig is

grobbekuiken

Citaat van: Turbo-Geek op 17-10-2011 17:27:55
Begrijpelijk, maar Rick had darts, monepoly etc gekregen en niemand die daar wat mee deed. Dus mooi weg en hij blij met een game die het doet.
En mijn oren ook, dat getier iedere keer als MW3 weer kuren had  :eusa_wall:

ik heb zelf een turtle beach headsetje is wel een stuk beter dan het originele setje en je hoort het game geluid er ook doorheen

Hier ook !
Ik heb de Turtlebeach X41 en die is echt super. 7.1 surround sound, onontbeerlijk voor games zoals BF en MW.

alleen die prijs pfffff

CarolineB

Ja, hij heeft er 1, alleen helpt dat niet tegen zijn herrie  ;)

Turbo-Geek

Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:29:43
Citaat van: Turbo-Geek op 17-10-2011 17:27:55

Hier ook !

alleen die prijs pfffff

Klopt maar dan heb je ook wat. Je kan hem ook op de PC en PS3 gebruiken. Ook voor films en dergelijke.
Enne je hoort meer dan met welke surround set dan ook, bovendien kan je hem zo hard zetten als je zelf wilt.
Tenzij je vrij staand woont is dat in dit 'grote' land nagenoeg onmogelijk met een reguliere setup.

De fabrieks 'headset' is een martelwerktuig en gewoon ruk ... Maar kan me goed voorstellen dat het voor kids idd een te dure uitgave is.
De Turtlebeach versie met snoer is beduidend goedkoper trouwens.

grobbekuiken

zou het ook mogelijk zijn om en je ps3 en je xbox tegelijkertijd er op aan te sluiten
niet dat ze ooit tegelijk aanstaan maar dat gekl@@t met die kabeltjes wordt het een beetje zat

Quota

hhmmm ik ga binnenkort naar een ouderwetse lanparty. Er zal ET gespeeld worden. Nu ben ik zelf niet zo'n gamer (en als ik het doe vooral racespellen), maar dit leek me wel een keertje geinig. Zijn er hier mensen bekend met dat spel?

grobbekuiken

nee sorry echt niet  ??? ???

Turbo-Geek

Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:36:45
zou het ook mogelijk zijn om en je ps3 en je xbox tegelijkertijd er op aan te sluiten
niet dat ze ooit tegelijk aanstaan maar dat gekl@@t met die kabeltjes wordt het een beetje zat

Met een headset met kabels blijf je kloten ... Natuurlijk kan je de bron aansluitingen verdubbelen maar een draadloze set is ideaal.
Heel simpel want voor 4 euro koop je een Optische splitter en voor 2 euro per stuk koop je een optische kabel.
1 optische kabel van headunit naar splitter, van splitter naar xbox 360 en PS3 ...
Nu heb je dan een dubbele digitale verbinding van 2 bronnen naar 1 draadloze headset.

Turbo-Geek

Citaat van: Quota op 17-10-2011 17:45:19
hhmmm ik ga binnenkort naar een ouderwetse lanparty. Er zal ET gespeeld worden. Nu ben ik zelf niet zo'n gamer (en als ik het doe vooral racespellen), maar dit leek me wel een keertje geinig. Zijn er hier mensen bekend met dat spel?

Wist niet dat Marc van European Tuning een spel had ....  ;D

grobbekuiken

Citaat van: Turbo-Geek op 17-10-2011 18:35:21
Citaat van: grobbekuiken op 17-10-2011 17:36:45

Heel simpel want voor 4 euro koop je een Optische splitter en voor 2 euro per stuk koop je een optische kabel.
1 optische kabel van headunit naar splitter, van splitter naar xbox 360 en PS3 ...
Nu heb je dan een dubbele digitale verbinding van 2 bronnen naar 1 draadloze headset.

dit bedoelde ik dus ik wist niet of het er was
ik heb nl dezelfde als jou dus ook draadloos

tnx

Turbo-Geek

Gewoon deze bestellen:

3x :

http://www.allekabels.nl/Optische-Kabels/5/1520/Optische-Kabel.html

1x:

http://www.allekabels.nl/Optische-Kabels/5/1517/Optische-Splitter.html

Dan ben je voor 11 euro klaar en dan 4 euro verzendkosten.

Let wel, 1 van beide bronnen moet altijd UIT staan, dus beide consoles aan werkt niet maar dat lijkt me duidelijk (mengen optische signalen).
Overigens zal je WEL dat kabeltje moeten blijven gebruiken voor de Mic als je wilt chatten op de X360 (dat kabeltje in je controller chat poort), en met een PS3 moet je daarvoor een Amigo 2 USB adaptor hebben.
Maar voor het gamen (en blueray movies kijken op de PS3 !!) in full Dolby digital surround ben je voor 15 euro klaar en hoef je nooit kabels te wisselen en gedoe.

grobbekuiken

dank je heb ze al besteld  ;D

confruo

Citaat van: Quota op 17-10-2011 17:45:19

Ow, cool, Enemy Territory.  Das lang geleden. Daar zijn wel wat uurtjes nuttig in besteed. :-D