Waarom Volvo ?

Gestart door Freulig, 05-11-2003 20:47:51

Vorige topic - Volgende topic

Dreamer2

Citaat van: Pascal op 15-12-2003 21:41:52
Heb 2,5 jaar met 850 GLT '92 gereden zonder al te veel problemen. Fantastische wagen om mee te rijden !
Maar vorige week....wagen naar de garage voor preventief vervangen van distributieriem en waterpomp en vooral om koelwaterlek op te sporen. Na vervangen distributieriem, waterpomp en thermostaat is er volgens de garagist nog een probleempje.. waarschijnlijk lekke koppakking. Mochten ze me wel verteld hebben voor het vervangen van de rest. Tenslotte heeft hij 300.000km op de teller. De druppel die de emmer deed overlopen...'s anderdaags barstje in de voorruit van ongeveer een metertje  >:(
Toen direct besloten om een leasing wagen van bedrijf aan te vragen.
De 850 staat nu dus te koop. Kandidaten mogen altijd een mailtje sturen. Doe het zelver zal hem nog wel kunnen herstellen maar zelf doe ik er geen kosten meer aan. pascal.marroyen@siemens.com  Is wel in Belgie.

Probeer je auto in te ruilen bij de dealer die je nieuwe lease-auto gaat leveren. Heb ik ook gedaan en kreeg een aanzienlijk hoger bedrag terug dan ik normaal zou krijgen. Voor een 2 liter met 270.000km op de teller.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

TTT242

Waarom?

Moeder koopt opeens een tweedehands 480. Had zelf nog maar pas rijbewijs maar nog geen wagen en mocht dus moeders wagen af en toe gebruiken. 480 club Europa forum gevonden en zo zelf veel kleine mankementjes gaan oplossen waar ze in de garage niet graag aan wilden werken. En ja die 480 was toch wel zeer speciaal. Toen we zelf centjes gingen verdienen viel mijn oog op een racing green metallic 480S 2.0. een prachtige wagen, had weinig km's en was helemaal niet duur. Lpg installatie erin. Heb dan daar op 6 jaar 180.000 km mee gereden. De 480 heeft nu 275.000 km op de klok en is van m'n broer en gaat niet zo krachtig gelijk een 2.5T of T5, maar het gevoel om ermee te rijden is echt geweldig. Dan eens een 850 2.5 170pk station mee gekregen als vervangwagen bij dealer en ja....; die wagen reed al geweldig, je kon er verschrikkelijk veel in laden en als je dicht achter iemand aan reed gingen die plots rap opzij....  ;D. Ik zeg deze wagen heeft het helemaal.....(buiten de kraakjes en rammeltjes). Eens een paar keer proefritjes gaan maken met verschillende types V70 en tenslotte bij een andere Volvo dealer de ware gevonden. Enuh, nog helemaal geen spijt van gehad hoor.....(60.000km op 1 jaar, meestal voor recreatief gebruik :D( = lekker planken)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire