Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Vinf BF3 tot nu toe niet wereldschokkend en zelfs ietwat tegenvallen.
De campaign is ruk en heel herkenbaar (in andere shooters al heel vaak hetzelfde gezien) en de multiplayer is okay maar kan nog niet zeggen dat ik het leuker vind dan BFBC2.
Ik mis nog iets maar ik moet denk ik eerst wat langer spelen en over 1 maand nog eens oordelen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

PrioroftheOri

EVE online ftw. Voor degenen die het niet kennen. Ruimteschipjes knallen waarbij PVP je het behoorlijk benauwd kan maken als je in dure bootjes vliegt waar je maanden voor hebt zitten skillen en sparen.

fust850

Forza 4 ook maar eens bestellen denk ik, heb er wel zin in.

Zal wel een nieuwe 360 moeten kopen als ik online wil raggen, de mijne was gechipt, en is tijdens MS' laatste grote aktie op de zwarte lijst terecht gekomen...
Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Turbo-Geek

Yup, de banwaves heb je met name met de nieuwe releases en iedereen online gaat, met je aangepaste firmware ga je dan idd het schip in.

NinaPaul

Wat is nu precies het voordeel van een "gechipte" spelconsole dan?

(of is het echt enkel en alleen om (illegale) copies te kunnen draaien?)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Turbo-Geek

Yup het enige voordeel. Je kan dus behoorlijk wat besparen als je vreselijk veel nieuwe games wilt spelen.
Mijn ervaring is dat het copieren overslaat in een verzamel hobby van alle games en ondertussen nagenoeg niks spelen .....
Ik koop de echt belangerijke titels en de andere koop ik 2e hands. Je hebt dan na een half jaartje top games voor 15 euro, daar kan je niet voor lopen klooien.

Vwb de ombouw, men flashed de firmware van de DVD drive, zodat deze WEL een copy leest.
Bij een banwave gaat MS alle firmwares vergelijken van de mensen die online zijn met de serienummers van de consoles (het is bekend welk serie nummer welke firmware checksum had af fabriek !) en daar waar dat niet klopt wordt het serienummer van de Xbox gebanned, net als Volvo For Life !!
Niet echt leuk want zonder Xboxlive (online game/download service) is de xbox een stuk minder interessant. Ook ben je je Xbox Live account kwijt en die kost een paar tientjes (tenzij hij bijna op was). Tegenwoordig hangen ze ook je account eraan vast en ben je ook al je games data kwijt en je achievements, friends, etc etc.

Slimme anti piracy aktie en voor mensen die online willen gamen nauwelijks rendabel.

Subonno

Voor de plaatjeskijkers!

--
Ik sla BF3 over, ik ga CODMW3 bestellen!

fbm

Citaat van: Subonno op 01-11-2011 21:01:03

Ik ook!  :eusa_dance:

Black ops blijft ook super!

Heb een ps3

fust850

Citaat van: NinaPaul op 01-11-2011 18:48:50

Gechipte console draait in principe alles wat je erin stopt, ook films, DVD's/USB sticks met WMA, WAV, etc etc. (alles behalve MKV eigenlijk)

Ik had het in eerste instantie niet eens echt in de gaten dat het geval gechipped was. Apparaat gewoon gekocht in een gamerswinkel die originele PS3 en Xbox spullen verkocht, in de stad in China waar we werkten/woonden, en verder niets gevraagd (spraken toch geen Engels).  In het begin alleen mijn originele versie van PGR4 gespeeld, week of 2 later pas in de gaten dat ie kopieen slikte toen een collega langskwam met doosje vol spelletjes, die inderdaad werkte. Gekopieerde spelletjes kosten in China ongeveer 1 Euro per stuk, dus vrijwel niemand koopt de echte, denk ik...

Echter, zonder Xbox Live is de lol er vrij snel af, dus toch maar weer een nieuwe ongechipte 360 gaan scoren voor Sinterklaas denk ik...   ;)

MarkoC70T5

Citaat van: fbm op 01-11-2011 22:49:13
Citaat van: Subonno op 01-11-2011 21:01:03

Ik ook!  :eusa_dance:

Black ops blijft ook super!

Heb een ps3

Als ik plaats en videos zient van MW3  eigenlijk niet meer als een update.  Zie niet echt veel vernieuwingen .
En BF3 is kwa look toch wel een stap verder gegaan.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Chris

Citaat van: fust850 op 02-11-2011 05:22:42
Citaat van: NinaPaul op 01-11-2011 18:48:50

Gechipte console draait in principe alles wat je erin stopt, ook films, DVD's/USB sticks met WMA, WAV, etc etc. (alles behalve MKV eigenlijk)

Ik had het in eerste instantie niet eens echt in de gaten dat het geval gechipped was. Apparaat gewoon gekocht in een gamerswinkel die originele PS3 en Xbox spullen verkocht, in de stad in China waar we werkten/woonden, en verder niets gevraagd (spraken toch geen Engels).  In het begin alleen mijn originele versie van PGR4 gespeeld, week of 2 later pas in de gaten dat ie kopieen slikte toen een collega langskwam met doosje vol spelletjes, die inderdaad werkte. Gekopieerde spelletjes kosten in China ongeveer 1 Euro per stuk, dus vrijwel niemand koopt de echte, denk ik...

Echter, zonder Xbox Live is de lol er vrij snel af, dus toch maar weer een nieuwe ongechipte 360 gaan scoren voor Sinterklaas denk ik...   ;)

Het ding kost toch bijna niks meer. Mijne ging anderhalf jaar terug kapot, nieuwe gehaald voor iets van EUR 200,- ofzo.

Teddy81

BF3 is echt heerlijk.
Origin werkt niet heel lekker, vaak problemen met online friends die niet online worden weergegeven of waarmee ik niet in de voicechat kom. Dat is vervelend. En het geluid valt af en toe weg. Het spel is zeker niet zonder kinderziektes. Maar de gameplay en de graphics maken een heleboel goed!! ;D

Chris

Citaat van: Teddy81 op 02-11-2011 08:45:35
BF3 is echt heerlijk.
Origin werkt niet heel lekker, vaak problemen met online friends die niet online worden weergegeven of waarmee ik niet in de voicechat kom. Dat is vervelend. En het geluid valt af en toe weg. Het spel is zeker niet zonder kinderziektes. Maar de gameplay en de graphics maken een heleboel goed!! ;D

http://g.bf3stats.com/pc/8qvoeQVH/MackT.png

Heb hem tot nu toe alleen even de campaign gespeeld, gisteren een half uurtje. Altijd even kijken hoe de controls werken. Vanavond maareens online gaan en knallen ;D. BFBC2 is me erg goed bevallen, vooral online... dus ben benieuwd naar deze multiplayer.

Ik vond het er in ieder geval goed uitzien!

fust850

Citaat van: Chris op 02-11-2011 08:32:58
Het ding kost toch bijna niks meer. Mijne ging anderhalf jaar terug kapot, nieuwe gehaald voor iets van EUR 200,- ofzo.

Ach, anders is er altijd nog "Volvo The Game" op mijn trouwe PC.
Grafisch niet zo mooi als Forza of PGR, maar wel relevanter...   ;D

Chris

Citaat van: fust850 op 02-11-2011 09:05:00
Citaat van: Chris op 02-11-2011 08:32:58

Ach, anders is er altijd nog "Volvo The Game" op mijn trouwe PC.
Grafisch niet zo mooi als Forza of PGR, maar wel relevanter...   ;D

:eusa_clap: ;D