Wie is joebar

Gestart door joebar, 18-09-2009 16:09:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

joebar

Joebar is onder motorrijders een bekende hilarische strip, en aangezien ik al vanaf mijn 18e fanatiek motorrijder ben dus deze nick
IRL ben ik Cris ( ja zonder H) en ben 50 jaar, storingsmonteur, en daarnaast een van de beter uitgeruste beunen, gewoon een volledig uit de hand gegroeide hobby.

Heb 2 740 estates gehad, een 2.3 en daarna een 16v, en die laatse blijft mijn favo, maar net niet genoeg vermogen om een aanhanger lekker met 130 kmh de peage over te sleuren, vandaar mijn overstap naar de 850.. eerst de GLT ( gekocht met een 2.0 inmiddels geupgrade naar een 2.5 20v op lpg) nu dan eindelijk mijn T5....
Heb er heel wat gezien, bekeken,en evenzovele laten staan, nu een hele fraaie goed onderhouden automaat....
Nu kunnen onze 2 newfoundlanders en 1 leonberger lekker meescheuren als we een dagje uitgaan ( kids zijn inmiddels het huis uit)
Hier ( als het goed is) de pics moet nog wel het een en ander aan gebeuren qua optische tuning





Vulk

Mooie wagen! Alleen die achterlichten...

Komen daar terug originele op?

joebar

Citaat van: Vulk op 18-09-2009 16:19:25
Mooie wagen! Alleen die achterlichten...

Komen daar terug originele op?

Toen ik hem kocht zaten er van die hele doffe op, mijn zoon zag dat, en kwam heel trots met deze aan, Pa ik heb iets moois voor je.... ( slik)
Wat doe je dan????
Das hetzelfde wanneer je met vaderdag een hele dag met een papieren stropdas moet rondlopen die je kinderen net op de kleuterschool hebben gemaakt.......

UserID6342

Citaat van: joebar op 18-09-2009 16:35:23
....Das hetzelfde wanneer je met vaderdag een hele dag met een papieren stropdas moet rondlopen die je kinderen net op de kleuterschool hebben gemaakt.......
;D Dat duurt gelukkig maar een daggie en is erg leuk om te doen, maar hoe lang gaat dit duren dan ? ;D :evil:

nielshoevenaars

Welkom joebar!

hahaha, mooie vergelijking! Alleen het enige verschil is dat je die stropdas op een mooie dag in de prullenbak gooit. Deze achterlichten daarentegen :-\

Verder mooie bak..

Marc O.

Citaat van: joebar op 18-09-2009 16:35:23
Citaat van: Vulk op 18-09-2009 16:19:25
Mooie wagen! Alleen die achterlichten...

Komen daar terug originele op?

Toen ik hem kocht zaten er van die hele doffe op, mijn zoon zag dat, en kwam heel trots met deze aan, Pa ik heb iets moois voor je.... ( slik)
Wat doe je dan????

Jezelf achter de oren krabben en afvragen waar in hun opvoeding je een fout hebt gemaakt? ;D

...The Nile isn't just a river in Africa...

nielshoevenaars

Je was me voor Dirk!

Rogers XC 70 2000

oef... ik was al bang dat je die zelf ook mooi vond...

als smoes kun je gebruiken dat iemand, een onverlaat, een schurk, een unit kapot heeft gemaakt....

verder een mooi exemplaar !

Thijssie!

Inderdaad jammer van die achterlichten maar verder een top wagen!!! ;D

Is de achterwisser vastgelopen?

Groetjess

joebar

Citaat van: Thijssie! op 18-09-2009 17:00:26
Inderdaad jammer van die achterlichten maar verder een top wagen!!! ;D

Is de achterwisser vastgelopen?

Groetjess

Ja ARW zit vast, moet ik dus nog doen......andere velgen erop, dakrail, heb alles al op voorraad, das het fijne als je bij Boy van Geenacker om de hoek woont

Thijssie!

Citaat van: joebar op 18-09-2009 17:19:37
Citaat van: Thijssie! op 18-09-2009 17:00:26
Inderdaad jammer van die achterlichten maar verder een top wagen!!! ;D

Is de achterwisser vastgelopen?

Groetjess

Ja ARW zit vast, moet ik dus nog doen......andere velgen erop, dakrail, heb alles al op voorraad, das het fijne als je bij Boy van Geenacker om de hoek woont

Okay das gelukkig een makkelijk klusje ;) Wat voor wielen komen erop?

joebar

Citaat van: Thijssie! op 18-09-2009 17:22:11
Citaat van: joebar op 18-09-2009 17:19:37
Citaat van: Thijssie! op 18-09-2009 17:00:26
Inderdaad jammer van die achterlichten maar verder een top wagen!!! ;D

Is de achterwisser vastgelopen?

Groetjess

Ja ARW zit vast, moet ik dus nog doen......andere velgen erop, dakrail, heb alles al op voorraad, das het fijne als je bij Boy van Geenacker om de hoek woont

Okay das gelukkig een makkelijk klusje ;) Wat voor wielen komen erop?

17 inch borbets 5 spaaks, daar verschil ik wel in met de meeste volvorijders, heb ze nu nog onder mijn GLT zitten, die wissel ik om, heb er ff geen piccie van

850-maniak

als je nog een net setje orginele achterlichten zoekt dan wil ik wel met je ruilen !!! ik heb orginele op mn 850 zitten die absoluut niet dof zijn , zoals ik begrepen heb woon jij (in de omgeving van ) nijmegen .
mocht je willen ruilen dan wil ik wel naar je toekomen , als jij me helpt met ombouwen .
ik hou wel van "foute"achterlichten .als dit een optie is stuur me dan even een pb tje .

arjenT5R

 ;D DAMN wat een mooie achterlichten,
ik heb werkelijk nog noooooooooooit zulke moooooooie achterlichten gezien!

Nog nooit  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

heutink

Citaat van: arjenT5R op 18-09-2009 18:35:05
;D DAMN wat een mooie achterlichten,
ik heb werkelijk nog noooooooooooit zulke moooooooie achterlichten gezien!

Nog nooit  ;D
???
hebben ze die niet in Zeeland ?
;D ;D ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10