Gamers aanwezig ?

Gestart door Turbo-Geek, 07-09-2009 23:15:06

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Naast het stoeien met de Volvo geniet ik al heel wat jaren van video games.
Heb zo'n beetje alle consoles gehad die er te koop waren en met name de laatste 2 jaar vermaak ik me met oa de Xbox 360, PS3 en zelfs de Wii.

Op dit moment van schrijven besteed ik veel tijd aan FarCry 2 (probeer hem helemaal uit te spelen, kost enorm veel tijd !), Socom, Warhawk en LBP.

Ben overigens enorm onder de indruk van Batman Arkham Asylum, heb de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het het eerste Film spel dat echt goed in elkaar zit !

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

MarkoC70T5

Ik game al een aantal jaren FPS .  Heb diverse spellen gespeeld in compitie verband SOF2, Call of duty 2,4,5,Unreal tournament.
Merk wel dat ik wat ouder wordt want hou de nieuwe generatie niet heel erg goed meer bij :-) Vroeger altijd vrij hoog gespeeld op Clanbase.

Nu ben me Race simulator aan het afmaken zodat ik kan gaan comptie racen op internet.   Ergens voor spelen is toch wel het leukste.

Voor de rest speel  ik nog wel eens  op mijn PS3, Resident evil5,grand tourismo ec.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

pooh

misschien qua graphics niet de mooiste game, maar Eternal Darkness onlangs uitgespeeld en wat een waanzinnig gave game is dat!

verder blijven de resident evils favo en de wii sports games zijn ook erg vermakelijk incl de wii fit.

Driver voor de wii vind ik persoonlijk een onmogelijke game, de besturing is iets wat ik niet onder de knie krijg, lijkt misschien te veel op echt auto rijden  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

elianmars

Ik heb geen tijd voor gamen.

Ik stop al m'n vrije tijd in het forum  ;D

Turbo-Geek

Idd die 'new' gamers zijn niet bij te houden en hier en daar is het online multigamen dan ook niet altijd even leuk meer.

combinedforces

San Andreas nog maar even opgestart, na GTA 4. Arkham is cool!

Turbo-Geek

Citaat van: pooh op 07-09-2009 23:24:56
misschien qua graphics niet de mooiste game, maar Eternal Darkness onlangs uitgespeeld en wat een waanzinnig gave game is dat!

verder blijven de resident evils favo en de wii sports games zijn ook erg vermakelijk incl de wii fit.

Driver voor de wii vind ik persoonlijk een onmogelijke game, de besturing is iets wat ik niet onder de knie krijg, lijkt misschien te veel op echt auto rijden  ;D

Eternal Darkness is nog steeds 1 van de betere Horror video games te samen met Resident Evil natuurlijk. Met name Resident Evil 4 was ENORM goed !

-D©©©L-

Ik mis een poll optie.

Kali-Integrali

Veel BF2 gespeeld, echt goede uurtjes gehad. Vaak veel vrienden online via X-fire. Geeft een extra dimensie aan het gamen wanneer je vrienden er rondlopen ;)

Racen en GTA deed ik veel op de X-box en nu af en toe nog een potje Trackmania nations en Nations Forever op de PC...

Sinds mijn dochtertje is het minder geworden.. Maar af en toe is het nog steeds eventjes knallen :D

Turbo-Geek

Citaat van: -D©©©L- op 07-09-2009 23:44:12
Ik mis een poll optie.

Welke ?

Heb Handhelds toegevoegd.

-D©©©L-

Turbo-Geek

-D©©©L-

Turbo-Geek

Reitse

Ehm... tellen het standaard Windows spelletje Spider Solitaire ook ?? :eusa_shifty: (of de grappige ontspanningsdingetjes van spelletjes.nl)

Die pief-paf-poef spelletjes was ik wel mee klaar na Doom/Doom 2/Duke Nukem 3D..

race-spelletjes was ik ook wel mee klaar toen de pc steeds op cruciale momenten (lees: kampioenschapswinsten) vastliep en alles weer weg was. De parkinson-racestuurtjes die ik heb gehad hielpen ook niet echt...