jolanda zal zich even voorstellen...

Gestart door ro~djo, 12-09-2009 18:13:04

Vorige topic - Volgende topic

knip

UserID6342

Knappe auto hoor, gaan jullie zeker een hoop plezier aan beleven !!

henry classic v70

Zag dat het niet jullie "toet" meer is maar een toepasselijkere naam "tank" is geworden :evil:
Hele mooie en nette wagen, 17" eronder en de 15" houden voor winterbanden.
De houtinleg die erin komt is dat orgineel of zo'n plakset?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Henk855

Mooie wagen, welke dealer ben je geweest want er staat nog veel meer moois, wil ik ook wel eens gaan kijken.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

hathü

Een ander grilletje erin zou hem ook mooi staan. ;)

Spin!

Zo, die ziet er nog mooi uit!!  :eusa_clap: Houden zo!!  ;)

www.vm-parts.nl

gltman

inderdaad mooie wagen! mooie kleur icm dat leer!

Citaat van: sjors855 op 01-10-2009 09:29:52
Mooie wagen, welke dealer ben je geweest want er staat nog veel meer moois, wil ik ook wel eens gaan kijken.

Sjors

maar eeh dealer ?? lijkt wel op Paashuis in Lichtervoorde, is geen dealer, maar een universele die de "specialiteit" in volvo heeft zitten

AlbertJan

Citaat van: sjors855 op 01-10-2009 09:29:52

Sjors

Ik "gok" ook op Paashuis Lichtenvoorde.

Hele mooie auto!!! Veel plezier er mee!!

ro~djo

Nou zeg jullie mogen niet meer raden hoor hahahahahahah
inderdaad auto paashuis maar hadden jullie al in een andere topic kunnen lezen.
Dus weet niet of jullie gespiekt hebben of is het zo'n bekende dealer.. onder de roffellaars..

francois

mooie roffel

welkom op het forum

gr

henry classic v70

Citaat van: henry classic v70 op 01-10-2009 09:18:23
De houtinleg die erin komt is dat orgineel of zo'n plakset?

Daar had ik al eens iets over gelezen, plakset is wel makkelijk maar het wordt vaak net niet wat je ervan verwacht en orgineel inleg is nogal een flinke klus geloof ik...

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,9135.0.html
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33813.0.html

ro~djo

Nou het wordt een plaksetje ..
is dat niet naar onze zin dan trekken we het er weer uit en zullen we gaan kijken voor orgineel ..
maar om eerlijk te zijn zal dat dan nog ff moeten wachten want denk dat dat ook een bekkie centjes kost... we zullen zien ,orgineel is denk altijd wel mooier en beter...

henry classic v70

Zou mooi zijn als je er foto's van maakt terwijl je bezig bent met plakken en wat je ervaring is met zo'n plakset (waar je op moet letten voordat je gaat plakken enz.) Misschien is het gebruik van zeepsop (lauw water met klein scheutje afwasmiddel)een optie, dan plakt het niet meteen vast en is het makkelijker te verschuiven als dat nodig is

onnaj

Mooie 'tank' hoor!

Leuk om te lezen dat er weer een vrouw bij is op het forum :)

AlbertJan

Ik heb het "hout" ook bij elkaar gesprokkeld. Ik weet niet wat een plaksetje kost,
(75, tot 100 euro???), maar ik was nog geen 100 euro kwijt. Exclusief de chroomringen.  En een middagje geduldig sleutelen. Met name het middensstuk is lastig en kost wat tijd. Maar ik ben blij met het resultaat, alleen de kleur van de versnellingspook is wat donkerder, en daar wil ik graag een keer de juiste uitvoering van hebben. Maar daar kom ik nog wel een keer aan.