jolanda zal zich even voorstellen...

Gestart door ro~djo, 12-09-2009 18:13:04

Vorige topic - Volgende topic

ro~djo

Hoi allemaal...

Wat een leuke gezellige en nuttige forum is dit, na een paar dagen gekeken te hebben op het forum (achter de schermen)
heb ik ons aangemeld.
We hebben afgelopen dinsdag onze eerste volvo gekocht een 850 2.5 TDI  Estate (EINDELIJk)een echte auto onder me kont  :Den trots dat ik ben haahahahahahahha zo blij als een kind zeg maar ::).
Mijn partner zat de laatste dagen met een hoop vragen over een diesel en over de volvo zelf  hoe dit hoe dat, had een hele waslijst vol om aan de dealer te vragen..
Ik zat achter de laptop en ben gaan zoeken naar info over volvo,s toen kwam ik op dit forum de waslijst is eigenlijk voor een groot gedeelte weg.
De rest zullen we in de groep gaan gooien als we het niet kunnen vinden op het forum.. zullen we jullie hulp/advies vragen
We kunnen onze schat woensdag ophalen :eusa_dance:
Na wel tientallen volvo's te hebben bekeken door het land zijn we eindelijk geslaagd, wel 200 km van huis ... maar je moet er wat voor over hebben toch.

Groetjes Jolanda en Ron

rifwachter

Hallo Jolanda en Ron,

Welkom op het forum, en gefeliciteerd met jullie 850 !

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Domaso

Welkom op het forum Jolanda en Ron. Veel veilige km's  met jullie roffel.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

henry classic v70

Welkom Jolanda en Ron,
Laat ons ook even meegenieten met een paar mooie foto's van jullie "toet"
Zoals je al hebt vernomen kun je veel informatie vinden in de verschillende topic's, vragen blijven er altijd wel natuurlijk en die stel je dan. Veel van de forummers hebben technische kwaliteiten, geen probleem is te groot of er wordt wel naar een oplossing gezocht of ervaringen gedeeld.
En ja het kan ook errrug gezellig zijn op het forum.............(had je al gemerkt)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Welkom op het forum Jolanda en Ron.

Veel veilige en plezigige kilometers toegewenst.

Dit forum heeft één nadeel. Alle leden kunnen niet lezen, dus we zijn dol op plaatjes. ;)

AlbertJan

Hallo, welkom op het forum. En we wachten met spanning wat foto's af.

hathü

Welkom en hoera weer een TDI erbij op het forum, veel fijne Volvo kilometers toe gewenst. Hoe een Volvo er uit ziet weet ik wel. ;)

FGG

Welkom op 't Forum, Jolanda en Ron.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ro~djo

Nou.. dat is nou een warm welkom op het forum van volvo (850) liefhebbers.....

dank je wel ... foto,s volgen snel voor de liefhebbers ... hij staat nu nog bij de volvo dealer,
maar zodra hij thuis komt zullen we een paar mooie plaatjes  schieten.
zoals die nu is .... we gaan ons  parade paardje natuurlijk wel even goed verzorgen met een set  nieuwe
/grotere velgen zitten nu 15 inch standaard onder dat kan iets groter 16/17 inch en ben aan het kijken voor een achter-spoilertje.
Van binnen is tie helemaal (nieuwstaat)van zwart leer, verder is dashboard helemaal zwart, beetje saai vinden wij dus willen we die ook met houtinleg bekleden...
Zal denk ik de foto,s bij  850 smoelen moeten plaatsen.

Groetjes Jolanda

big ben

Hallo Ron en Jo :D

Welkom bij de "club" van liefhebbers(sters) en techneuten...........

de foto's van jullie "schatje"  ::) kunnen gewoon in dit topic hoor,
met 850 smoelen bedoelen we iets anders ;)

Grt Ben :D

tackle

welkom en hier heb je een zakje komma's!

D-J

Welkom op dit forum! En kom maar op met de foto's!!
V70 T-5D

UserID6342

Welkom op het forum en laat die beauty maar eens zien dan :)

arjen850

welkom op dit forum en veel lees plezier..
en natuurlijk veel veilige kilometers met de roet roffel ;D
enne tis nog niet gezegd,maar wij houden van foto's 8)

gr arjen ;)

ro~djo

hoop dat het gelukt is

Zoals beloofd heb ik hier wat foto's .
Het zijn de foto's bij de dealer heb nog geen leuke aktie fotos kunnen maken en is nu nog standaard binnenkort met hout inleg , spoilertje  en uiteindelijk ook wat stoerdere velgjes

gr jolan